***CERCADORES D'ABRIL 2015***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Dalilala
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Dalilala » dt. març 31, 2015 2:23 pm

BENVINGUDES AL POST D'ABRIL!!

A L'ABRIL :-()) :-()) :-()) :-()) MIL!!

Ja som a la primavera i aquesta la sang altera!! O sigui que aquest mes que és el de l'amor, és perfecte per fer crèixer moltes panxus!! :ok:

Sabeu que és el mes que tornen molts ocellets i les :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: ???

Preparades per fer feina, desesperar i cantar????

Endavant!! >.-<: >.-<: Que tot ens va a favor!!

Com que el pitjor moment de la cerca és quan ja està la feina feta i hem d'esperar. He pensat deixar-vos un petit manual de relax per combatre l'estres i el despespero: :-o00m :-o00m OOOOOOOMM!!

Aquest és un petit manual de relaxació que es pot fer cada dia dedicant-li 5 o 10 minuts:

- 5 respiracions profundes, agafant aire pel nas i deixant anar per la boca. :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
- Després fer una inspiració profunda pel nas, comptar fins a cinc, i deixar anar per la boca poc a poc comptant també fins a 5. Tornar a agafar aire pel nas i aguntar altra cop comptant fins a cinc i deixant anar poc a poc per la boca. Repetir 10 cops.
- Tornar a les respiracions normals i concentrar-se amb la respiració. :-o00m :-o00m

Si això ja va bé i volem fer més, podem concentrar-nos amb la respiració i si venen idees les hem de deixar passar com núvols que passen pel cel. La qüestió és deixar passar les idees i concentrar-se amb la respiració.
També podem concentrar-nos amb les diferents parts del cos. Començant pel cap i anar baixant fins als peus. Intentant relaxar el cap, els ulls, el nas, la boca, coll, espatlles, braços, resseguir esquena, panxa, ovaris, malucs, cadera, cames, genolls i peus.

I una altra cosa que podem fer per no entristir-nos si ve la warry és organitzar un pla alternatiu. O sigui que el cap de setmana següent a la data de no warry hem de tenir un pensada una activitat que ens faci il·lusió i que si estiguessim amb panxu no podríem fer. Exemples:

- Anar a esquiar
- Fer una excursió
- Sortir de marxa
- Fer un viatget i agafar un avió
- Apuntar-se a un cap de setmana de ball o dansa
- Tirar-se amb paravent
- Anar a fer un circuit de tirolines tipus bosc vertical
- Fer un circuit d'aigües termals
- Anar a passar un cap de setmana a fora
- Que et facin un massatge
- Una sessió d'acupuntura per relaxar
- etc...

He pensat que cadascuna de nosaltres podría escollir alguna activitat d'aquestes i portar-la a terme només si ve la warry. Què us sembla?

I ara ja podem passar a les presentacions.

QUI SOM LES CERCADORES D'ABRIL?

Podeu anar presentant-vos aquí mateix i us aniré afegint (per ordre alfabètic) amb el següent format:

Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

Nom d'usuària: Albamar
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a sopar amb les amigues i desfogar-nos amb vinet.
Edat dels dos: Ell 34 i jo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: És el 9è cicle en serio tot i que vaig deixar les pastilles fa més d'un any. Durada de 28-30 dies.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 17 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: Em van fer una histerosalpinografia i estic pendent de recollir els resultats, les altres probes que ens hem fet (seminograma i analítiques) de moment són correctes i sense anomalies. Aquest mes he començat a fer TO i tempes, a veure si l'encertem d'una vegada, que ja toca.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic desde que vaig començar la cerca. Durant la SW ho fem cada dia, normalment per la nit, cames tancades i a dormir perque no s'escapi res.

Nom d'usuària: Anetta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: uns gintonics!
Edat dels dos: Ell 29 casi 30 i jo 28 casi 29
Cicle de cerca i durada del cicles el primer cicle va ser el del gener i la durada molt irregular ncara em dura el del març
Nº Fills: 0!
Data NW (importantíssim!): ni idea jeje en teori tenia que ser el 11 de març, el meu CD1 va ser el 10 de febrer i encara dura
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent tenim moooltes ganes de panxu pero fins al juny anem força estressats aixi q no se si sera abans
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: ho fem cada dia o cada dos segons la marxa!! Jo he comensat amb ovusitol i el meu home sempre pren supradyn

Nom d'usuària: carabasseta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: apuntar-me a zumba :miko:
Edat dels dos: jo 34, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest seria el 5è cicle. Els cicles me duren uns 31 dies, però des de què hem començat a cercar s'ha descontrolat un poc la cosa dia amunt, dia avall.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): dia 12 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs tinc moltes ganes de tenir un petitó, a vegades sembla que no vegi el dia, puff i tot al voltant són panxus!!Vàrem començar farà 5 mesos, els 2 primers sense fer-hi gaire cas i aquests darrers pensant molt més (això jo, que el carabasset està tan panxu) i amb bastanta emprenyamenta quan ve la mala warry, per sort són 2 dies de baixón i després sant torne-m'hi! . Ah, dic que no confio gaire en aquest mes perquè just vaig anar al gine i me va dir que tenia un pòlip just al coll cervical, i que això podia obstruir l'entrada de bitxets :-(( m'ho van treure però clar, res de fer deures en una setmana i només tinc esperança d'un pintxito en guerrilla just abans de treure-me'l...ainsss
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc àcid folic, en la SW ho fem cada dia (tot i què és esgotador haha) o quasi cada dia i aquest mes passat per entretenir-me una mica amb la cerca vaig començar TO, encara no sóc gaire experta però crec que poden ser prou útils per caçar el bitxet! almenys m'ho va encertar millor que les calculadores de fertilitat, segons la qual ovulava 5 dies després!

Nom d’usuària: Dalilala
- Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
- Activitat alternativa - Anar a la Cerdanya a prendre un bany termal a Dorres o a Llo
- Nª de fills: O
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 8é cicle
- Data de NW (Super-important!): 20 d'abril segons Womanlog
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Al setembre el ginecòleg em van trobar un quist a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... Però com que vull tenir un nen m'ho deixa intentar durant 6 mesos abans d'operar. Ara ja em toca tornar-hi, pq no m'he quedat... Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura).
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.

Nom d'usuària: gat de paper
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: passar-me una tarda saltant a un llit elàstic (que tothom coneix per "cames" elàsitques :p-) ...) i després anar a fer unes birres. Vàries. Moltes. Les que fagin falta.
Edat dels dos : ell 37, jo 31 (li varen fer una prova als soldadets i li varen dir "chaval, podries ser un donant de picarols" així que mira, una cosa menys de què preocupar-nos...haaha de fet li vaig dir al metge que els picarols el necessitava per guardar-hi els soldadets i que rès de donar-los..)
Cicle de cerca i durada del cicles: 8 cicles... (jesús i paciència) normalment de 29 a 30 dies... tot i que té nassos la cosa, des de que varem començar a buscar van dels 28 als 31...
Nº Fills. zero patatero.
Data NW 29 abril o 1 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: penso que tots arribem al món en el moment precís en que necessita que arribem. Així que intentar entomar les coses de manera positiva i amb bon humor és una bona eina per passejar per la vida.. tot i que de vegades costa conservar la calma!! (especialment un parell de dies abans de la NW...)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : faig testos d'obulació.. ens prenem acuàrius... fem pinxitus cada dos dies... però rès concret...

Nom usuari: Ice
Activitat que faria si em torna a baixar la warry ja a principis de maig em tocaria: sortir de tapes i vins, o sortir un cap de setmana a un circuit termal de relax,,,,ummmm ben pensat millor que no vingui.
Edat dels dos: 35 ell i jo quasi 34 doncs el abril els faig
Cicle de cerca: serà el primer
Vaig quedar-me embarassada el novembre del 2014, però el 29 de desembre el vam perdre, estavem en la setmana 8, ara ja m'han baixat dues regles, la segona encara la tinc, s'em acabarà en breu i ja m'ha comentat el ginecoleg que ja podem tornar a buscar, així que ja tinc a punt els palets per controlar l'ovulació i zas.... en tenim moltes ganes, perquè el desembre ens vam quedar molt tristos, però ara--tornem a tenir la oportunitat i s'ha d'aprofitar!

Nom d'usuària: Iole
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: veure vi i menjar molt pernil!
Edat dels dos: 33 ell 32 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer post avortament al febrer.
Nº Fills: 1 de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 20 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: primer intent post avortament al nadal vem decidir any nova vida nova però no va anar be...vaig prendre acfol uns mesos, dp descans i ara el torno a prendre.

Nom d'usuària: Khaleesi_
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: un mega sopar a base de Sushi
Edat dels dos: Jo 29 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 28-29 dies. Serà el primer cicle de cerca.
Data NW (importantíssim!)8 de Maig
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc gestagyn preconcepción des de fa un parell de mesos

Nom d'usuària: LauraLauraLaura
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar a muntar a cavall
Edat dels dos: Tots dos 32.
Cicle de cerca i durada del cicles: 1 cicle de cerca; la meva durada dels cicles era de 24 dies, però aquest últim està totalment descontrolat, ja soc a CD34 i res de res....
Nº Fills: 0 (però segur que falta poc!)
Data NW (importantíssim!): No en tinc ni idea, com he dit abans, estic esperant que vingui la W d'aquest últim cicle i res de res... Vaig fer-me un test a CD27 i negatiu... :-o00m :-o00m :-o00m
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Ganes de panxu i por per parts iguals; estic molt emocionada amb la idea de tenir un fill però també tinc molt respecte per la responsabilitat que comporta, vull ser una super mami! :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! La veritat és que no estem fent servir cap truc especial, ho fem quan ve de gust i llestos!

Nom d'usuària: Lataat
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: doncs com vem fer el mes pasat el dia que em va venir la Warry : sopar de xulo o sushi o carpaticio o formatge tendre o foie vamos algo que després hauré de controlar! Ah i vinet :)
Edat dels dos: 38 ell 37 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: doncs ja no se.. Després de l'avortament he tingut 2 cicles de 32, un de 35, un de 29 i aquest últim de 26. Suposo que m'estic apropant als 28 de sempre!
Data NW (importantíssim!): no ho se del 26 al 30
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs moltes ja sabeu la meva historia vaig perdre el bebè a les 15 setmanes de gestació i esta sent realment dur! Ara ja em tocaria parir.. Pero amb moltes ganes i Il·lusió de tornar a tenir panxu.
Prenc Acfol i em van fer un cariotip i uns anàlisi complet i el dia 12 em donen resultats.

Nom d'usuària: lmlaura
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Sortir de festa a ballar i desfogar-me amb uns vinets o birres! jeje
Edat dels dos: 31 ells 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: Sense precaucions 9è mes, en serio 6è. Durada he tingut des de 24 a dies a 28 dies, la mitja és de 26 dies.
Nº Fills: Cap! el q vindrà aviat!! jeje
Data NW (importantíssim!): 21/4/15
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Doncs he tingut una muntanya de sentiment al llarg de la búsqueda... però el moment "xof" em dura poquet, un parell de dies i energia de nou!!! Vaig anar al gine pq havia tingut cicles curts i en un d'ells vaig tacar en la meitat just després de la ovulació. (ah! és el segon mes q faig TO i va molt bé), el cas és q le gine m'ha donat progesterona per provar a veure si és q per culpa de tenir cicles més aviat curts m'hagués quedat algún mes però el cicle es trenca per ovular molt d'hora... Ovulo cap al dia 10 del cicle aprox. Així q prenc durant 10 dies PROGESTIFF o algu així q ara no recordo... dos al dia i dona son. Aquells dies abans de les 22.00h m'adormo... i dormo com un tronc.

Nom d’usuària: Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: buscar un cangur voluntari pels 3 peques (hello avis!! hehehe! :love: ) i marxar de cap de setmana romàntic només per a 2! :sopant:
- Edat de tots dos: més dels que voldríem, masses! :dimoni:
- Nª de fills: 3 :***: :***: :***:
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 3er cicle de cerca. Cicles de 32-35 dies :-o00m
- Data de NW (Super-important!): 23 d’abril (Sant Jordi!) :ok:
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: ja tenim tres peques que ens ocupen totes les nostres hores, però com que tenim vocació de pares… pues ens llancem a la piscina i anem a pel quart (i últim!) abans que sigui massa tard i la naturalesa digui que ja ha passat el nostre temps. Tenim mooolta pressa!!! :motu:: :motu::
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Faig TO, prenc àcid fòlic i oli d’onagra.

Nom d'usuària: Moxaina
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer unes birres amb els amics!
Edat dels dos: Ell 28 (el dia 4 ja fa els 29 jeje) i jo 27.
Cicle de cerca i durada del cicles: Sense pastis porto desde el Desembre passat, així que aquest seria el 5è. Tinc cicles irregulars, n'he tingut de 29, 30, 31 i 35, així que la mitja els conto de 31.
Data NW (importantíssim!): Segons FF el 26 d'Abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem buscant panxu i pis alhora, un caos!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic (ACFOL) desde el desembre. No fem res especial, ho volem fer quan ens vingui de gust, sense presions, sense contar dies, etc... que la natura faci la seva feina!

Nom d'usuària: mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: vaig 2 dies a la setmana al gimnas per tan podre continuar anant
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: en principi 30 dies tot i que l'últim es va allargar uns dies més.
Data NW (importantíssim!): 5 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'agraden molt les manualitats, sobretot el ganxet, la mitxa i el punt de creu.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
Doncs tot i que ho hem decidit crec q ja passada l'ovulació per provar no va malment pq veig que anem més perduts del que pensava... i ara que ens hi hem posat va i crec q he agafat infecció d'orina!! :ufs: :ufs: Espero que no tingui res a veure una cosa amb l'altra pq ha set venve començar a fer intents i ale!!

Nom d'usuària: Naiareta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Al meu fill ara li ha donat per saltar cada nit al llit així que de
moment l'acompanyo!! :p-) :p-) i beure vinet, birres i limoncello quan quedem amb els amics :pandi:
Edat dels dos: ell 31, jo 30
Cicle de cerca i durada del cicles: Podríem dir que és el primer cicle després d'un avortament al febrer per saquet buït (també era el primer cicle) i la durada 28-29 dies.
Nº Fills: 1 de 3 anys
Data NW (importantíssim!): 27-28 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Acabo de passar per un avortament però estic bé, van ser uns dies durillos i de molts nervis però ara ja amb forces i ganes de tornar a tenir :-()) , això sí, més cagada perque no torni a passar el mateix... esperem que no!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic des del meu embaràs fallit. Tema pinxitos quan podem i en tenim ganes, i durant la sw intentarem dia si, dia no.

Nom d'usuària Nidshi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Mmm... una sessió d'SPA!
Edat dels dos 33 ell i jo 30
Cicle de cerca i durada del cicles 9è cicle i durada... doncs no ho se, eren 27 dies però l'últim van ser 32, aquest no se com serà!
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 20 abril aprox.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El més de març ha sigut molt dur, mai se m'havia endarrerit la warry i reconec que em vaig fer moltes il·lusions. Però no es pot llençar la tovallola, i aquí estem...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Crec que he provat de tot. Aquest mes no em vull obsessionar tant. Això si, controlo l'ovulació amb TO perquè no ovulo quan tocaria i si no seria impossible encertar-ho!

Nom d'usuària: novateta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer una excursioneta o sortir a córrer!
Edat dels dos: jo 30, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest és el 1r cicle. No ho sé perquè fins al mes passat prenia anticonceptius.
Data NW (importantíssim!): 24 d'abril (si tot va bé!)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Última W 27 de Març. Estic prenent Soniase des del 23 de Març. La setmana passada va tocar SW cada dia, per si de cas!, però el gine ens va dir cada 2-3 dies (que també seguim!). No se quan ovulo, ni si ovulo (sóc SOP amb més de 10 anys d'anticonceptius).

Nom d'usuària: pitiflautiks
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: excursionetes a la muntanyaa
Edat dels dos: ell 36, jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle de cerca. ..normalment tinc un cicle curt de 26 dies .
Nº Fills: tenim un nen de quasi 2 anys
Data NW (importantíssim!): 6 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Ens hem animat a x un segon dp d milions d dubtes! ens ha animat el fet de veure q el peque sempre vol estar amb nens i q coi.. q volem un bebiti de nou a casaaa! nen o nena tant fa, diuen q nen i nen juguen mes pro parelleta tb es guaiii! q n penseu? anims futures panxus

Nom d'usuària: rubinat
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar de compres i fer "raca raca!!!" Amb la targeta jojojojo
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca i durada del cicles: es el segon cicle. El primer va ser de 67 dies i el segon encara dura pero des doctubre q no reglo... Per tan portem buscant des de setembre.
Data NW (importantíssim!): comptant 16 des del dia de l'ovulacio.... 2 de maig!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs... Q us puc explicar q no us hagi dit abans... Un desig va! Q tinc moltes ganes destar al sp pero a la banda de mamiiis com totes vosaltres!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! A veure... Prenc acid folic (folidoce), metformina, omifin i ovusitol. La metformina no em senta gens d beeeee!!!! Tot aixo perque tinc ovaris poliquistics i no ovulo. He fet acupuntura (una sessio perq mentra faci tractament fem descans) q mha nat be. Fem sw dia si i dia no i dp cames amunt.

Nom d'usuària: sadie
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer alguna activitat o escapada durant el pont de maig
Edat dels dos: 37 ell i jo 30
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el tercer cicle de cerca, però des de desembre que busquem, però tinc uns cicles llargs. Des de que vaig deixar les pastilles al mes de novembre he tingut un cicle de 41, 34 i 47 dies. A veure si aquest mes com a mínim la cosa es regula una mica.
Data NW (importantíssim!): Segons el womanlog el 26 d'abril (em "prediu" un cicle de 40 dies)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Intentaré passar-m'ho el millor possible i no preocupar-me massa si el cicle s'allarga.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Només prenc Natalben preconceptivo.

Nom d'usuària: Sandruky
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer una excursió en familia o quedar amb les amigues
Edat dels dos: ell 35, jo 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle de cerca. He anat fent control dels darrers cicles...normalment tinc un cicle curt de 26 dies i un altre llarg de 32. Aquest mes tocaria el llarg
Nº Fills: tenim un nen de 2 anys i 1/2
Data NW (importantíssim!): 13 abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Seria molta sort fer diana el 1er mes i seria xulo pq és el mes del nostre aniversari...11anys junts >.-<: Respecte a mi, em considero una persona activa i m'agrada estar envoltada de la gent q estimo.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : aquesta cerca és ben diferent q amb el 1er. vaig fer TO, gràfiques, aquest res d res. Escolto al meu cos i ho fem quan podem jeje. El que sí q prenc és aquarius després d'ovulació.

Nom d'usuària: Selenemar
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Escapadeta romàntica o un circuit d'aigues termals, que m'encanta!!! ;-)))
Edat dels dos: Jo tinc 31 i el meu home 34
Cicle de cerca i durada del cicles: El pròxim serà el primer. (la durada és variable, sempre he sigut molt irregular)
Nº Fills: cap encara :)
Data NW (importantíssim!): del 2 al 7 de Maig segons app Mydays (m'encerta bastant els cicles, ja té mèrit...amb lo irregular que soc)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb moltíssimes ganes de ser mare i experimentar la màgia que es crea dins el cos creany un baby. Sempre m'ha encantat tractar amb nens, així que crec que ho disfrutaré molt. Espero poder tenir un part el més respectat possible :) La setmana que ve tinc hora amb la gine per tal de conèixer-la i saber com pensa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Encara no hem començat...però segur que miraré de que sigui un moment especial i conscient. També començaré a prendre una sèrie de suplements nutricionals que he estat llegint que són importants ( a part del típic àcid fòlic...de fet, el tema vitamínic i de nutrients és super ampli e interessant, independentment d'un embaràs)

Nom d’usuària: Tiritissima
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar sushi
- Edat de tots dos: 33 tots dos
- Nª de fills: 1 nena d'un any
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 1er cicle de cerca buscant. Des de l'octubre que va tornar la warry que ha sigut un putiferi, pero crec que ja es van regulant entre 28 i 32 dies.
- Data de NW (Super-important!): poso 30/4 per si el cicle dura 28 dies, pero no tinc ni flowers de quan sera! Potser es al maig, quan hagi ovulat potser faig un canvi de data NW
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs ens llancem a buscar el segon fill amb moltes pors i dubtes pero molt convençuts. Amb la nena vam fer diana a la primera i vam flipar bastant. Aquest cop no se com anira...
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment deixarem de fer servir proteccio i ens basarem en la mucosa per saber mes o menys quan ovulo. Farem pin

Nom d'usuària Winkye
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu fer un bon sopar i acompanyar-lo d'un bon vi
Edat dels dos ell 34, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles normalment tinc cicles de 30 dies, però al gener vaig tenir un cicle de 40 dies
Nº Fills un nen, de 3 anys
Data NW (importantíssim!) 13 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El primer embaraç va ser tot molt ràpid, ens vam quedar al primer cicle. Ara portem des d'agost intentant aconseguir la panxu, tot i que hem hagut de fer parón de 2/3 mesos per temes de salut.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Aquest mes hem començat amb els TO. Dilluns em va sortir positiu i vam fer pinxitu. Intentem fer pinxitos dia si dia no, sobretot durant la SW. Fora de la SW anem fent pràctiques, que mai se sap!!

Nom d'usuària Zenda75
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar al teatre i sortir de marxa
Edat dels dos ell 40 i jo 40
Cicle de cerca i durada del cicles des del juliol buf... molt variable de 28 a 30 dies.
Nº Fills una nena de 3 anys i mig i un abortament bioquímic aquest gener :ufs:
Data NW (importantíssim!) haha no ho sé del cert posem que el 13 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Tinc ovaris poliquístics i em naguiteja moltissim, em vaig fent TO i de moment res de res : lasito : :ufs:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Des d'aquest mes prenc Seidivid SW cada 2 dies . He començat també a prendrem la temperatura basal.

CALENDARI MENSUAL

Les que no ho saben o ja estan fora de comptes
Anetta ------- Merda de warry :sogra: :sogra: Recorda fer uns gintònics i el maig serà el teu mes! Ànims bonica! :-()-)
Lauralauralaura -----FELICITATS!! >.-<: 1era :-()) abril!!

Setmana de l'1 al 5 d'abril

Setmana del 6 al 12 d'abril

Carabasseta --------- 12 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: Passat'ho molt bé a zumba i el maig serà el teu mes! Ànims bonica! :-()-)
Poliester ------------------- 12 d'abril FELICITATS!! >.-<: 3era :-()) d'abril!!

Setmana del 13 al 19 d'abril

Winkye -------------------- 13 d'abril FELICITATS!! >.-<: 4rta :-()) d'abril!!
Sandruky------------------- 13 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 2ona :-()) d'abril!!
Zenda75 ------------------- 17 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: Ja veiem que has gaudit de teatre! :ok: ENDAVANT!!
Albamar-------------------- 17 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: Queda amb les amigues, segur que són un gran suport! :-()-)

Setmana del 20 al 26 d'abril

Nidshi --------------------- 20 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 6ena :-()) d'abril!!
Iole ------------------------ 20 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 9ena :-()) d'abril!!
Dalilala--------------------- 20 abril Merda de warry :sogra: :sogra: Em sembla que hauré d'anar a les aigües termals :ok:
Sadie ----------------------- 20 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 7ena :-()) d'abril!!
Lmlaura ------------------- 21 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 8ena :-()) d'abril!!
BCN78---------------------- 22 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 10ena :-()) d'abril!!
Marionilla ----------------- 23 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: A veure si pots organitzar un cap de setmana romàntic pels dos a la propera Sexy Week!!
Novateta ------------------ 24 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: Has fet excursioneta? O has anat a còrrer??
Moixaina ------------------ 26 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 12ena :-()) d'abril!!

Setmana del 27 d'abril al 3 de maig

Naireta -------------------- 27-28 d'abril FELICITATS!! :p-) :p-) 11ena :-()) d'abril!!
Carlotayeric--------------- 28 d'abril FELICITATS!! >.-<: 5ena :-()) d'abril!!
Lataat ---------------------- del 26 al 30 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: Sushi, foie o carpatccio??
Tiritissima ----------------- 30 d'abril Merda de warry :sogra: :sogra: Finalment serà la jefa de maig i menjarà sushi...
Gat de paper -------------- 29 d'abril i 1 de maig
Rubinat -------------------- 2 de maig Merda de warry :sogra: :sogra: Ja t'has polit la tarjeta??
Selenemar------------------ del 2 al 7 de maig
Mvillpa --------------------- 5 de maig
Pitiflautiks ---------------- 6 de maig
Ice ------------------------- Principis de maig
Khaleesi------------------- 8 de maig

ESTADÍSTIQUES

Estadística del mes d'abril 2015
Cercadores: 28
Positius: 12 (43%)
Negatius: 9 (32%)
Des(esperant): 7 (25%)

Estadística del mes de març 2015
Cercadores: 27
Positius: 8 (29.63%)
Negatius: 15 (55.55%)
Des(esperant): 4 (14.81%)

Estadística del mes de febrer 2015
Positius 5 (22.72%)
Negatius 10 (45.45 %)
Des (esperant) 7 (31.81%)
TOTAL: 22

AGRAÏMENT ESPECIAL A LES JEFES QUE M'HAN PRECEDIT I ENS HAN AJUDAT: Rubinat, Marionilla i Nidshi. Gràcies guapes!! Desitjo que aquest mes sigui el vostre!!

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, pues es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu cicloavanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambiosreflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periododonde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodomásfértil de la mujercomienza en el últimodía que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmenteestosucede el día anterior a la ovulación o bien el mismodía de la ovulación. El aumento hormonal tambiénreblandece el cuellouterinodurante esta etapa. Normalmente el flujoactúa como una barrera protectora, perodurante el momentomásfértil del ciclopermite que el esperma se desplace por el cuellouterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:

http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Per poder penjar fotos al fòrum:

1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 06, 2015 3:55 pm, en total s’ha editat 28 vegades.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Rubinat » dt. març 31, 2015 2:45 pm

Dalilalaaaa!!!! Quin post mes motivador!!! M'agrada molt la idea del pla alternariu pero el q mha encantat es l'agraiment q mhas/ens has dedicat i el desig d'aconseguir panxeta!!!! :love: :love: :love: Mil gracies!!!!!!! :-()-) He de dir que fins dema no decidire si m'apunto o no al post de cercadores. Encara q sembli impossible el meu megacicle encara no ha acabat. Estic en tractament d'ovulacio. Dema vaig al gine perque em mirin si ha funcionat i tinc alguna oportunitat d'ovular. Si es aixi m'apunto de cap a cercadores i torno a activarme. De moment :-o00m

Mil petons! :-()) :-()) :-()) :-())
Imatge

Imatge
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

EntradaAutor: Sandruky » dt. març 31, 2015 3:07 pm

Bona tarda:

Comencem la cerca del segon :love:
Dalilala t'ha quedat un post ben xulo!!! M'he de familiartizar amb el diccionari bàsic jejeje
Aquí van les meves dades:

Nom d'usuària: Sandruky
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer una excursió en familia o quedar amb les amigues
Edat dels dos: ell 35, jo 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle de cerca. He anat fent control dels darrers cicles...normalment tinc un cicle curt de 26 dies i un altre llarg de 32. Aquest mes tocaria el llarg
Nº Fills: tenim un nen de 2 anys i 1/2
Data NW (importantíssim!): 13 abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Seria molta sort fer diana el 1er mes i seria xulo pq és el mes del nostre aniversari...11anys junts >.-<: Respecte a mi, em considero una persona activa i m'agrada estar envoltada de la gent q estimo.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : aquesta cerca és ben diferent q amb el 1er. vaig fer TO, gràfiques, aquest res d res. Escolto al meu cos i ho fem quan podem jeje. El que sí q prenc és aquarius després d'ovulació.

espero q us apunteu moltes en aquest mes i totes aconseguim el positiu!! Molta sort a tothom :content:
Imatge

Imatge

6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
carabasseta
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dt. març 31, 2015 5:49 pm

Hola nenes, després d'un temps llegint a l'ombra, finalment m'he decidit a participar, tot i què aquest mes crec que no tinc gaires probabilitats : lasito : però almenys ens animarem unes a les altres! De moment, com ens hem guardat la cerca de panxu pel carabasset i per mi, segur que m'anirà bé poder compartir experiències amb totes vosaltres!

Nom d'usuària: carabasseta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: apuntar-me a zumba :miko:
Edat dels dos: jo 34, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest seria el 5è cicle. Els cicles me duren uns 31 dies, però des de què hem començat a cercar s'ha descontrolat un poc la cosa dia amunt, dia avall.
Data NW (importantíssim!): dia 12 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs tinc moltes ganes de tenir un petitó, a vegades sembla que no vegi el dia, puff i tot al voltant són panxus!!Vàrem començar farà 5 mesos, els 2 primers sense fer-hi gaire cas i aquests darrers pensant molt més (això jo, que el carabasset està tan panxu) i amb bastanta emprenyamenta quan ve la mala warry, per sort són 2 dies de baixón i després sant torne-m'hi! . Ah, dic que no confio gaire en aquest mes perquè just vaig anar al gine i me va dir que tenia un pòlip just al coll cervical, i que això podia obstruir l'entrada de bitxets :-(( m'ho van treure però clar, res de fer deures en una setmana i només tinc esperança d'un pintxito en guerrilla just abans de treure-me'l...ainsss
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc àcid folic, en la SW ho fem cada dia (tot i què és esgotador haha) o quasi cada dia i aquest mes passat per entretenir-me una mica amb la cerca vaig començar TO, encara no sóc gaire experta però crec que poden ser prou útils per caçar el bitxet! almenys m'ho va encertar millor que les calculadores de fertilitat, segons la qual ovulava 5 dies després! :-:)
Gràcies Dalilala per currar-te aquest super post, això de les respiracions va molt bé i ho hauríem de fer cada dia, és molt bo per estar relaxat i regenerar pulmons amb aire nou, en realitat no ens adonem però respirem fatal i queda aire residual a dins o no arriba l'aire a alguns racons! uff..quin rotllo he fotut, però com que aquests dies només me connectaré pel mòbil estaré modo soso... un petonet a totes i ànims, que aquesta primavera és la nostra!!!
Zenda75
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

EntradaAutor: Zenda75 » dt. març 31, 2015 8:08 pm

Nom d'usuària Zenda75
Edat dels dos ell 40 i jo 40
Cicle de cerca i durada del cicles des del juliol buf... molt variable de 28 a 30 dies.
Nº Fills una nena de 3 anys i mig i un abortament bioquímic aquest gener :ufs:
Data NW (importantíssim!) haha no ho sé del cert posem que el 13 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Tinc ovaris poliquístics i em naguiteja moltissim, em vaig fent TO i de moment res de res : lasito : :ufs:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Des d'aquest mes prenc Seidivid SW cada 2 dies . He començat també a prendrem la temperatura basal.
Zenda75
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

EntradaAutor: Zenda75 » dt. març 31, 2015 8:12 pm

Anar al teatre i sortir de marxa
Dalilala
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dt. març 31, 2015 8:18 pm

Benvingudes a totes tres!!

Ja som 4 i encara no som a l'abril. Us apunto a l'inici!!

Carabasseta - potser després de treure't el pòlip l'assumpte funciona i t'hi quedes... Estic contenta que t'hagi agradat el meu exercici de relaxació.

Zenda 75 - hi ha un forum de cercadores amb ovaris poliquístics. Veuràs que n'hi ha moltes que ho han aconseguit!! és més difícil però no impossible...

Sandruky - a veure si li ve un germanet o germaneta...

Rubinat - esperem que s'acabi el teu megacicle i et tornis a puntar per aquí. Et mereixes aconseguir un petitió...

Molta sort a totes!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Albamar
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

EntradaAutor: Albamar » dc. abr. 01, 2015 9:00 am

Bon dia noies,

Nom d'usuària: Albamar
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a sopar amb les amigues i desfogar-nos amb vinet.
Edat dels dos: Ell 34 i jo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: És el 9è cicle en serio tot i que vaig deixar les pastilles fa més d'un any. Durada de 28-30 dies.
Data NW (importantíssim!): 17 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: Em van fer una histerosalpinografia i estic pendent de recollir els resultats, les altres probes que ens hem fet (seminograma i analítiques) de moment són correctes i sense anomalies. Aquest mes he començat a fer TO i tempes, a veure si l'encertem d'una vegada, que ja toca.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic desde que vaig començar la cerca. Durant la SW ho fem cada dia, normalment per la nit, cames tancades i a dormir perque no s'escapi res.

Molta sort a totes i com diu la jefa a l'abril :-()) :-()) mil!!!!
lmlaura
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dc. abr. 01, 2015 9:31 am

Hola noies!!!

Després d'uns mesos de desconnexió del SP torno de nou pq trobo q la companyia q tenim aquí online no és comparable amb cap altra...
No sé com estaré de participativa pq vaig començar amb molta força i ara doncs els sentiments són diferents! Amb optimisme això siii eh!! :ok: però no tinc la mateixa força de quan vaig participar per primera vegada... Vaig ser co-jefa amb una altra noia i no vam tenir sort cap de les dues... i em va entristir pq vam tenir molta molta ilu les dues... En fi, ja sabeu totes com funciona això oi? qui més qui menys... sobretot les veteranes a qui envio una forta abraçada en especial pq el camí està sent més llarg, però TOTES HI ARRIBAREM!!!! SEGUR!!! això ho tinc clar també!!!

Bé, us poso les meves dades i Dalilala felicitats pel post ha quedat xulíssim!!!! Gràcies!!!!

Nom d'usuària: lmlaura
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Sortir de festa a ballar i desfogar-me amb uns vinets o birres! jeje
Edat dels dos: 31 ells 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: Sense precaucions 9è mes, en serio 6è. Durada he tingut des de 24 a dies a 28 dies, la mitja és de 26 dies.
Nº Fills: Cap! el q vindrà aviat!! jeje
Data NW (importantíssim!): 21/4/15
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Doncs he tingut una muntanya de sentiment al llarg de la búsqueda... però el moment "xof" em dura poquet, un parell de dies i energia de nou!!! Vaig anar al gine pq havia tingut cicles curts i en un d'ells vaig tacar en la meitat just després de la ovulació. (ah! és el segon mes q faig TO i va molt bé), el cas és q le gine m'ha donat progesterona per provar a veure si és q per culpa de tenir cicles més aviat curts m'hagués quedat algún mes però el cicle es trenca per ovular molt d'hora... Ovulo cap al dia 10 del cicle aprox. Així q prenc durant 10 dies PROGESTIFF o algu així q ara no recordo... dos al dia i dona son. Aquells dies abans de les 22.00h m'adormo... i dormo com un tronc.

Així q aquest mes serà el segon de progesterona q faré, el primer ja comptava q seria d'hora per fer efecte...a veure si aquest segon tinc un cicle de 28 dies i encertem!!

Alguna pren progesterona???

De moment em va dir q m'esperi 4 cicles i sinó em quedo llavors q em mirarà, però q de moment relax q no tenim antecedents de res i q jo per dins estic perfecte... així q res a esperar... i el q sí farem és un seminograma al meu home per si de cas. I en cas de no quedar-nos doncs el gine em faria analítica o el q calgui!

Espero q no calgui!!!

Res més, q porto la deesa de la Fertilitat com a fons de pantalla del mb jeje (la va aportar la Mia q li havien regalat i a ella li va fer efecte) per provar q no quedi tu!!!

ànims a totes!!!! i molta molta sort a totes!!!

un petonet de força molt especial per la Rubinat, trobo q ha de ser molt molt molt desesperant tenir cicles tan llargs...

Ningú ens va dir q el camí seria llarg... però cadascuna viurem el nostre però al final tindrem la nostra :-()) :-()) :-()) :-()) !!!

Q passeu un bon dia reines!!!
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dc. abr. 01, 2015 9:35 am

A L'ABRIL :-()) :-()) :-()) MIL!!!

Aquest serà el nostre lema!!!
Imatge
Imatge
carlotad2323
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dc. abr. 01, 2015 9:48 am

Imlaura Quina il.lusió saber de tu bonica! Molts ànims, espero que la progesterona funcioni i aviat :-()) :b-))) >.-<: !! L'altre dia pensava en tu, que bé tenir-te pel SP de nou!

Moltes no em coneixeu ja que veig moltes cares noves però jo també vaig ser cercadora i des de que vaig marxar a l'altre post no us he deixat de seguir us llegeixo cada dia!! Molts ànims i molts :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
Imatge
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dc. abr. 01, 2015 10:25 am

Bon dia!!! :***: :***:

Jo també com algunes us he anat llegint a la ombra... i al final m'apunto! No estava segura encara perquè busquem però sense pressa, ni mirant dies ni res de res... però com que sempre hi ha bon rotllo per aqui, m'animo!!!

Nom d'usuària: Moxaina
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer unes birres amb els amics!
Edat dels dos: Ell 28 (el dia 4 ja fa els 29 jeje) i jo 27.
Cicle de cerca i durada del cicles: Sense pastis porto desde el Desembre passat, així que aquest seria el 5è. Tinc cicles irregulars, n'he tingut de 29, 30, 31 i 35, així que la mitja els conto de 31.
Data NW (importantíssim!): Segons FF el 26 d'Abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem buscant panxu i pis alhora, un caos!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic (ACFOL) desde el desembre. No fem res especial, ho volem fer quan ens vingui de gust, sense presions, sense contar dies, etc... que la natura faci la seva feina!

Ànims a totes que ja sabeu la dita!!! A l'Abril :-()) :-()) :-()) mil!!!! :love:
Imatge
Imatge
Embarassada
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dc. abr. 01, 2015 10:59 am

Hola futures marones!

Dalilala, molt xulo el post!! Però aquest mes no m'apunto... Sóc autònoma i ara estic en època de molta feina; al mes de març gairebé no us vaig dir res, i em sap greu no participar, no poder felicitar panxes ni donar ànims durant els desesperos i les arribades de warrys... Em sento culpable de no escriure!! Però el poc temps que em deixa la feina preferixo dedicar-lo als meus petits i al meu home. O sigui que, si us sembla bé, aquest mes us aniré llegint quan pugui i prou... A l maig ja aniré més tranquil·la!

Molta sorta a totes. No perdem la constància ni la il·lusió, que tard o d'hora tindrem premi!! :ok: :ok: :content:
Anetta
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. març 05, 2015 7:35 pm

EntradaAutor: Anetta » dc. abr. 01, 2015 11:08 am

Nom d'usuària: Anetta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: uns gintonics!
Edat dels dos: Ell 29 casi 30 i jo 28 casi 29
Cicle de cerca i durada del cicles el primer cicle va ser el del gener i la durada molt irregular ncara em dura el del març
Data NW (importantíssim!): ni idea jeje en teori tenia que ser el 11 de març, el meu CD1 va ser el 10 de febrer i encara dura
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent tenim moooltes ganes de panxu pero fins al juny anem força estressats aixi q no se si sera abans
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: ho fem cada dia o cada dos segons la marxa!! Jo he comensat amb ovusitol i el meu home sempre pren supradyn

Espero que s'acabi aquest cicle taaaant llarg amb un positiu!!! La meva ultima regla va ser el 11 de febrer i cada setmana em faic TE i de moment tots negatius!!! Grrrrr!!!! Divendres en fare un altra abans de marxa de finde haviam que...
Anetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 01, 2015 3:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Nidshi
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » dc. abr. 01, 2015 11:19 am

Hola boniques!!! Dalilala, seràs una gran jefa! M'alegro molt que hagis sigut tú qui hagi agafat el meu relleu! Això si, el teu ha d'anar acompanyat de panxu a finals de mes! jejeje ;)

Bé, m'apunto però ja avanço que estaré poc per aquí, ja us vaig comentar que estic més animada, però desconnectar una mica de SP tampoc m'ha anat malament, no per vosaltres, que sou un encant i animeu a tothom, però si hi penso menys se'm fa una mica més tranquil el procés...

Nom d'usuària Nidshi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Mmm... una sessió d'SPA!
Edat dels dos 33 ell i jo 30
Cicle de cerca i durada del cicles 9è cicle i durada... doncs no ho se, eren 27 dies però l'últim van ser 32, aquest no se com serà!
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 20 abril aprox.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El més de març ha sigut molt dur, mai se m'havia endarrerit la warry i reconec que em vaig fer moltes il·lusions. Però no es pot llençar la tovallola, i aquí estem...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Crec que he provat de tot. Aquest mes no em vull obsessionar tant. Això si, controlo l'ovulació amb TO perquè no ovulo quan tocaria i si no seria impossible encertar-ho!
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dc. abr. 01, 2015 11:41 am

carlotad2323 ha escrit:Imlaura Quina il.lusió saber de tu bonica! Molts ànims, espero que la progesterona funcioni i aviat :-()) :b-))) >.-<: !! L'altre dia pensava en tu, que bé tenir-te pel SP de nou!

Moltes no em coneixeu ja que veig moltes cares noves però jo també vaig ser cercadora i des de que vaig marxar a l'altre post no us he deixat de seguir us llegeixo cada dia!! Molts ànims i molts :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Hola guapíssima!!!

Com passa el temps!!! portes un nen o una nena xurri?? Gràcies per enrecordar-te... la veritat q encara q llegeixi cada dia... a mi em va bé no estar pendent cada dia...com els caps de setmana...
Em va ser dur durants uns mesos... però bueno ara de nou amb energia i sobretot pensar q serà quan hagi de ser, ho tinc clar! Vaig passar mesos de molts nervis per temes familiars i ara sembla q ja estic més tranquil·la... a veure si ara amb la calma arriba el cigronet o cigroneta jijiji

una forta abraçada nena!! i q l'embaràs vagi viento en popa!!!
Imatge
Imatge
gat de paper
Entrades: 4
Membre des de: dt. març 31, 2015 11:21 am

EntradaAutor: gat de paper » dc. abr. 01, 2015 12:42 pm

salutacions a totes!! A L'ABRIL PANXUS MIL!! m'encanta aquest lema !! :) sóc nova al foro! llegint aquests i d'altres posts de sóc petit, la veritat és que em trobo molt més acompanyada!!
a veure;

Nom d'usuària: gat de paper (en tinc un a sobre l'ordinador i és el primer que em va passar pel cap)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: passar-me una tarda saltant a un llit elàstic (que tothom coneix per "cames" elàsitques :p-) ...) i després anar a fer unes birres. Vàries. Moltes. Les que fagin falta.
Edat dels dos : ell 37, jo 31 (li varen fer una prova als soldadets i li varen dir "chaval, podries ser un donant de picarols" així que mira, una cosa menys de què preocupar-nos...haaha de fet li vaig dir al metge que els picarols el necessitava per guardar-hi els soldadets i que rès de donar-los..)
Cicle de cerca i durada del cicles: 8 cicles... (jesús i paciència) normalment de 29 a 30 dies... tot i que té nassos la cosa, des de que varem començar a buscar van dels 28 als 31...
Nº Fills. zero patatero.
Data NW (importantíssim!) ara ja, no en tinc ni la menor idea... per què m'havia de venir el dia warry el 26 o el 27. Si. després de 5 dies de desesperació i 3 testos d'embaràs negatius, ja m'ho agafo a cachondeo. Ja no sé si tinc un embaràs psicològic com la gossa dels veïns, si no em baixa per psicosíntomes, si la naturalesa s'ha oblidat de mi, o si he d'avisar al 061 per un atac de nervis. TOTAL, que ni idea de la NW.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: penso que tots arribem al món en el moment precís en que necessita que arribem. Així que intentar entomar les coses de manera positiva i amb bon humor és una bona eina per passejar per la vida.. tot i que de vegades costa conservar la calma!! (especialment un parell de dies abans de la NW...)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : faig testos d'obulació.. ens prenem acuàrius... fem pinxitus cada dos dies... però rès concret...

aiii a veure si tenim sort !!! vinga cercadores !!!! dipositeu energia positiva als vostres ovaris!!!
carlotad2323
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dc. abr. 01, 2015 2:58 pm

Imlaura Porto una crispeta :cnena: :content: <:-< però encara no té nom...no hi ha manera de possar-nos d'acord :ufs: :-o00m M'agrada veure't així d'animada, ja veuras com ben aviat lluiras una bona :-())
Us seguiré llegint, petonets
Imatge
Imatge
Imatge
LauraLauraLaura
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm

EntradaAutor: LauraLauraLaura » dc. abr. 01, 2015 3:43 pm

Hola a totes! Va vinga, que ja falta poc per començar vacances i segur que serà una bona època per relaxar-nos!

Nom d'usuària: LauraLauraLaura

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar a muntar a cavall

Edat dels dos: Tots dos 32.

Cicle de cerca i durada del cicles: 1 cicle de cerca; la meva durada dels cicles era de 24 dies, però aquest últim està totalment descontrolat, ja soc a CD34 i res de res....

Nº Fills: 0 (però segur que falta poc!)

Data NW (importantíssim!): No en tinc ni idea, com he dit abans, estic esperant que vingui la W d'aquest últim cicle i res de res... Vaig fer-me un test a CD27 i negatiu... :-o00m :-o00m :-o00m

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Ganes de panxu i por per parts iguals; estic molt emocionada amb la idea de tenir un fill però també tinc molt respecte per la responsabilitat que comporta, vull ser una super mami! :)

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! La veritat és que no estem fent servir cap truc especial, ho fem quan ve de gust i llestos!
gat de paper
Entrades: 4
Membre des de: dt. març 31, 2015 11:21 am

EntradaAutor: gat de paper » dc. abr. 01, 2015 5:21 pm

doncs... sembla que no, que al final la naturalesa no s'ha oblidat de mi. I que els tres testos negatius, tenien raó... i finalment m'ha vingut la warry. (com que veig que els tacos no surten.. m'estalviaré de posar-los...) CINC DIES DE RETARD!! què és una borma això o què?? doncs vinga, tornarem a començar que no ha estat rès. espero la NW entre el 29 d'abril i l'1 de maig. soposo... en un cicle de 30 dies... vés a saber...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::