Indicis embaràs
- LauraLauraLaura
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm
Indicis embaràs
Bona tarda a totes!
M'agradaria saber si abans de saber que estàveu embarassades teníeu algun símptoma. Jo pot fer 10 dies que estic embarassada (pero encara no ha arribat la data de la falta o sigui que no és res segur) el que si que he notat des d'aquesta setmana és:
1.- Sensació de nàusea
2.- Gust metàl·lic a la boca
3.- Picor als mugrons
No sé si tot son "paranoies" meves per les ganes o poden ser símptomes/indicis d'embaràs.
Per això us pregunto: què vau notar abans de saber que estàveu embarassades i des de quan ho vau notar.
Moltes gràcies a totes,
Laura
M'agradaria saber si abans de saber que estàveu embarassades teníeu algun símptoma. Jo pot fer 10 dies que estic embarassada (pero encara no ha arribat la data de la falta o sigui que no és res segur) el que si que he notat des d'aquesta setmana és:
1.- Sensació de nàusea
2.- Gust metàl·lic a la boca
3.- Picor als mugrons
No sé si tot son "paranoies" meves per les ganes o poden ser símptomes/indicis d'embaràs.
Per això us pregunto: què vau notar abans de saber que estàveu embarassades i des de quan ho vau notar.
Moltes gràcies a totes,
Laura
Re: Indicis embaràs
Laura...mira en aquest mateix apartat de buscant un embaraç...crec que pots trobar molta informació...hi ha un post que diu primers simptomes d'embaraç.... 

- LauraLauraLaura

Moltes gràcies! El busco!
Cada persona és un món, però jo el símptoma que vaig notar abans de tenir la falta va ser que un dia a l'hora de plegar em vaig marejar com una sopa (com si m'hagues fotut 5 gintònics seguits) i em van agafar ganes com a de vomitar. I sí efectivament estava embarassada. Però lo millor és paciència
i esperar a fer el test d'embaràs!!
Molta sort!!
i esperar a fer el test d'embaràs!!Molta sort!!
Hola Laura!
Doncs jo durant varis dies, abans de saber que estava embarassada, vaig estar patint insomni. A les nits tenia les cames com adormides, molt cansades. Després va venir el tema de la sensibilitat als pits, les sospites d'embaràs i el test d'embaràs positiu. Però el primer, això que et deia, l'insomni!
Et desitjo molta sort i una bona panxulina!

Doncs jo durant varis dies, abans de saber que estava embarassada, vaig estar patint insomni. A les nits tenia les cames com adormides, molt cansades. Després va venir el tema de la sensibilitat als pits, les sospites d'embaràs i el test d'embaràs positiu. Però el primer, això que et deia, l'insomni!
Et desitjo molta sort i una bona panxulina!

Jo ja fa temps i no ho recordo bé però em sonen alguns dels simptomes que dius... Ara que cada embaràs és diferent! Tingues paciència que no queda resi aviat et podràs fer el TE.
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
A cuantos días estas de la falta??
Com diuen les companyes cada embaràs és un món.
Jo tenia dolorets i molta molta gana i son jaja
Ànims!
Jo tenia dolorets i molta molta gana i son jaja
Ànims!
Laura! Et convido que comparteixis els teus negits amb nosaltres a cercadores!! No saps quantes de nosaltres patim piscosíntomes!! Però molt sovint és un embaràs!!
Ens trobaràs a cercadores de març!
Ens trobaràs a cercadores de març!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
- LauraLauraLaura

Dalilala, ara visitaré la página de cercadores de març; moltes gràcies per la recomanació.
Avui es el dia que m'hauria d'haver vingut la regla... crec que m'esperaré fins dimecres per fer el test.
Gràcies a totes,
Laura
Avui es el dia que m'hauria d'haver vingut la regla... crec que m'esperaré fins dimecres per fer el test.
Gràcies a totes,
Laura
Sembla que cada dona és un món, jeje.
Jo em notava com si m'hagués de venir la regla (i la gine em va dir que era normal), i també com si tingués ganes de fer pipi sovint. A part em sentia cansada, ho notava molt en fer una petita pujada al sortir de la feina, però és que estava baixa de ferro també.
Per cert, ja saps algo?
Jo em notava com si m'hagués de venir la regla (i la gine em va dir que era normal), i també com si tingués ganes de fer pipi sovint. A part em sentia cansada, ho notava molt en fer una petita pujada al sortir de la feina, però és que estava baixa de ferro també.
Per cert, ja saps algo?
- LauraLauraLaura

Hola inger_0!
La veritat és que encara no sé res. El te de la setmana passada (als 4 dies de la falta va sortir negatiu) i ara a una setmana de la falta continuo igual; la veritat és que em noto força mal d'ovaris, com si m'hagués de venir la regla, però normalment no en tinc jo... no sé.... tot plegat estrany; també és cert que normalment era força regular, amb períodes curts de 24 dies, només alguna vegada puntual allargat fins a 29... continuaré esperant... que curiós que és el cos.
Moltes gràcies per el teu post.
Laura
La veritat és que encara no sé res. El te de la setmana passada (als 4 dies de la falta va sortir negatiu) i ara a una setmana de la falta continuo igual; la veritat és que em noto força mal d'ovaris, com si m'hagués de venir la regla, però normalment no en tinc jo... no sé.... tot plegat estrany; també és cert que normalment era força regular, amb períodes curts de 24 dies, només alguna vegada puntual allargat fins a 29... continuaré esperant... que curiós que és el cos.
Moltes gràcies per el teu post.
Laura
hola laura
jo stic igual sense warry i amb TE negatius.... :S
jo stic igual sense warry i amb TE negatius.... :S
- LauraLauraLaura

Carai Anetta, quin final de mes que estem tenint tu i jo.

Aquests dies d'incertesa són els pitjors, però sobretot calma i segur que acabarà sortint el positiu
més tard o més pronte.
Ànims boniques i ja ens direu al final què ha passat.
més tard o més pronte.Ànims boniques i ja ens direu al final què ha passat.
- gat de paper
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. març 31, 2015 11:21 am
Hola noies!
estic igual!! fa quatres dies (o cinc, vés a saber) que m'havia de venir la warry i rès. Ni rastre. Fa set mesos que busquem... sempre havia tingut la regla com un metrònom, us ho juro. Des de que varem començar a buscar es va descontrolar... i feia cicles de 28 a 31 dies. Ara els ovaris sembla que em tivin i em noto en els pits una molèstia. Porto 3 test d'embaràs i tots negatius. (ai mare que estic perdent els nervis) I si tot son psicosíntomes? el més normal és esperar a veure què passa... però el meu sistema nerviós se'm està menjant viva....
estic igual!! fa quatres dies (o cinc, vés a saber) que m'havia de venir la warry i rès. Ni rastre. Fa set mesos que busquem... sempre havia tingut la regla com un metrònom, us ho juro. Des de que varem començar a buscar es va descontrolar... i feia cicles de 28 a 31 dies. Ara els ovaris sembla que em tivin i em noto en els pits una molèstia. Porto 3 test d'embaràs i tots negatius. (ai mare que estic perdent els nervis) I si tot son psicosíntomes? el més normal és esperar a veure què passa... però el meu sistema nerviós se'm està menjant viva....
- LauraLauraLaura

La veritat és que sorprèn que el cap ens pugui fer aquestes males passades i fins aconseguir que el cos se'ns descontroli d'aquesta manera, a mi se'm fa estrany tot plegat....
Jo continuo igual, ara fa una setmana i dos dies que m'havia de venir la W. Suposo que serà qüestió d'esperar.
Ara bé, el que jo em pregunto, ara el cicle se m'haurà modificat del tot, per tant ovularé un cop m'hagi vingut la regla o continuarà amb la mateixa pauta que fins ara... Que difícil....
Ànims a totes.
Jo continuo igual, ara fa una setmana i dos dies que m'havia de venir la W. Suposo que serà qüestió d'esperar.
Ara bé, el que jo em pregunto, ara el cicle se m'haurà modificat del tot, per tant ovularé un cop m'hagi vingut la regla o continuarà amb la mateixa pauta que fins ara... Que difícil....
Ànims a totes.
Laura....quan ens vingui voldra dir que hem ovulat 15 dies abans aprox...o aixo crec...
jo ja porto molts dies sense, vaig practicant por si a caso...però tb vaig perduda...
aixo es degut a l'estres, haviam si aquests 4 dies de festa es posen ben be i es regula tot!
jo ja porto molts dies sense, vaig practicant por si a caso...però tb vaig perduda...
aixo es degut a l'estres, haviam si aquests 4 dies de festa es posen ben be i es regula tot!
- LauraLauraLaura

Això espero Anetta! Quines ganes de vacances!
Jo també vaig practicant, però no acabo de tenir clar si pot ser fructífer o no.
Una abraçada,
Laura
Jo també vaig practicant, però no acabo de tenir clar si pot ser fructífer o no.
Una abraçada,
Laura
Hola noies,
necessito fer una consulta aviam si alguna li ha passat...
He deixat les pastilles després de fa 6 anys. La intenció no era anar a buscar un bebé encara, simplement fer net i per a més endavant estar preparada. La cosa és que la útlima regla la vaig tenir el dia 24 de febrer, a les dues setmanes, se'ns va trencar el preservatiu. La cosa és que ara porto un retrás de 3 setmanes, la setmana que em tocava vaig tenir dolors de regla i mal als mugrons(me'ls notava com més sortits). LA setmana següent, res de res...i fa dos tres dies que torno a tenir dolor constants d'ovaris, però res, no baixa.
La meva pregunta és si alguna s'ha trobat que a la primera, després de tant de temps prenent pastilles, s'hagi quedat embarassada.
Moltes gràcies
necessito fer una consulta aviam si alguna li ha passat...
He deixat les pastilles després de fa 6 anys. La intenció no era anar a buscar un bebé encara, simplement fer net i per a més endavant estar preparada. La cosa és que la útlima regla la vaig tenir el dia 24 de febrer, a les dues setmanes, se'ns va trencar el preservatiu. La cosa és que ara porto un retrás de 3 setmanes, la setmana que em tocava vaig tenir dolors de regla i mal als mugrons(me'ls notava com més sortits). LA setmana següent, res de res...i fa dos tres dies que torno a tenir dolor constants d'ovaris, però res, no baixa.
La meva pregunta és si alguna s'ha trobat que a la primera, després de tant de temps prenent pastilles, s'hagi quedat embarassada.
Moltes gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |