***CERCADORES D'ABRIL 2015***
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***
Bona nit a totes i bona setmana santa!! M'apunto a cercadores d'abril
un mes precios per començar amb l'aventura d'un segon fill. Us he llegit en l'ombra i he dubtat molt de si m'apuntava o no pq ara tinc la warry i despres ja si que comencem a cercar, pero es que si m'apuntava al maig potser ja hagues sigut tard! Em presento:
Nom d’usuària: Tiritissima
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar sushi
- Edat de tots dos: 33 tots dos
- Nª de fills: 1 nena d'un any
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 1er cicle de cerca buscant. Des de l'octubre que va tornar la warry que ha sigut un putiferi, pero crec que ja es van regulant entre 28 i 32 dies.
- Data de NW (Super-important!): poso 30/4 per si el cicle dura 28 dies, pero no tinc ni flowers de quan sera! Potser es al maig, quan hagi ovulat potser faig un canvi de data NW
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs ens llancem a buscar el segon fill amb moltes pors i dubtes pero molt convençuts. Amb la nena vam fer diana a la primera i vam flipar bastant. Aquest cop no se com anira...
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment deixarem de fer servir proteccio i ens basarem en la mucosa per saber mes o menys quan ovulo. Farem pinxito tant com puguem i el cansament i la nostra filla ens deixi! Prenc acid folic des de fa 1 mes i mig.
Feliç cerca a totes!
un mes precios per començar amb l'aventura d'un segon fill. Us he llegit en l'ombra i he dubtat molt de si m'apuntava o no pq ara tinc la warry i despres ja si que comencem a cercar, pero es que si m'apuntava al maig potser ja hagues sigut tard! Em presento: Nom d’usuària: Tiritissima
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar sushi
- Edat de tots dos: 33 tots dos
- Nª de fills: 1 nena d'un any
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 1er cicle de cerca buscant. Des de l'octubre que va tornar la warry que ha sigut un putiferi, pero crec que ja es van regulant entre 28 i 32 dies.
- Data de NW (Super-important!): poso 30/4 per si el cicle dura 28 dies, pero no tinc ni flowers de quan sera! Potser es al maig, quan hagi ovulat potser faig un canvi de data NW
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs ens llancem a buscar el segon fill amb moltes pors i dubtes pero molt convençuts. Amb la nena vam fer diana a la primera i vam flipar bastant. Aquest cop no se com anira...
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment deixarem de fer servir proteccio i ens basarem en la mucosa per saber mes o menys quan ovulo. Farem pinxito tant com puguem i el cansament i la nostra filla ens deixi! Prenc acid folic des de fa 1 mes i mig.
Feliç cerca a totes!
Bon dia guapes!!! Feliç dia de la mona!!
Sandruky: Merci per dir-me lo de tacar, es que abans de les pastis no em passava!! I ara tots els cicles ho he notat... com tu, al eixugar-me només i és un rotllo!!! Em quedo més tranquil.la si no soc la única...
Ànims amb aquest desespero!!! Diuen que cada embaràs és diferent, aixi que no et fixis em com van ser els simptomes del primer.. aiii a vera si l'heu encertat!!
Ice: Benvinguda!! Uf... aquestes històries que expliqueu... fa veure que passa més del que pensem... aquesta serà la bona! ja veuràs!!
Carabasseta i Zenda75: Si.. tothom em parla meravelles dels TO... aish!!! Potser teniu raó, però convèncer al Moxaino és complicat jejeje. Això si, el primer que vaig comprar son TE d'Amazon... els tinc al lavabo a punt per fer-los servir!! jaja
Lataat: Benvinguda de nou!! Jo us llegia a l'ombra i conec la teva història... molts ànims i a per l'Abril panxus mil!!!
Tiritissima: Benvinguda guapa!! Ja a per el segon... quina enveja!! Segur que va tot molt bé com el primer!!
Moment ego: Comencem la SW!!! No se perquè peró tinc moltes esperances d'aquest cicle, sempre he dit que segur que em quedo prenyi a l'Abril o al Maig... no se, intuicions d'aquestes que tenim les dones jajaja aviam si l'encerto!!!

Sandruky: Merci per dir-me lo de tacar, es que abans de les pastis no em passava!! I ara tots els cicles ho he notat... com tu, al eixugar-me només i és un rotllo!!! Em quedo més tranquil.la si no soc la única...
Ànims amb aquest desespero!!! Diuen que cada embaràs és diferent, aixi que no et fixis em com van ser els simptomes del primer.. aiii a vera si l'heu encertat!!Ice: Benvinguda!! Uf... aquestes històries que expliqueu... fa veure que passa més del que pensem... aquesta serà la bona! ja veuràs!!
Carabasseta i Zenda75: Si.. tothom em parla meravelles dels TO... aish!!! Potser teniu raó, però convèncer al Moxaino és complicat jejeje. Això si, el primer que vaig comprar son TE d'Amazon... els tinc al lavabo a punt per fer-los servir!! jaja
Lataat: Benvinguda de nou!! Jo us llegia a l'ombra i conec la teva història... molts ànims i a per l'Abril panxus mil!!!
Tiritissima: Benvinguda guapa!! Ja a per el segon... quina enveja!! Segur que va tot molt bé com el primer!!
Moment ego: Comencem la SW!!! No se perquè peró tinc moltes esperances d'aquest cicle, sempre he dit que segur que em quedo prenyi a l'Abril o al Maig... no se, intuicions d'aquestes que tenim les dones jajaja aviam si l'encerto!!!

Hola a totes!! El final la warry em va venir el dia 04, o sigui que he tingut un cicle de 53 dies!!!!! He vist clarament que necessitava relaxarme i no pensar en el tema!! Aixi que us anire informant però si no entro tant al SP es per desconectar!!! Merci a totes petonets
Espero que hagueu passat un bon dia de mona!.
Aquest més jo també penso que l'encertarem totes!!!
Sandruski
La Maca amb xocolata té molt bon gust.
Dalilala
Ara començo a pensar que el dia de no warry sigui el 13 d'abril . Vaig ovular el dia 3 d'abril DC 18. Penso que la data serà més tardana , diria que el dia 17 d'abril.
Ara ja estic a DC 21.
Petons!
Aquest més jo també penso que l'encertarem totes!!!
Sandruski
La Maca amb xocolata té molt bon gust.
Dalilala
Ara començo a pensar que el dia de no warry sigui el 13 d'abril . Vaig ovular el dia 3 d'abril DC 18. Penso que la data serà més tardana , diria que el dia 17 d'abril.
Ara ja estic a DC 21.
Petons!
- tiritissima

Anetta ha escrit:Hola a totes!! El final la warry em va venir el dia 04, o sigui que he tingut un cicle de 53 dies!!!!! He vist clarament que necessitava relaxarme i no pensar en el tema!! Aixi que us anire informant però si no entro tant al SP es per desconectar!!! Merci a totes petonets
Bona setmana de sant tornem a treballar
Mare meva Anetta! 53 dies de cicle són molts dies de desespero!! jo a finals d'any vaig tenir un cicle de 47 que, sense estar buscant, ja em van saltar totes les alarmes!
Així que ara sí, molt de ommmm
. Per cert, em sembla que era l'oli d'onagra que feia que se't regulin les warrys, no sé la teva situació ni si ja en prens o no, però si és que no potser t'aniria bé I la resta com aneu? jo ja amb els últims dies de W per començar ja la cerca...
A l'abril
mil!! Pepo a tope per totes

- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
CD20
Hola a tothom!!!!
Torno a ser per aquí després d'uns dies de desconnexió, de relax, de disfrutar amb els fills i amb l'home, d'excursionetes per aprofitar el solet primaveral...
Aix, que ràpid que passa lo bo...
I torno amb una panxu com una catedral: però no, no és la que m'agradaria a mi!!! És per culpa de les 3 mones que m'he sampat i que se m'han posat directes a la zona fatídica de les dones (panxa, cartutxeres, cul... )
O sigui que ja sé què em toca a partir d'avui: menjar sa i ració doble d'esport, a veure si em recupero abans de l'estiu!
Però aquests dies també hi ha hagut coses no tant agradables, bé , UNA cosa que no m'ha agradat gens: no he aconseguit veure un TO positiu... I estic ja a CD20...
O sigui que crec que la setmana santa no ha estat gaire aprofitada reproductivament parlant..
He de confessar que em vaig saltar un dia de fer el TO, però ja seria massa casualitat (fatalitat), oi?
La qüestió és que he estat a casa els meus pares i de poc que no m'enxampen amb el potet i la tira!!!
Glups! Més que res que no es pensin que era un TE i es disparin les eufòries, o les alarmes (anar a pel quart té el risc que et prenguin per boja!)
La bona notícia és que aquest matí he vist claraweb quan he anat al lavabo!
Ja he dit que estic a CD20, és una mica tard... Ja em temo un altre mega-cicle de 40 dies o més... Merda, merda i merda!
Pues res, continuaré inspeccionant el paper quan vagi al lavabo... Potser ovularé ara... Encara no està tot perdut!
Feia molts cicles que no veia la claraweb. No sé si té res a veure, però aquest cicle he començat amb oli d'onagra, potser també fa que es tingui més claraweb?
I una altra cosa, quant es calcula que ovules des del dia que veus la clarweb? Dins els dos dies posteriors? Aix, ja no recordo com anava aquest tema...
Aquesta tarda faré TO a veure si per fi puc veure un positiu! Hauria de coincidir el TO positiu amb els dies de claraweb,oi?
Buf, si alguna em pot donar un cop de mà en el tema, us ho agrairé molt!
Caguntot, semblo una novata total!
Quan tingui un ratet em poso al dia de totes les que som (moltes noves incorporacions!
).
Bona cerca a totes i comencin a passar les panxus d'abril!!!

Hola a tothom!!!!
Torno a ser per aquí després d'uns dies de desconnexió, de relax, de disfrutar amb els fills i amb l'home, d'excursionetes per aprofitar el solet primaveral...
Aix, que ràpid que passa lo bo... I torno amb una panxu com una catedral: però no, no és la que m'agradaria a mi!!! És per culpa de les 3 mones que m'he sampat i que se m'han posat directes a la zona fatídica de les dones (panxa, cartutxeres, cul... )
O sigui que ja sé què em toca a partir d'avui: menjar sa i ració doble d'esport, a veure si em recupero abans de l'estiu!
Però aquests dies també hi ha hagut coses no tant agradables, bé , UNA cosa que no m'ha agradat gens: no he aconseguit veure un TO positiu... I estic ja a CD20...
He de confessar que em vaig saltar un dia de fer el TO, però ja seria massa casualitat (fatalitat), oi?
La qüestió és que he estat a casa els meus pares i de poc que no m'enxampen amb el potet i la tira!!!
Glups! Més que res que no es pensin que era un TE i es disparin les eufòries, o les alarmes (anar a pel quart té el risc que et prenguin per boja!)
La bona notícia és que aquest matí he vist claraweb quan he anat al lavabo!
Ja he dit que estic a CD20, és una mica tard... Ja em temo un altre mega-cicle de 40 dies o més... Merda, merda i merda!
Pues res, continuaré inspeccionant el paper quan vagi al lavabo... Potser ovularé ara... Encara no està tot perdut! Feia molts cicles que no veia la claraweb. No sé si té res a veure, però aquest cicle he començat amb oli d'onagra, potser també fa que es tingui més claraweb?
I una altra cosa, quant es calcula que ovules des del dia que veus la clarweb? Dins els dos dies posteriors? Aix, ja no recordo com anava aquest tema...
Aquesta tarda faré TO a veure si per fi puc veure un positiu! Hauria de coincidir el TO positiu amb els dies de claraweb,oi?
Buf, si alguna em pot donar un cop de mà en el tema, us ho agrairé molt!
Caguntot, semblo una novata total!
Quan tingui un ratet em poso al dia de totes les que som (moltes noves incorporacions!
).Bona cerca a totes i comencin a passar les panxus d'abril!!!

- carabasseta
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm
Hola guapes!com que només puc contestar pel mòbil i soc molt novatilla se'm fa difícil personalitzar i enrotllar-me una mica més hehe
Marionilla, quina alegria veure clara web. Jo quan la vaig notar aquest més ja me veus més contenta que un gínjol! T'explico, jo aquest mes la vaig notar un dimarts com tu, doncs dimecres TO negatiu (un poc ratlleta clara) i dijous positiu...així que en teoria vaig ovular divendres o dijous...tinc dubtes! i res, vaig fer pinxitu dimecres i ja no n'he fet cap més, és el pintxitu de l'esperança!!aprofita per fer deures des de ja Marionilla, va, que aquest mes l'encertem!!
Jo estic a dia 11 després d'ovular (CDO11?? No sé com se posa haha)...en desespero total!!
Un petonet i ànims amb la tornada!!
Marionilla, quina alegria veure clara web. Jo quan la vaig notar aquest més ja me veus més contenta que un gínjol! T'explico, jo aquest mes la vaig notar un dimarts com tu, doncs dimecres TO negatiu (un poc ratlleta clara) i dijous positiu...així que en teoria vaig ovular divendres o dijous...tinc dubtes! i res, vaig fer pinxitu dimecres i ja no n'he fet cap més, és el pintxitu de l'esperança!!aprofita per fer deures des de ja Marionilla, va, que aquest mes l'encertem!!
Jo estic a dia 11 després d'ovular (CDO11?? No sé com se posa haha)...en desespero total!!
Un petonet i ànims amb la tornada!!
- tiritissima

Marionilla! Segons la primera pagina del post on hi ha el diccionari...
"CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació"
Jo en l'altre embaras es com ho vaig comptar i em va anar be! Com t'ha dit la carbasseta, jo faria deures des de ja! Dins del que puguis, clar, jeje
Carbasseta cd11 despres d'ovular es en ple desespero no? Com ho portes? Algun simptoma?
La resta que tal? Apali bona nit a totes
"CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació"
Jo en l'altre embaras es com ho vaig comptar i em va anar be! Com t'ha dit la carbasseta, jo faria deures des de ja! Dins del que puguis, clar, jeje
Carbasseta cd11 despres d'ovular es en ple desespero no? Com ho portes? Algun simptoma?
La resta que tal? Apali bona nit a totes

Bon dia guapes!!!
Uff som moltes i ara no em connecto tant com abans però sí vaig llegint pq sempre s'aprenen cosetes....
Quants desesperos tenim a la vista???
Dalilala q bé q recordis el mes q vaig ser jefa jejejeje
Nosaltres ara estem molt més tranquils... doncs gaudim del dia a dia de nosaltres, del q ens queda de temps sent 2, noies les q esteu en aquesta situació LA HEM DE GUADIR AL MÀXIM... la vida canvïa i tindrem al nostre costat tard o d'hora un regalet meravellós fruit de l'amor amb els nostres maromos!! però abans cal gaudir molt dels moments q tenim ara!! jo això és el q penso i així ho intentem viure ara!!!
Nosaltres hem tingut els dies fèrtils durant la setmana santa, així q ha anat genial! Vaig tenir TO+ dissabte, però també diumenge gairebé igual de marcat fort, a alguna li ha passat??
I després de la ovulació ahir vaig tenir un tacat marronet i ja em va passar fa dos cicles però el gine em va dir q no em preocupés... ovulo molt ràpid... i per això aquest és el segon mes q prenc progesterona... em va dir q provessim a veure si em va bé... alguna pren progestikk? crec q es diu així...
En fi, en això estem.... jejejeje perdoneu el moment ego però necessito obrir un word amb totes per aclarir-me!
us desitjo moltíssima sort a totes i molts ànims i força doncs tot arriba això també ho sé...mentre no arriba vivim avui i ara amb molta energia positiva!!!
Feliç dia boniques!!!
Aquest mes és preciós per cantar panxus!!!
petonets!!!

Uff som moltes i ara no em connecto tant com abans però sí vaig llegint pq sempre s'aprenen cosetes....
Quants desesperos tenim a la vista???
Dalilala q bé q recordis el mes q vaig ser jefa jejejeje
Nosaltres ara estem molt més tranquils... doncs gaudim del dia a dia de nosaltres, del q ens queda de temps sent 2, noies les q esteu en aquesta situació LA HEM DE GUADIR AL MÀXIM... la vida canvïa i tindrem al nostre costat tard o d'hora un regalet meravellós fruit de l'amor amb els nostres maromos!! però abans cal gaudir molt dels moments q tenim ara!! jo això és el q penso i així ho intentem viure ara!!!
Nosaltres hem tingut els dies fèrtils durant la setmana santa, així q ha anat genial! Vaig tenir TO+ dissabte, però també diumenge gairebé igual de marcat fort, a alguna li ha passat??
I després de la ovulació ahir vaig tenir un tacat marronet i ja em va passar fa dos cicles però el gine em va dir q no em preocupés... ovulo molt ràpid... i per això aquest és el segon mes q prenc progesterona... em va dir q provessim a veure si em va bé... alguna pren progestikk? crec q es diu així...
En fi, en això estem.... jejejeje perdoneu el moment ego però necessito obrir un word amb totes per aclarir-me!
us desitjo moltíssima sort a totes i molts ànims i força doncs tot arriba això també ho sé...mentre no arriba vivim avui i ara amb molta energia positiva!!!
Feliç dia boniques!!!
Aquest mes és preciós per cantar panxus!!!
petonets!!!

- LauraLauraLaura
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm
Bon dia a totes!
Després de 15 dies de retard, aquest matí m'he decidit a repetir-me el test que vaig fer-me quatre dies després de la primera falta, i ha sortit positiu! (+3semanes posa)
o sigui que quan em vaig fer l'altre ja ho havia d'estar... El primer test vaig fer-lo al vespre que a la Farmàcia em van dir que era igual (era un test normal); avui m'he fet un ClearBlue.
La veritat és que estic en estat de xoc encara (una barreja entre felicitat, alegria i por)
Ara demanaré hora al gine per mirar que tot estigui en odre!
Moltes ànims a totes les que esteu en la cerca, ja veureu com aquest mes és el vostre!
Petonets,
Laura
Després de 15 dies de retard, aquest matí m'he decidit a repetir-me el test que vaig fer-me quatre dies després de la primera falta, i ha sortit positiu! (+3semanes posa)
o sigui que quan em vaig fer l'altre ja ho havia d'estar... El primer test vaig fer-lo al vespre que a la Farmàcia em van dir que era igual (era un test normal); avui m'he fet un ClearBlue.La veritat és que estic en estat de xoc encara (una barreja entre felicitat, alegria i por)
Ara demanaré hora al gine per mirar que tot estigui en odre!
Moltes ànims a totes les que esteu en la cerca, ja veureu com aquest mes és el vostre!
Petonets,
Laura
MOLTÍSSIMES FELICITATS LAURA!!! PRIMERA PANXU DEL MES NO???
FELICITATS!!! JA TENS EL TEU REGALET DE PRIMAVERA!!
ARA A GAUDIR-HO!
FELICITATS!!! JA TENS EL TEU REGALET DE PRIMAVERA!!
ARA A GAUDIR-HO!
OOOHH!!!
Moltes felicitats LauraLauraLaura
ara a gaudir d'aquesta meravellosa experiència plena d'alegria i molt respecte a l'hora.
Aquest més ens porta molt bones vibracions
Moment ego total
Estic a dia CD 23, he notat algún psicosíntoma, els pits molt inflats com quan donava de mamar i força ganes d'anar al lavabo. Encara em falten uns quants dies per acabar el cicle que no tinc massa clar de quants dies és.
A l'abril
mil!!
Moltes felicitats LauraLauraLaura
ara a gaudir d'aquesta meravellosa experiència plena d'alegria i molt respecte a l'hora. Aquest més ens porta molt bones vibracions
Moment ego total
Estic a dia CD 23, he notat algún psicosíntoma, els pits molt inflats com quan donava de mamar i força ganes d'anar al lavabo. Encara em falten uns quants dies per acabar el cicle que no tinc massa clar de quants dies és.
A l'abril
mil!!Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***
Felicitats LAURA!!! enhorabona per la panxu!!!!!! que waaaaaaiii
Jo estic a CD5 i encara amb algu de warry.... sperant que marxi ja!!!!
noies tinc un dubte, el meu ultim cicle va ser de 53 dies, el penultim de 34 i el d'abans de 23....quins càlculs farieu per aquest cicle?
la mitjana és un cicle de 36,7 dies, però no se si fiar-me de la mitjana o que fer.... em sembla que posare al womanlog 37 dies i haviam!
intentare practicar dia si dia no i haviam si tenim sort....
aquest mes he tret l'artilleria forta per si estem de sort i abans del juny podem cantar panxu >> el meu home ha comensat a prendre aquilea vigor 2 capsules al dia + supradyn que ja prenia. Jo prenc oli de onagra + ovusitol + multicentrum (que ja prenia)....
m'han parlat de un lubricant que fa correr els
, el coneixeu? sabeu com es diu? algu en te alguna referencia?
Gràcies noies per tot, espero les vostres respostes si em podeu ajudar....
Jo estic a CD5 i encara amb algu de warry.... sperant que marxi ja!!!!
noies tinc un dubte, el meu ultim cicle va ser de 53 dies, el penultim de 34 i el d'abans de 23....quins càlculs farieu per aquest cicle?
la mitjana és un cicle de 36,7 dies, però no se si fiar-me de la mitjana o que fer.... em sembla que posare al womanlog 37 dies i haviam!
aquest mes he tret l'artilleria forta per si estem de sort i abans del juny podem cantar panxu >> el meu home ha comensat a prendre aquilea vigor 2 capsules al dia + supradyn que ja prenia. Jo prenc oli de onagra + ovusitol + multicentrum (que ja prenia)....
m'han parlat de un lubricant que fa correr els
, el coneixeu? sabeu com es diu? algu en te alguna referencia?Gràcies noies per tot, espero les vostres respostes si em podeu ajudar....
Anetta ha escrit:Felicitats LAURA!!! enhorabona per la panxu!!!!!! que waaaaaaiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo estic a CD5 i encara amb algu de warry.... sperant que marxi ja!!!!![]()
![]()
![]()
noies tinc un dubte, el meu ultim cicle va ser de 53 dies, el penultim de 34 i el d'abans de 23....quins càlculs farieu per aquest cicle?![]()
![]()
m'han parlat de un lubricant que fa correr els![]()
![]()
, el coneixeu? sabeu com es diu? algu en te alguna referencia?
Gràcies noies per tot, espero les vostres respostes si em podeu ajudar....
Hola guapa!!
Mira jo respecte al cicle tampoc em fiaria de mitges...si vols fer TO seria el millor, sino intenta fer dia si dia no..però a vegades costa jejejeje
Tema lubricants jo he sentit el Preeseed i el Conciveplus.
només tinc referències del primer, les dos q conec es van quedar el mes q el van utilitzar... jo encara no l'he provat pq lubrico molt i em fa cosa... q ajuden a q corri però no és el q he sentit, el q he sentit és q ajuda a q s'enganxin...doncs fa la funció del líquid q desprenem nosaltres quan arribem a l'orgasme, q diuen q millor arribar tu abans pq hi hagi aquest líquid q ajuda a q s'enganxin els bitxets... això és el q he sentit i llegit...
Però ja saps, cada dona i cada cas és un món!
Provar els lubricants no està de més...el preeseed val uns 24 euros em sona, són carets...i l'altre diria q una mica menys.
Fins aviat !
Moltes gràcies wapa per la teva resposta!!
:)
:)
Uoooooooo Moltíssimes Felicitats LauraLauraLaura!!!!
Enhorabona!!! i al papi també!!! ara a disfrutar d'aquest embaràs i que sigueu molt feliços!!!
Ai Zenda75, aquests pits inflats tot apunta a una direcció...
, però bé, de moment
molta sort!!
Molt ben fet Imlaura mentres no arribi s'ha de disfrutar del moment!! Nosaltres som molt feliços amb el nostre peque, però la vida en parella canvia molt, sobretot al principi, així que tranquila i confiem en que aquesta setmana santa hagi tingut els seus fruits, ja veuràs!!
Carabasseta moltíssima sort! amb aquest desesperooo!!!
Anetta molts ànims!! sobretot relaxa't i disfruta del moment perquè sino la cosa es fa més difícil!! a gaudir de la cerca i esperem que els cicles se't regulin aviat!!
Lataat , tiritissima, benvingudes!!!
Marionilla, jo lo de la claraweb no sé ben bé com va!! al mes de gener (quan em vaig quedar embarassada...) la vaig notar moltíssim!!! però mai recordo una cosa semblant.. suposo que depén de cada cicle, no?? aprofita aquests dies!! i vosaltres també Moxaina Dalilala
no sé si me'n deixo alguna!!!
moment ego, estic a CD10, així que a punt per la SW, imagino, oi?? vosaltres quin dia començeu més o menys a practicar??
amb la claraweb o abans?? ai quin liu!!!
petonets a totes!!
Enhorabona!!! i al papi també!!! ara a disfrutar d'aquest embaràs i que sigueu molt feliços!!! Ai Zenda75, aquests pits inflats tot apunta a una direcció...
molta sort!!Molt ben fet Imlaura mentres no arribi s'ha de disfrutar del moment!! Nosaltres som molt feliços amb el nostre peque, però la vida en parella canvia molt, sobretot al principi, així que tranquila i confiem en que aquesta setmana santa hagi tingut els seus fruits, ja veuràs!!
Carabasseta moltíssima sort! amb aquest desesperooo!!!
Anetta molts ànims!! sobretot relaxa't i disfruta del moment perquè sino la cosa es fa més difícil!! a gaudir de la cerca i esperem que els cicles se't regulin aviat!!
Lataat , tiritissima, benvingudes!!!
Marionilla, jo lo de la claraweb no sé ben bé com va!! al mes de gener (quan em vaig quedar embarassada...) la vaig notar moltíssim!!! però mai recordo una cosa semblant.. suposo que depén de cada cicle, no?? aprofita aquests dies!! i vosaltres també Moxaina Dalilala
no sé si me'n deixo alguna!!!moment ego, estic a CD10, així que a punt per la SW, imagino, oi?? vosaltres quin dia començeu més o menys a practicar??
amb la claraweb o abans?? ai quin liu!!!petonets a totes!!

- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
CD21
Carabasseta i Tiritissima, gràcies per les vostres explicacions!
Ahir vaig fer TO i res, ralleta molt fluixeta... Espero que em passi com ha explicat la Carabasseta, veure el TO positiu el segon dia després de la claraweb. Creuarem els dits!
Però per si de cas ahir ja va caure un pinxitu!
No podem deixar escapar cap oportunitat!
No sé si avui repetirem o bé deixarem que es produeixin nous bitxitus ben forts i atacarem demà
. A veure com ens ve...
Pel que fa a la nomenclatura, CD vol dir CicleDay i es comença a comptar a partir del dia que et ve la warry. O sigui, el dia que baixa la maleïda estem a CD1 i així fins que torna a aparèixer (o no!
).
Si saps el dia d'ovulació, també es pot comptar els dies DPO, o sigui el "dia després d'ovulació" en què estàs. Per tant, la Carabasseta estaria a DPO11.
Com que jo no sé mai ben bé quan ovulo, sempre compto el CD des de la warry, que aquesta sí que tinc claríssim quan em ve a visitar!
Anetta, per fi ha baixat la mala warry... Ostres 53 dies, quin calvari!
És horrible tenir cicles tant llargs... els desesperos són interminables, fer-se il.lusions és inevitable i si acaba venint la patacada no ens la treu ningú... I aquella sensació d'estar desaprofitant el temps, esperant i esperant... Una merda.
Encara que facis una desconnexió, passa per aquí si tens bones notícies, ok? Segur que agafar-te un temps de relax t'anirà genial! Un petonet.
lmlaura, quina raó que tens! Quan arriba un petitó a casa tot es capgira totalment!
Disfruteu de l'etapa de cerca del primer, disfruteu de la parella, del temps que compartiu junts... I prepareu-vos pel terratrèmol, hehehe!!!
Quina sort, TO positiu per Setmana Santa!!!
Suposo que has deixat al maromo sec, no??!!!
Lauralauralaura, i al final ha estat panxuuuuu!!!!
Enhorabona!
En el teu cas l'espera ha valgut la pena, t'has endut el premi gros!!!
Està demostrat que els falsos negatius existeixen!
Ara toca cuidar-se i anar vivint tots els canvis que t'anirà portant la nova vida que creix dins teu. Disfruta-ho!
Zenda75, molts PEPOs i molts oooohms!
A veure i aquests suposats psicosímptomes acaben sent uns símptomes ben reals i clars de panxu!
Dalilala, jefaaa!!!
On pares? Encara recuperant-te de les super vacancetes, hehehe!
La tornada és durilla...
Carabasseta i Tiritissima, gràcies per les vostres explicacions!
Ahir vaig fer TO i res, ralleta molt fluixeta... Espero que em passi com ha explicat la Carabasseta, veure el TO positiu el segon dia després de la claraweb. Creuarem els dits!
Però per si de cas ahir ja va caure un pinxitu!
No podem deixar escapar cap oportunitat!
No sé si avui repetirem o bé deixarem que es produeixin nous bitxitus ben forts i atacarem demà
. A veure com ens ve...Pel que fa a la nomenclatura, CD vol dir CicleDay i es comença a comptar a partir del dia que et ve la warry. O sigui, el dia que baixa la maleïda estem a CD1 i així fins que torna a aparèixer (o no!
Si saps el dia d'ovulació, també es pot comptar els dies DPO, o sigui el "dia després d'ovulació" en què estàs. Per tant, la Carabasseta estaria a DPO11.
Com que jo no sé mai ben bé quan ovulo, sempre compto el CD des de la warry, que aquesta sí que tinc claríssim quan em ve a visitar!
Anetta, per fi ha baixat la mala warry... Ostres 53 dies, quin calvari!
Encara que facis una desconnexió, passa per aquí si tens bones notícies, ok? Segur que agafar-te un temps de relax t'anirà genial! Un petonet.
lmlaura, quina raó que tens! Quan arriba un petitó a casa tot es capgira totalment!
Disfruteu de l'etapa de cerca del primer, disfruteu de la parella, del temps que compartiu junts... I prepareu-vos pel terratrèmol, hehehe!!!
Quina sort, TO positiu per Setmana Santa!!!
Suposo que has deixat al maromo sec, no??!!!
Lauralauralaura, i al final ha estat panxuuuuu!!!!
Enhorabona!
En el teu cas l'espera ha valgut la pena, t'has endut el premi gros!!!
Està demostrat que els falsos negatius existeixen! Ara toca cuidar-se i anar vivint tots els canvis que t'anirà portant la nova vida que creix dins teu. Disfruta-ho!
Zenda75, molts PEPOs i molts oooohms!
A veure i aquests suposats psicosímptomes acaben sent uns símptomes ben reals i clars de panxu! Dalilala, jefaaa!!!
On pares? Encara recuperant-te de les super vacancetes, hehehe!
La tornada és durilla...Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***
Bon dia floretes!!!! Vinga que això s'ha d'animar!!!
Anetta: Ohhhh ja la tenim aqui!!! Bueno, pensa que se't presenta una altra oportunitat per tenir panxu!!! No defallegis!! A mi em passa com tu que tinc cicles irregulars... el que faig és fer una mitja entre tots, però em poso com a limit el cicle més llarg (per no desesperar gaire si no arriva). No veas si que neu forts!!! A tomarlo todoooo jajaja
el lubricant que jo he sentit és el Preseed o algo així, una amiga diu que li va servir!
Marionilla: A pel quart ja?? Quina enveja!!! I que pensin el que vulguin la resta!! Si ho desitjeu endavant!! I ja has vist la claraweb!! oleeee
això és bona senyal!!! Jo també va haver-hi un cicle que vaig ovular a CD20... així que tot pot ser!
això si, espera't un cicle llarguet...
Carabasseta: jajaja el pinxitu de l'esperança!!! M'ha encantat això!!! jajaja
com va aquest desespero??
Imlaura: Aiiiii QUINA RAÓ QUE TENS!!! La veritat que aquesta és la nostra filosofia, encara que a vegades costa mantenir-la jejeje... Però fem tot el possible per a que sigui així! Aviam si l'heu encertat aquest dies de vacancetes!!!
Jo no faig servir TO, així que no et puc ajudar amb el tema de les ratlletes... i sobre la progesterona tampoc, tinc entès que aixó és per a que et baixi la regla quan tens un cicle llarg, o per a que a la fase lútea s'enganxi millor no?? ai ai no n'estic segura...
LauraLauraLaura: OHHHH MOLTES FELICITATS!!! que bé la primera panxu!!!! ara us toca disfrutar del que us ve!! Algun truquet que heu fet servir?
Zenda75: Aviam si ets tu la següent!! Seria molt guaiiiiiii
Naiareta: Jo ara estic a CD14 i en teoria la SW va començar ahir!!! la claraweb la tinc des d'ahir, a mi em dura 2-3 dies... el diumenge va ser l'ultim pinxito i avui l'estrujaré també... jijiji cada 2-3 dies ho intentem fer, però sense obligació, si no ens ve de gust doncs res de res!!
La veritat que el meu cos està boig, com ja sabeu vaig deixar les pastis al Desembre, i desde llavors cada cicle noto algo diferent, el primer em van fer un mal el pits increible.. ja em passava abans de pendre-les! Però aquests últims res de res, no em fan gens de mal mai, en canvi des del mes passat em surten uns granets a la barbeta just la setmana després de que marxi la warri... semblo una adolescent!!
i ara mateix em fan mal els ovaris... suposo que estan preparats per ovular. AISH!!!!!!
Vinga guapes, a per l'Abril que ja veieu que ja tenim un + i segur que n'hi han moooolts més!!!
PD: Un truquet que faig servir, m'obro una pàgina nova amb la resposta i vaig escrivint a mesura que llegeixo el que poseu!!
jeje per si ho voleu posar en pràctica (que enrecordar-se de tot es impossible!!)
Anetta: Ohhhh ja la tenim aqui!!! Bueno, pensa que se't presenta una altra oportunitat per tenir panxu!!! No defallegis!! A mi em passa com tu que tinc cicles irregulars... el que faig és fer una mitja entre tots, però em poso com a limit el cicle més llarg (per no desesperar gaire si no arriva). No veas si que neu forts!!! A tomarlo todoooo jajaja
el lubricant que jo he sentit és el Preseed o algo així, una amiga diu que li va servir!Marionilla: A pel quart ja?? Quina enveja!!! I que pensin el que vulguin la resta!! Si ho desitjeu endavant!! I ja has vist la claraweb!! oleeee
això és bona senyal!!! Jo també va haver-hi un cicle que vaig ovular a CD20... així que tot pot ser! Carabasseta: jajaja el pinxitu de l'esperança!!! M'ha encantat això!!! jajaja
com va aquest desespero??
Imlaura: Aiiiii QUINA RAÓ QUE TENS!!! La veritat que aquesta és la nostra filosofia, encara que a vegades costa mantenir-la jejeje... Però fem tot el possible per a que sigui així! Aviam si l'heu encertat aquest dies de vacancetes!!!
Jo no faig servir TO, així que no et puc ajudar amb el tema de les ratlletes... i sobre la progesterona tampoc, tinc entès que aixó és per a que et baixi la regla quan tens un cicle llarg, o per a que a la fase lútea s'enganxi millor no?? ai ai no n'estic segura...LauraLauraLaura: OHHHH MOLTES FELICITATS!!! que bé la primera panxu!!!! ara us toca disfrutar del que us ve!! Algun truquet que heu fet servir?
Zenda75: Aviam si ets tu la següent!! Seria molt guaiiiiiii
Naiareta: Jo ara estic a CD14 i en teoria la SW va començar ahir!!! la claraweb la tinc des d'ahir, a mi em dura 2-3 dies... el diumenge va ser l'ultim pinxito i avui l'estrujaré també... jijiji cada 2-3 dies ho intentem fer, però sense obligació, si no ens ve de gust doncs res de res!!
La veritat que el meu cos està boig, com ja sabeu vaig deixar les pastis al Desembre, i desde llavors cada cicle noto algo diferent, el primer em van fer un mal el pits increible.. ja em passava abans de pendre-les! Però aquests últims res de res, no em fan gens de mal mai, en canvi des del mes passat em surten uns granets a la barbeta just la setmana després de que marxi la warri... semblo una adolescent!!
Vinga guapes, a per l'Abril que ja veieu que ja tenim un + i segur que n'hi han moooolts més!!!
PD: Un truquet que faig servir, m'obro una pàgina nova amb la resposta i vaig escrivint a mesura que llegeixo el que poseu!!
Noies!!
Feia un parell de dies que no llegia i .... aquest matí!! SORPRESA!!
PRIMERA PANXU DEL MES D'ABRIL!!
O no sé si dir del mes de març... però bé!!
Em va il·lusió de cantar!!!
FELICITATS LAURA LAURA LAURA!!!!!!!
I ara personalizo...
Feia un parell de dies que no llegia i .... aquest matí!! SORPRESA!!
PRIMERA PANXU DEL MES D'ABRIL!!
O no sé si dir del mes de març... però bé!!Em va il·lusió de cantar!!!
FELICITATS LAURA LAURA LAURA!!!!!!!
I ara personalizo...

9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
A veure...
Sandruky - És xulo celebrar com cal els aniversaris junts... Val la pena aprofitar!! Com van els psicosímptomes?? Espero que no sigui això i sigui un símptoma real de
!!
Tiritissima - Benvinguda!! ja estàs apuntada!! Espero que tot vagi tan ràpid com la primera!!
Moixaina - Espero que tinguis raó i l'abril sigui el teu mes!! Vull petar les estadístiques!
Un secret: jo faig com tu... obro una altra pàgina i vaig personalizant....
Anetta - OOOOOHHH!! Una warry... quin rollo! I quin cicle més llarg... Dolentota... Pq ens fa patir així!
Veig que prens ja moltes coses. Jo no ho he provat això del lubricant. Però veig que la Lmlaura t'ha donat una bona explicació. Potser estaria bé de provar...
Zenda 75 - He canvio el dia de la teva NW al 13 d'abril. O vols que posi 17 d'abril?? El que tu vegis. Utilitzes el womanlog? És un aplicatiu gratis del mòbil. Va bé per calcular aquestes coses... Els teus símptomes fan molt bona pinta...
Marionilla - Em sembla que com diu la Tiritissima la clarweb ve dos dies abans ovulació. Tu ves pinxitus a veure si l'encertes!! Molta sort!
Carabasseta - A veure si el pinxutu sol funciona!! Ja et queden pocs dies per veure si ha funcionat... Molts pepos!! I exercicis de relaxació!!
Lmlaura - Tens raó cal gaudir més del maromo... Però ara ja tinc moltes ganes de quedar-me i em ratllo...
Naiareta - jo començo a practicar el CD10 més o menys, i vaig fent TO... Però a vegades no puc fer i no veig el positiu... Per això intento fer dia sí, dia no.
Moment ego - Doncs sí... tornar ha estat dur, però ja som aquí amb el dia a dia. Aquest mes tampoc he vist un TO+. Crec que em vaig començar tard... Buff! però hem fet deures quan em pogut. Fa un parell de dies que em vagi discutir amb el Dalilalo... M'he entristit bastant i no he pensat en gaire res. Jo vull canviar de pis pq visc a una hora i quart de la feina i ell també. Veig que anar amunt i avall em cansa bastant. I per tema de deutes i diners ell no vol canviar. Creu que és arriscar-se i que cal tenir diners estalviats per si hem de fer IA o FIV... Jo penso que no aniria tant estressada si no visqués tan lluny i que així m'hi quedaria. Però potser té raó... Ara si tinc un nen el vull gaudir i viure lluny de la feina no ajuda gens a la conciliació feina-família. Crec que dia dia de la vida és important i que ens hem de posar les coses fàcils. Prefereixo gastar amb això que amb una altra cosa...
Sandruky - És xulo celebrar com cal els aniversaris junts... Val la pena aprofitar!! Com van els psicosímptomes?? Espero que no sigui això i sigui un símptoma real de
!!Tiritissima - Benvinguda!! ja estàs apuntada!! Espero que tot vagi tan ràpid com la primera!!
Moixaina - Espero que tinguis raó i l'abril sigui el teu mes!! Vull petar les estadístiques!
Un secret: jo faig com tu... obro una altra pàgina i vaig personalizant.... Anetta - OOOOOHHH!! Una warry... quin rollo! I quin cicle més llarg... Dolentota... Pq ens fa patir així!
Veig que prens ja moltes coses. Jo no ho he provat això del lubricant. Però veig que la Lmlaura t'ha donat una bona explicació. Potser estaria bé de provar...Zenda 75 - He canvio el dia de la teva NW al 13 d'abril. O vols que posi 17 d'abril?? El que tu vegis. Utilitzes el womanlog? És un aplicatiu gratis del mòbil. Va bé per calcular aquestes coses... Els teus símptomes fan molt bona pinta...
Marionilla - Em sembla que com diu la Tiritissima la clarweb ve dos dies abans ovulació. Tu ves pinxitus a veure si l'encertes!! Molta sort!
Carabasseta - A veure si el pinxutu sol funciona!! Ja et queden pocs dies per veure si ha funcionat... Molts pepos!! I exercicis de relaxació!!
Lmlaura - Tens raó cal gaudir més del maromo... Però ara ja tinc moltes ganes de quedar-me i em ratllo...
Naiareta - jo començo a practicar el CD10 més o menys, i vaig fent TO... Però a vegades no puc fer i no veig el positiu... Per això intento fer dia sí, dia no.
Moment ego - Doncs sí... tornar ha estat dur, però ja som aquí amb el dia a dia. Aquest mes tampoc he vist un TO+. Crec que em vaig començar tard... Buff! però hem fet deures quan em pogut. Fa un parell de dies que em vagi discutir amb el Dalilalo... M'he entristit bastant i no he pensat en gaire res. Jo vull canviar de pis pq visc a una hora i quart de la feina i ell també. Veig que anar amunt i avall em cansa bastant. I per tema de deutes i diners ell no vol canviar. Creu que és arriscar-se i que cal tenir diners estalviats per si hem de fer IA o FIV... Jo penso que no aniria tant estressada si no visqués tan lluny i que així m'hi quedaria. Però potser té raó... Ara si tinc un nen el vull gaudir i viure lluny de la feina no ajuda gens a la conciliació feina-família. Crec que dia dia de la vida és important i que ens hem de posar les coses fàcils. Prefereixo gastar amb això que amb una altra cosa...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |