***CERCADORES D'ABRIL 2015***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: carlotayeric » dj. abr. 30, 2015 8:41 am

Oleeeee dos panxus nas para acabar el mes!!!!!

Felicidades!!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
novateta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 12, 2015 8:35 am

EntradaAutor: novateta » dj. abr. 30, 2015 8:52 am

NAIARETA I MOXAINA MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!! :b-))) :b-)))

Quina il·lusió acabar així el mes d'abril!!!

Em fareu plorar a mi també!!!

Gaudiu al màxim d'aquests moments, imagino que deuen ser únics!!!

tiritissima, ens faltes tu! A veure aquest TE! Demà ens expliques maca!!!

I a les altres, a per totes al maig, segur que ho aconseguirem ben aviat!!!

Que tingueu un bon dia floretes!!! :-()-)
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
Albamar
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

EntradaAutor: Albamar » dj. abr. 30, 2015 8:55 am

UEEEEEEEE A L'ABRIL PANXUS MIL!!!!!

Moooooltes felicitas NAIARETA i MOIXAINA!!!!! Quina alegria, ja teniu aqui la vostra panxu!!! :-()) :-()) :-())
Aquest diumenge passareu un dia de la mare molt especial, per que sí, JA SOU MARES!!! <:-< :-)(-: :p-) :p-) :p-)

Això sí que és acabar bé el mes d'abril!! >.-<: >.-<: >.-<:

Tiritisima molts pepos, ja no queda res!!! Segur que tu seràs la segúent!!! Vinga noies, que no decaigui... :b-))) :b-)))

Per les que esteu en desespero, aneu repetint el nostre lema, que ja veieu que porta sort: A L'ABRIL PANXUS MIL!!!!!
Dalilala
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 30, 2015 9:08 am

OSTRES OSTRES OSTRES!!

Quina manera d'acabar el mes!!! VISCA VISCA VISCA!

FELICITATS NAIARETA!! SI HI HA OMBRETA HI HA PANXETA!! 11 ENA :-()) D'ABRIL!!
Encara que a tu et sembli que sigui aviat, jo et canto la panxu. Espera un parell de dies i fes clearblue és més fàcil de veure. Creuem els dits per tu pq tot vaig estupendo i sigui una :-()) com una catedral!!

FELICITATS MOIXAINA!! TU SÍ QUE ETS UNA CLARA 12ENA :-()) D'ABRIL!!

:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Modifico estadístiques!! >.-<: >.-<:
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
marionilla
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dj. abr. 30, 2015 9:14 am

Bon diaaaaa!!!!! :***: :***: :***:

Uooooooo, 2 panxus més per acabar el mes d'abril!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quin mes més productiu, hem pujat la natalitat del país, hehehe!!! :-D

MOLTISSIMES FELICITATS NAIARETA I MOXAINA!!!!! :-()) :-())

Me n'alegro molt per vosaltres, guapes! Disfruteu del moment i de tots els grans moments que viureu a partir d'ara! :-)(-: <:-<

Naraieta, segur que aquesta vegada tot anirà bé. No pateixis, relaxa't, cuida't i deixa que la natura faci el seu curs. D'aquí 9 mesets tindràs el teu petitó als braços i tot haurà valgut la pena, ja ho veuràs. Una abraçadota, guapa! :love: :love:

Bueno, el mes d'abril s'acaba... I quina traca final, noies!!! :panxeta: :panxeta:
I encara ens falta saber la Tiritissima... A veure si encara pugem més les estadístiques del mes, que ho hem petat!!! :-()) :-()) :-()) :-()) Et desitjo una panxu com una catedral, estarem pendents de tu!

I si al final no hi hagués panxu... et nomenarem NOVA JEFA DE MAIG!!! Pots obrir el post demà o demà passat, si vols, cap problema! :ok:

I si al final la Tiritissima veu un TE positiu :-()) .... , cosa que tinc el pressentiment que així serà :love: ... pues si no surt ningú més, puc obrir jo el post de maig. No tindré gaire temps, però entre totes ho podem anar tirant endavant, oi? :content: :content:

Pues estarem a l'espera de bones notícies per part de la Tiritissima, creuarem els dits! Molta sort!
marionilla
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dj. abr. 30, 2015 9:22 am

I no voldria acabar l'abril sense fer una menció especial a la Rubinat: tens tota la nostra admiració per com has suportat aquest super-mega-hiper cicle que has tingut. Ets una valenta i una lluitadora! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

M'hauria agradat que haguessis pogut cantar la teva panxu aquest abril... però rebre la visita de la warry, en el teu cas també és una boníssima notícia! :ok: Això vol dir que has aconseguit ovular i que comença un nou cicle amb totes les possibilitats del món per davant! ..::·· ..::·· ..::·· :love:
Molta sort al maig: tot està per fer i tot és possible!!! :-()-)
Dalilala
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 30, 2015 9:23 am

I ara que les estadístiques ja estan actualitzades, vull escriure unes paraules per la Rubinat. Em sap molt greu que finalment sigui la regla. Després del que t'ha costat ovular... Lo bo de tot plegat és que ara saps que l'omifin et funciona i et farà ovular el pròxim mes. Desitjo que tinguis un cicle curtet que no hagis d'esperar tants mesos per ovular. Tu no desesperis i visita el ginecòleg totes les vegades que vulguis. Cal lluitar per buscar les solucions i trobar la nostra :-()) ENDAVANT!!

També vull donar ànims a la Tiritissima que està en desespero total. Esperarem a demà que facis el TE per veure què et surt. MOLTS :-o00m :-o00m :-o00m i que sigui el que hagi de ser. No pots fer res, la feina ja està feta!

I finalment dir que avui tanquem l'ABRIL :-()) :-()) MIL! Estic contentíssima pq s'ha complert el nostre lema. Realment no sé qui podrà ser jefa de maig, pq aquest mes l'hem petat i hem quedat quatre.

Mentre no es resolen els desesperos que queden i ningú obra el post de maig, continuarem en aquest uns dies. Si alguna vol ser jefa però veu que no té molt temps, jo puc donar un cop de mà i fer-ho conjuntament. Sola no vull repetir, pq si m'opero potser estic dies desapareguda (l'operació no és senzilla com la de pòlips, l'endometriosi suposa laparoscopia i anastèsia total, repòs diversos dies, no poder-me banyar i baixa...)
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
carabasseta
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dj. abr. 30, 2015 9:44 am

Ohhhh i ara la Moxaina!!!felicitats guapíssima!! Si és que aquest fluxe constant era moooolt suspitós haha

Tiritissima, mira que la Moxaina també s'havia ofert a ser jefa i mira-la, a veure si tenia la mateixa sort hihi...sinó seràs una jefa estupenda i el maig serà el nostre!!
carabasseta
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dj. abr. 30, 2015 10:56 am

Dalilala, moltes gràcies, has set una jefa estupenda!! A més, has donat molta sort i això se't veurà recompensat en format panxu. Molts d'ànims amb la intervenció, aquí estarem pel que necessitis!! Jo possiblement també m hagin de treure uns fibromes, ja veus que el camí no és fàcil però el que importa és descartar entrebancs i fer el camí més fàcil, només haurem de tenir un poquet més de paciència!!
lmlaura
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dj. abr. 30, 2015 11:50 am

Moxaina!!! preciosa!!! Felicitats també per aquí!!!!!!!!!!! :-()) :-()) :-()) :p-) :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<:

Visca hem acabat amb dos panxus més!!
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. abr. 30, 2015 12:16 pm

noies desde el post veí de grafiqueres....vull felicitar a totes les panxones d'abril!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :b-))) :b-))) :b-)))
i de pas demanar a la dalilala que siusplau sigues la jefa de maig de grafiqueres!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ets un talisma!!!! :-D :-D :-D :-D
ara en serio moltes felicitats a totes!!! :love: :love: :love:
Aroswi
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dj. abr. 30, 2015 1:57 pm

jajajaja Yuyu com he rigut amb el teu comentari!
Teniu unes estadístiques brutals!! Ho heu vist???
Sou un mar de :-()) panxus!
Tan de bo jo també m'hagués quedat afònica!!

Moltes felicitats pels bebitos de Desembre, és el meu mes, i li tinc carinyo!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Lataat
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dj. abr. 30, 2015 3:19 pm

Oleee!! Felicitats Moxaina i Naireta!!!! Quina ilu!!! Al final he plorat jo hi tot!!!!
Disfruteu moooooolt d'aquesta etapa tan màgica :)

Jefa!! Gràcies has estat una súper jefa! Jo aquesta nit faré el soparet de lujo del que vem parlar i el faré a la teva salut!!!

Boniquesssss moooolts petonets a totes, sou totes súper maques!!!!
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. abr. 30, 2015 4:35 pm

Gràcies a totes boniques!!! Encara no ens ho creiem!!! Moltes gràcies a la JEFAZA que ens ha donat molta sort, aquest mes ha sigut espectacular!! I segur que set recompensa d'aquí poc.

Potser el meu es ja pel gener jejje

GUAPES!!!!
Imatge
Imatge
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dj. abr. 30, 2015 5:01 pm

Uoo nenes quants missatges! I quantes coses buniques!

A la naiareta ja li he dit aquest matí i a la moixana no m'esperava menys MOLTISSIMES FELICITATS! !!! Q waiii a l'abril panxus mil!. Dit i fet!

Marionilla i dalilala moltes gràcies per les vostres paraules. Són un veritable consol. Han estat sis mesos molt llargs. Tinc por q em torni a passar el mateix però esperem q no... aix. Al gine hi torno el 13/5 q és quan haurien d començar a créixer algun folicle. La warry ha vingut molt abundant i molt dolorosa. Estic feta una coca... en fi, cap al maig sha dit!
Imatge

Imatge
Albamar
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

EntradaAutor: Albamar » dj. abr. 30, 2015 5:42 pm

Jo tambe em vull sumar als agraiments a la Dalilala, has estat una gran jefa i el nostre talismà!!!!! No marxis molt lluny que et necessitem pel maig!!! Jajajaja

I a la resta dir-vos que sou totes uns sols. Enhorabona un altre cop a les que ho heu aconseguit, us anirem llegint a l'altre banda, i molts petons per les que passeu al maig, ens veiem allà!!!!

Pd. Tiritisima no ens oblidem de tu, volem que siguis la següent!!!!!
Lataat
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dj. abr. 30, 2015 6:24 pm

Holaaaaa!
Ara per fi he pogut seure un moment davant de l'ordinador, i he vist com ha acabat el tacadet marronet de la Rubinat i et volia enviar molts ànims bufona, :-()-) ja sé que quan ve ve i no hi ha paraules d'ànims però si que es veritat que en el teu cas que et vingui la warry es bona senyal i que el teu cos va agafant ritme. Jo crec sincerament que vas pel bon cami per ser la següent!!!! I aquí estarem totes per cantarlo amb tota la ilu del món!!!!!! >.-<: >.-<:

I per altre banda Dalilala esta bé que t'operin, el canvi d'alimentació t'estava funcionant, però serà lent i millor fet net aviat i començar la busqueda amb condicions. Si si jo també li recomano a tothom anar al ginecoleg abans de començar la busqueda, sempre es bo saber que tot esta bé! ;) anims guapa, i ja t'ho he dit abans has estat una jefa estupenda.

tiritissima, estem pendents de tu!!!!! a veure, a veure...

I la resta com esteu???

Nosaltres una mica així al final per tema calers marxem a Copenaguen la setmana vinent, (amb l'història que era 1 de maig el vol costava gairebé el doble) aixi que aquest finde a casona tranquilets, bueno diumenge anirem al nostre restaurant preferit a dinar, i els altres dies excursions, vull anar al PaloAlto Market i al Mercantic i aquestes cosetes... però bueno contents per aquest any de casats però no ha estat perfecte i ho trobem una mica a faltar aquests dies però bueno, també s'ha de dir que amb lo que hem pasat més convencuda estic que ell es l'home de la meva vida.

Petonetsssssss
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dj. abr. 30, 2015 7:11 pm

Oh lataat gràcies! Si ànims es necessiten però tot té una vessant positiva.

Estimeuvos molt amb el sr lataat. És importantantissim a lhora d'afrontar qualsevol obstacle i a la vegada les victòries són més gratificants.

Nenes PACIÈNCIA QUE TOT ARRIBA! La paciència és un fruit amarg amb final dolç. Mengent-me tanta com sigui necessari.
Imatge

Imatge
naiareta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dj. abr. 30, 2015 8:56 pm

Hola noies!!

Moltes gràcies a TOTES per les felicitacions i els ànims!!! De veritat, sou maquíssimes!! he pensat que el millor que puc fer és estar tranquila, intentar disfrutar al màxim i no crec que em faci cap altre TE, ni trucaré al metge, encara. M'esperaré un parell o tres de setmanes i deixaré que tot faci el seu curs... :ok:

Moxaina, moltíssimes felicitats guapa!!! crec que com bé dius, en el nostre cas, serem mares de gener! :p-) així que, en principi, ens veurem en aquell post, tot i que jo de moment, no crec que m'hi afegeixi...però et seguiré! :ok:

Dalilala, moltíssimes gràcies jefaza!! Has estat una jefa genial i a més, ens has portat molta sort a moltes de nosaltres!! segur que ben aviat tindràs la recompensa! ja veuràs com l'operació i tot anirà molt bé!!! don't worry, be happy!!

Tirissima, moltíssima sort per demà!! ja saps, quan sàpigues el què passes per aquí, que esperem bones notícies!!

Rubinat, molts ànims!! a partir d'ara, les coses aniran a millor, ja veuràs!!

sento no personalitzar amb totes...només tornar a donar-vos les gràcies (sou uns soletes) i desitjar-vos que aquest mes de maig sigui el vostre mes!! us seguiré de ben aprop i estaré encantada de felicitar totes les noves panxus, que de ben segur, vindràn!!

nanit i petonets a totes :-()-) :-()-)
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dj. abr. 30, 2015 9:36 pm

Boniques!!!!!
Quin dia mes emocionant que m'heu fet passar!! Dos peazo positius per tancar un supermes ES PEC TA CU LAR!! Naiareta i Moixaina ara toca gaudir d'aquest moment tant dolç i esperar que us trobeu el maxim de be possible :ok:
Dalilala jefa abrilera! Deixes el llisto molt alt per les properes jefes. T'hem d'agrair aquest bon rotllo, el currasso i la bona sort que ens has portat. Et mereixes un positivas ben aviat! Gracies per tot :love:
Dema fare TE, quins nervis que porto a sobre. Avui em marejava, estava com fluixota i em feia enfadar nomes de pensar que poden ser psicosimptomes! Com pot ser el cos tan punyetero!! En fi, gracies a totes pels anims. Dema espero donar una bona noticia, sino a tope de power cap al maig!! :content:
Bona nit guapes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::