.•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
.•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.
SIGUEU TOTES MOLT BENVINGUDES AL POST DE CERCADORES DE MAIG!!!!!
Venim d'un abril apoteòsic amb molts positius i bones vibracions, i ens endinsem les Cercadores que no hem aconseguit panxu (i totes aquelles que s'hi vulguin sumar) al mes de Maig. Al Maig cada dia un raig, volia posar cada dia una
panxu, però volem tocar de peus a terra...
El nostre somni és molt senzill encara que de vegades sembli tan complicat:
VOLEM SER MARES!
Volem veure un positiu, veure la primera ecografia del nostre cigronet, sentir les primeres patadetes dins la panxa, tenir un part respectuós, sentir el nostre fill/a (o fills/es) entre els nostres braços, donar-los tot el nostre amor, formar una família, jugar amb ells, aprendre amb ells i re-descobrir el món amb ells. Algunes per primer cop, d'altres per segona, tercera o quarta vegada!
Més que guanyar la Lliga, més que trobar la feina dels nostres somnis, més que aprimar-nos! Quan sentim el desig de ser mares (o pares) tota la resta queda enrere, i poca cosa hi ha que pugui substituir un anhel tan fort.
I quin millor mes que el mes de maig per aconseguir el nostre somni? Segons la famosa viquipèdia, durant el maig gairebé tot el món celebra el dia de la mare, així que.... Celebrem aquest mes tal com es mereix!!
CERCADORES DE MAIG prepareu-vos perquè anem a per totes, treiem l'artilleria pesada, farem sexy week, sexy month o sexy life, TO's i/o claraweb, el que faci falta i (sobretot) gaudim de la cerca, que no sigui una obligació fer deures, que sigui part del procés emocionant de ser mares, que el camí sigui ple d'aventures i coneixences!!Fem pinya totes juntes tant en els bons i com en mals moments, al mal temps bona cara i...
PEPO PEPO PEPO!! MOLTÍSSIMA SORT A TOTES!
Si em permeteu, aquest mes us volia proposar parlar de música. Hi ha cançons que ens omplen d'energia positiva, que ens animen tan sols amb els primers acords, que estan presents en els millors moments viscuts de la nostra vida... Estic mirant aviam si podem fer una llista d'Spotify plena de cançons nostres per pensar les unes amb les altres, però de forma anònima, que ningú ens pugui assenyalar amb el dit perquè sàpiga clarament que estem cercant. Ja me'n direu opinions i sobretot, aporteu totes la vostra cançó!
Ara si... ENS PRESENTEM LES CERCADORES DE MAIG 2015
Podeu anar presentant-vos aquí mateix i us aniré afegint (per ordre alfabètic) amb el següent format:
Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
Nom d'usuària: 61stel
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: passar l'estona als passadissos dels supermercats o cuinant.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tot i que pel títol pot semblar trista i que celebri una derrota, "Maybe tomorrow" de Stereophonics em dóna una mena d'energia estranya... que em torna boja!!!!
Edat dels dos: Jo 33 i ell 28
Cicle de cerca i durada del cicles: seriosament seriosament des de fa 2 cicles i em duren... entre 26 i 28 dies aprox.
Nº Fills: cap de moment!
Data NW (importantíssim!): teòricament avui, però amb el mal d'ovaris ja la veig venir.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
Prenc des de fa 3 mesos i diariament un mix que conté 2 pastilles d'Omega-3, una de suplement mineral i vitamines amb àcid fòlic afegit i una amb antioxidants.
SW o SM..? Fem tots els deures quan toquen per tant, SW, tot i que algun mes ens hem deixat emportar i hem fet un SM complet!
Faig servir l'app Womanlog per tal d'estar al dia!
Nom d'usuària: Anetta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Un gin
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) Are you with me lost frecuencies
Edat dels dos: 30 i 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle complet, durades , molt irregulars
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!): En principi el 11 de maig amb un cicle de 37 dies
M'agrada molt disfrutar de l'aire lliure
Prenc ovusitol tot i q noto que me inflat, vosaltres a algu li ha passat? I el meu home pren supradyn i aquilea vigor
Nom d'usuària: Aran2013
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: patinar
Edat dels dos: jo, 36 acabats de fer, el papi en té 33
Cicle de cerca i durada del cicles: hem començat a cercar a l'abril. Després del primer part, la warry no em va venir fins que el nen no teni 16 mesos. Després els cicles han sigut irregulars ( 28 dies, 32, 39,...)
Nº Fills: 1 nen de 22 mesos
Data NW: 24/05/2015
Tinc un nen i vam fer diana a la tercera, i ho vam aconseguir amb el truc del"moc cervical", quan allò ja estava llest per a fer una bona truita ens hi vam posar i bingo! L'Aran va néixer al març del 2103 per cesàrea. Hem decidit donar-li un germanet i aquest mes és el primer que ho intentem. He observat el moc cervical i crec que el dia òptim va ser el dia 9 de Maig. Si no em fallen els càlculs la warry no hauria de fer-me la visita a partir del dia 24 de Maig.
Quan vam anar a buscar l'Aran vaig fer-me massa tests d'embaràs, massa decepcions, massa calers gastats. Tinc clar que en aquest nou embaràs, m'esperaré fins 15 dies de la no warry per a fer-me'l.
Estic prenent àcid fòlic i B12, moltes verduretes i totes les tardes al parc amb el peque!
Nom d'usuària Carabasseta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu prendrem unes quantes birres fresquetes ben a gust i menjar sushi!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) n'hi ha una cançó de Plastic Bertran, "C'est plane pour moi" ja antiga, que quan l'escolto m'entra molt bon rotllo i ganes de ballar, m'encanta!!
Edat dels dos 34 els 2
Cicle de cerca i durada del cicles fent comptes resulta que ara mateix estic al 5è (al passat cercadores era el 4t, me vaig colar), he tingut cicles de 32,31, 30, 29...inclús de 35...des de què busquem s'ha descontrolat una mica, però vaja tampoc me puc queixar, tard o d'hora sempre acaba apareixent la mala warry !
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) fent mitjana calculo cicle de 31 dies, així que el 12 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. amb moltes ganes de tenir un bebito, tot i què me fa respecte i moltes vegades me costa fer-me la idea de què en qualsevol moment pot venir, no sé, veig panxes per tot però no m'imagino amb la meva, com pensava que seria més ràpid el tema...! el mes passat me van treure un petit pòlip al cérvix, a veure si hem deixat via lliure als bitxitus i tenim més sort!i també estic pendent de controlar 2 petits fibromes que me trobaren que potser també dificulten però de moment el gine ens va dir que anés fent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! doncs des de fa 2 mesos faig servir TO i me va molt bé per encertar l'ovulació, durant la SW intento almenys fer pinxito quan toca però a vegades es fa difícil programar-ho i al carabasset no li agrada gens aquesta pressió! així que més o menys quan tenim ganes! durant el desespero prenc aquarius, que ja me va bé perquè m'encanta i prenc àcid fòlic.
Nom d'usuària cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles seria el segon (el primer d'aquella manera...) durada de 28-30 dies
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) 1 juny aprox
Nom d'usuària: Clareta2906
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir gaudint de la cerca, k no esta malament un bon sexy month!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar: Compta amb mi!
Edat dels dos: 26 jo, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: el primer! /durada ni idea de dies, tinc SOP!
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 18-19 maig!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa poc que he deixat de donar el pit i tinc cicles suuuuuper irregulars
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! He fet TO per cmprovar si ovulo (mho va demanar la gine x veure com estava el asunto) i vaig ovular ahir, i vam poder aprofitar x fer pinxito! veurem si hem fet punteria jejeje
Nom usuaria: cristineta86
Activitat alternativa en cas de no panxu:doncs no se...potser gaudir d'un plat de pernil bo...
canço de bon rotllo:
Edad dels 2:jo28 ell33
Cicle de cerca i durada dels cicles:11 mes de cerca i desde que prenc omifin durada de 28
n°fills:una nena de 2 anys i 5 mesos
Data nw:7 de juny
alguna cosa q volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs com ja he dit porto ja 11 mesos de cerca i de moment res porto 4 cicles d'omifin i espero tenir sort aviat!!!
trucs aprofitar al maxim la sw i el dia q crec q ovulo fer-ho 2 dies seguits la resta dia si dia no...
Nom d'usuària: Dalilala
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar a un balneari
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
Edat dels dos: Ell 34 jo 38!
Cicle de cerca i durada del cicles: 9é cicle
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 12 de maig segons Womanlog
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Al setembre el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... em va deixar 6 mesos per si m'hi quedava. No m'hi he quedat. He tornat i un quiste a desaparegut i l'altre ha disminuït!! Segurament m'operaré, però mentrestant... Anem provant a veure si hi ha sort!! Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura). Sembla que és lent però ha anat funcionant...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
Nom d'usuària: DaNur
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir de festa a tope!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): digueu-me nyonya pero escolto la banda sonora de frozen i del petit princep
Edat dels dos: jo 32 i DaNuro 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 24 cicles de cerca, cada cicle dura entre 28 i 36 dies
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 10 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc ovaris poliquistics i durant aquests cicles de cerca he anat aprenent a interpretar el que va passant al meu cos.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc onagra i maca 2 cops al dia i ara estic començant amb Ovusitol.
Nom d'usuària: ele83
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir a sopar amb un bon vi i festa i gintonic després
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): M'agrada Teresa Rampell de Manel.
Edat dels dos: jo 31, i ell, 36.
Cicle de cerca i durada del cicles: 5 cicles de cerca, i durada entre 26 i 28.
Nº Fills: 1, de 3 anys i mig
Data NW (importantíssim!): 18 de juny (m'ha vingut la warry avui...i ja començarem a buscar quan marxi...)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: de la nostra 1a filla em vaig quedar embarassada a la 1a, i no porto be que aquest segon embaràs es resisteixi.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc acid folic desde desembre, un mes abans d'iniciar la cerca.
Nom d’usuària: Embarassada (nom que em vaig posar quan estava embarassada del segon fill, i vaig entrar al Sóc Petit.. Però ara no n'estic, no n'estic!)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu): Dormir bé!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Versió en jazz de Meghan Trainor de "All about that bass"
Edat de tots dos: 36 jo, 45 ell
Nª de fills: 2
Cicle de cerca i durada dels cicles: 7è cicle de cerca, tot i que n'hi ha 3 en què no vam poder fer els deures quan tocava. Cicles de 27-33 dies.
Data de NW (Super-important!): 31 de maig?
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs que busquem el tercer fill, però donant el pit encara al segon...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Fem pinxitus quan podem... Costa, costa! Aquest mes potser faré TO.
Nom d'usuària: helens
Edat dels dos: 31 I 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Uf, és el 2n any i mig que busco...posem...24 cicles "naturals" i 4 cicles amb relacions programades. Durada? uns 31 dies
Nº Fills: 0!
Data NW: 22 de maig
Medicaments: uf de tot! ovisitol, meristen, omifin, ovitrelle i ultragesan
M'ha agradat molt això de fer el ratpenat que dieu. Jo tanco les cames i dormo.
Nom d'usuària: jomateixa:)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar sushi, entrecots poc fets i beure vi fins a petar, dormir fins que el cos em digui prou i seguir fent esport al nivell actual.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Don't stop me now", de Queen
Edat dels dos: jo 33 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest és el tercer cicle... però m'explico... PRIMER CICLE: quan vam decidir començar (amb la calma) a ampliar la família i vam quedar-nos embarassats a la primera, tu! i això que "ens hi posàvem"... però quan estàvem de 7 setmanes vam patir un avort espontani (peneta infinita). SEGON CICLE: la gine ens va indicar que havíem d'esperar un cicle després de l'avort. TERCER CICLE: l'acutal. Vam passar el dol i ja estem recuperats al 100% tant físicament com emocionalment.
Pel que fa a la durada dels cicles, 28 dies! Ni que fos britànica!
Data NW (importantíssim!): 1 de juny... entro encara dins les cercadores de maig?
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! MAI he pres anticonceptius orals ni res hormonal... per la qual cosa estic convençuda que a la que ens hi hem posat hem fet bingo a la primera
Des de la tardor prenc Yodicefol... vam anar a la gine per passar la ITV, volíem estar segurs que el forn estigués net i a punt, i va ser quan em va receptar Yodicefol, per començar a prendre'l 3 mesos abans de posar-nos-hi. No prenc res més.
Nom d'usuària: Lataat
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar de copes!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): m'encanta Els Manel: "Captatio Benevolentiae" (vem obrir el ball de la nostra boda amb aquesta). Al ajuntament vem entrar amb un descubriment que em sembla que us agradarà: Vagabond's Wagon - Bulletproof Stockings - espero que us agradin!
Edat dels dos: 37
Cicle de cerca: 1 anys de cercle, amb un parón de 14 setmanes que son les que vaig estar embarassada.
Durada del cicles: abans era super regular de 28 dies ara els meus cicles van de 25 a 36 dies.
Data NW (importantíssim!): No ho sé però diré a partir del 18 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Avui fa un any que ens vem casar :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenem Acfol, fa un parell de mesos vaig llegir lo important que ells també preguessin el àcid folic, així que ell també en pren. Aquest serà el segon mes que fem el TO.
Ens estem fent proves per si podem intuir perque el cor del bebe va deixar de bategar així jo estic més tranquila per si esta a les nostres mans que pugui tornar a pasar.
Nom d'usuària: Lika
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Comprar-me samarretes d'estiu ben arrapadetes!! que fa moooolta calor i no em compro res, per si de cas!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Supersonic d'Oasis. Sempre que he de fer alguna cosa important i crec que necessito sort, escolto aquesta cançó i canto "a grito pelao", ja fa molts anys que ho faig!
Edat dels dos: 34 jo i 35 ell
Cicle de cerca i durada del cicles. es el 2n cicle de cerca i em duren 28 dies
Nº Fills: 1 nena preciosa de 22 mesos
Data NW (importantíssim!): 21 de MAIG
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Pel primer embaràs el post de cercadores em va donar sort! A veure si es repeteix! A més a més vam fer molt grupillo amb les mares julioleres de 2013 i me les estimo un munt!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Nosaltres estem amb el dia si, dia no i no està gens malament!!!
Nom d'usuària marendins
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu soparet amb vi
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) I'll be fine de Cèlia Pallí
Edat dels dos Ell 36 jo 38
Cicle de cerca i durada del cicles 8 cicles de cerca, cicles entre 29-36 dies però generalment de 32
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 23 de maig
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! SW. TO. Àcid fòlic i ratpenat
Nom d’usuària: Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu): gintonics!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Quan tot s’enlaira (Txarango)
Edat de tots dos: més dels que voldríem, masses …
Nª de fills: 3
Cicle de cerca i durada dels cicles: 4rt cicle de cerca. Cicles de 32-35 dies
Data de NW (Super-important!): 29 de maig
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: pues anem a pel quart (i últim) abans que sigui massa tard!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Faig TO, prenc àcid fòlic i oli d’onagra.
Nom d'usuària: Martooona
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gins!!!! Soparet amb vinet
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I love you de nyandú
Edat dels dos: Tenim 36 i 40 anys
Cicle de cerca i durada del cicles: primera vegada
Data NW (importantíssim!) 14/06
Nom d'usuària: Michimi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: viatjar i viatjar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): La maravillosa orquesta del alcohol - Miles Davis
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: segon intent - cicles irregulars (Ovaris poliquístics), l'últim de 31 dies
Data NW (importantíssim!): En principi pels votants de l'11 de Juny. (no he ovulat encara...estic a puntet!! Així que no puc confirmar data de NW).
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: practico ioga
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Des de fa 3 mesos prenent Natalben preconceptiu, som adictes als aguacates (això des d'abans de buscar i ens ve genial!), abans de la ovulació en aquest cicle estic prenent suc de pomelo. Aquest cicle hem decidit a la SW cada dia fer feina fins a que desaparegui el flux. Controls de temperatura i fluxe des de fa 3 mesos.
Nom d'usuària:MilGanes
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Relaxar-me mentalment
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar). Hero, de Family of the year.
Edat dels dos: jo 30 i ell 28
Cicle de cerca i durada del cicles. des de l'octubre, suposo que entro en el vuitè
Nº Fills: Cap de moment.....
Data NW (importantíssim!): doncs el 3 de juny però mai ve quan toca....
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. doncs res, el que va començar com: va, deixem de vigilar i si ve bé i si no també, es va convertir en un : HO VULL JA I HO DESITJO AMB TOTES LES MEVES FORCES!! I ara no puc pensar en res mes!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Fins ara calculava els dieS fèrtils, he tingut com 3 aplicacions diferents... he pres acfol.... i lo millor ha set descubrir aquest fórum i decidir a apuntar-m'hi per veure que no estic sola i seguir els vostres consells. GRACIES!!!!!!!!!!!
Nom d'usuària: mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir anant al gimnàs i tot el que faig amb tota normalitat
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, durada en principi 31 dies tot i q els últims se m'han enrederit uns dies
Data NW (importantíssim!): 8 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agraden molt les manualitats sobretot punt de creu i ganxet. També m'agrada el camping i estar molt amb la família i per casa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: doncs a verue com anirà pq el fet de començar fa poc no sé gaire com anirà tot plegat.
Nom d'usuària: Nina5
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: un SM com cal!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): bailando de Enrique Iglesias
Edat dels dos:36
Cicle de cerca i durada del cicles: el 7è...i ja se m'acaba la paciència.. / durada entre 29-33 dies
Nº Fills: 1 de gairebé 2anys
Data NW (importantíssim!): diguem el 25 maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estic encara donant pit al primer i estem enganxats...pinta que durarà!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! He fet de tot i aquest mes no faré res, bé, els deures siii , eh!!!
Nom d'usuària: Nicoleta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Tornar a sortir a córrer i fer un bon sopar amb vi rosat
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Una de les noves de Catarres q ara no recordo el nom...
Edat dels dos: Ell 36 i jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: És el primer. Amb el nen vam trigar 3 mesos. Però ara els meus cicles són mooolt irregulars. 33-25-26 dies els 3 últims...
Nº Fills: Un nen que és genial
Data NW (importantíssim!): 25-27 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb el 1r embaràs va anar tot molt bé. Tant de bo les cercadores tinguem totes la mateixa bona sort!
També dir q ara dormim amb un bitxo de 18 mesos entre tots dos... i tenim poca intimitat... a més d'anar força cansats. Però mirarem de fer SW!i començar aviat que diuen que hi ha més possibilitats de fer nenes. Jajaja (si ve un altre nen segur q també ens posarem suuuper contents).
Nom d'usuària: novateta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir a córrer i beure'm un bon gintònic
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol del Boss! M'encanta! Em posa de molt bon rotllo!
Edat dels dos: jo 30, el novatet 34 apunt pels 35 ja!
Cicle de cerca i durada del cicles: 2on cicle. No ho se ben bé, és el 2on cicle post anticonceptius, però l'últim 32 dies.
Data NW (importantíssim!): crec que el 29 de maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt la rebosteria, sobretot fer galetes!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Soniase des de fa un mes i mig. I intentem fer SW dia si dia no o cada dos dies, per no perdre el costum! jiji Aquest cicle també he començat a prendre temperatures. Rubinat, ets un exemple a seguir per la manera d'afrontar les situacions. Jo també tinc ovaris poliquístics, com moltes de vosaltres Zenda75, DaNur... I la veritat és que em fa por no saber amb què em trobaré. Crec que el meu primer cicle post anticonceptius va ser anovulatori perquè vaig tacar molt poquet durant 3/4 dies, així que penso que potser serà un camí llarg i hauré de fer molts ooohhhmmmsss
per això també sóc al SP, perquè us doneu ànims i forces les unes a les altres, i això és molt maco i a la vegada dóna energia per no decaure!Nom d'usuari: rubinat
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar una amanida de salmo fumat acompanyada de vinet blanc
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): esperança de txarango
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca i durada del cicles: amb moooolta alegria puc dir q aquest es el meu recent estrenat tercer cicle de cerca. Tinc ovaris poliquistics i durant sis mesos no ha aparegut la warry. Per tant no puc dir una durada concreta de cicle. Pero fent calculs diria q son de 37 dies.
Nº Fills: zero pero esperem q aviat aixo canvii!!!
Data NW (importantíssim!): 5/6
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc ovaris poliquistics amb cicles anovulatoris q em provoquen amenorrea. Com tot en la meva vida, cada petita victoria em costa una barbaritat d'aconseguir. Com si escales una muntanya molt alta i amb forta pendent. No exagero si dic q no he tingut les coses facils (be, menteixo, en l'aspecte laboral tot em va de cara). Val a dir q tot aixo em causa frustracio pero q he trobat la manera de transformarla en aprenentatge. Per tant, sempre intento veure allo positiu de les coses. Es un exercici molt productiu i q ajuda a no decaure. Ara be, aixo no treu q cada dia crida als quatre vents: vull ser mareeeeeeee!!!!!!!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Buf... Alla voy! Actualment estic en tractament per ovular. Prenc omifin, ovusitol, acid folic i metformina. La metformina no em senta gens be.... Faig TO i prenc la temperatura basal, estic apuntada a grafiqueres tambe. Fem SW, dia si dia no i cames amunt en acabat
Nom d'usuària: Selenemar
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Alguna escapadeta a Andorra o anar algun spa i sopar fora
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Respiras y yo (de Keysha... m'encanta aquesta cançó)
Edat dels dos: Jo 31 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: Estic en el meu primer cicle de cerca!!! Justament estic a la meva setmaneta d'acció ;) Del 29 D'abril al 8 de Maig més o menys
Nº Fills: cap encara (esperem que aviat hi hagi)
Data NW (importantíssim!): En principi el dia 21 de Mag, tot i que pot variar, pq mai he sigut molt regular. (tot i que l'app que utilitzo: Mydays m'ho encerta molt)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Soc una entusiasta que espera aconseguir quedar-me embarassada aquest mes :) Porto molt de temps esperant aquest moment, doncs per altres problemes no he pogut buscar baby fins ara. A més a més estic en plena cerca de casa o pis, així que hi un moviment d'energies en la meva vida ara mateix considerables, però amb molta alegria.
Em considero una persona creativa amb ganes de riure i estar amb la gent que estimo i m'estima. M'encanta cantar, tocar el piano, ballar, pintar.... Em dedico al món d'internet, sóc dissenyadora i maquetadora web, entre altres coses, doncs també se varies teràpies naturals. (vaig tenir la intenció de muntar un negoci, però les coses no són fàcils en aquest pais, qui sap si algun dia ho puc fer, perquè realment és algo que m'agrada molt, contribuir a la millora de la gent, és molt gratificant) En fi, faig moltes coses perquè m'encanta sempre estar ocupada i aprendre coses. Ara estic també estudiant anglès, i sembla que per fi, començo a avançar una mica en aquest tema,
jejeje.Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Doncs estic prenent uns comprimits amb molts nutrients vitamínics, entre el quals es troba l'àcid fòlic. I la pràctica de SW quasi cada dia, per assegurar, tot i que crec que les coses arriben quan han d'arribar... però, per si de cas, posem de la nostra part
La setaman que ve tinc hora amb la ginecòloga, una de nova, perque la que em portava a mi ja no està a la nova mútua a la que m'he subscrit fa poc. A veure què tal va la cosa
Nom d'usuària: Tiritissima
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer un sushi amb els amics!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Ella" de Bebe
Edat dels dos: 33 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: entre 1er i 2on cicle (W pendent d'arribar), últimament se m'estan regulant els cicles tinc cicles poc regulars 47-32-28_28 dies...
Nº Fills: 1 nena preciosa de poc més d'un any
Data NW (importantíssim!): Nova NW 29/05
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vinc de cercadores d'Abril amb un TE negatiu però no baixa la W, de moment seguim esperant.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De moment fem SW en base a la CW, de moment no ens volem obsessionar massa...
Nom d'usuària : titona
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir i disfrutar
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): no m'en recordó com es diu....
Edat dels dos: jo 37 recent fet eh...fa 3 dies (sembla que així no soc tant gran) i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 4 amb un avortament pel mig i durada 26-30
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!): en aquest cas per mi és la si W, la semana que ve
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent...uii el rotllo que us he clavat a dalt...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : em prenc les càpsules oli onagra i femasvit que són vitamines segons em va dir la gine molt completes. Trucs, sempre n'havia fet...aixecar les cames, esperar al llit però ara que m'hi vaig quedar us diré que va ser un dia sol perquè el titó va estar malalt i sense fer res...em sembla que a partir d'ara no faré res....
Nom d'usuària: Zenda75
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar al cinema
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) M'agrada molt Cole Porter i d'ell sobretot Anyting goes, té molt ritme i energia.
Edat dels dos: 40 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: 10 i entremig un abortament bioquímic el gener passat. Els cicles van de 28 a 32
Nº Fills: Una nena de 3 anys i mig
Data NW (importantíssim!): En principi el 15 de maig
Disfruto molt de la meva feina, sóc doscent, m'agrada ensenyar als meus alumnes i si aconsegueixo fer-los despertatr interès per l'art, el dibuix, les noves tecnologies, ja estic contenta. Cosa que no sempre és tasca fàcil.
M'agrada l'òpera, els musicals i el teatre.
I així manual l'origami i fer pastissos.
CALENDARI MENSUAL
Setmana de l'1 al 3 de maig
Setmana del 4 al 10 de maig
DaNur ....... 10 de maig maleïda al canto!!
cap al juny amb il·lusió guapa!
Setmana de l'11 al 17 de maig
Anetta ....... 11 de maig FELICITATS!! 1a PANXU DE MAIG
Carabasseta ....... 12 de maig FELICITATS!! 2a PANXU DE MAIG
Dalilala ....... 12 de maig ja ha aaribat la maleïda!!
cap al juny amb il·lusió cuca! 
Martooona ....... 14 de maig ja ha aaribat la maleïda!!
cap al juny amb il·lusió cuca! 
Zenda75 ....... 15 de maig sembla que tenim la warry aqui!!
titona ....... durant aquesta setmana de maig
Setmana del 18 al 24 de maig
Clareta2906 ....... 18-19 de maig
Selenemar ....... 21 de maig
Lika ....... 21 de maig quina punyeta! la maleïda warry ja és aqui!!
cap al juny amb il·lusió guapa!61stel ....... 21 de maig FELICITATS!! 3a PANXU DE MAIG
helens ....... 22 de maig ja tenim la maleïda warry aqui!!
cap al juny amb il·lusió guapa! I molta molta sort amb l'IA
Lataat ....... 22 de maig Caguntot ha arribat la maleïda!!
cap al juny amb il·lusió reina! 
marendins ....... 23 de maig FELICITATS!! 4a PANXU DE MAIG
Aran2013 ....... 24 de maig FELICITATS!! 5a PANXU DE MAIG
Setmana del 25 al 31 de maig
Nina5 ....... 25 de maig sembla que tenim la warry aqui!!
Nicoleta ....... 25-27 de maig Caguntot! Ja ha arribat la maleïda!!
cap al juny amb il·lusió reina! 
Marionilla ....... 29 de maig
novateta ....... 29 de maig FELICITATS!! 6a PANXU DE MAIG
Tiritissima ....... 29 de maig Caguntot! Ja ha arribat la maleïda!!
cap al juny amb il·lusió! 
Embarassada ....... 31 de maig
Mes de juny
cassiopea ....... 1 de juny
jomateixa:) ....... 1 de juny
MilGanes ....... 3 de juny
rubinat ....... 5 de juny
cristineta86 ....... 7 de juny
mvillpa ....... 8 de juny
Michimi ....... 11 de juny
ele83 ....... 18 de juny
ESTADÍSTIQUES
Estadística del mes de maig 2015
Cercadores: 28
Positius: 6 (17,85%)
Negatius: 9 (32,14%)
Des(esperant): 4 (21,42%)
Estadística del mes d'abril 2015
Positius: 12 (43%)
Negatius: 8 (28,5%)
Des(esperant): 8 (16,00%)
Estadística del mes de març 2015
Positius: 8 (29.63%)
Negatius: 15 (55.55%)
Des(esperant): 4 (14.81%)
Estadística del mes de febrer 2015
Positius 5 (22.72%)
Negatius 10 (45.45 %)
Des (esperant) 7 (31.81%)
TOTAL: 22
AGRAÏMENT ESPECIAL A LES JEFES QUE M'HAN PRECEDIT I ENS HAN AJUDAT Rubinat, Marionilla i Nidshi, Dalilala. Gràcies guapes!! Sou tota un exemple de jefes!
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, pues es fa el que es pot!
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu cicloavanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambiosreflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periododonde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodomásfértil de la mujercomienza en el últimodía que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmenteestosucede el día anterior a la ovulación o bien el mismodía de la ovulación. El aumento hormonal tambiénreblandece el cuellouterinodurante esta etapa. Normalmente el flujoactúa como una barrera protectora, perodurante el momentomásfértil del ciclopermite que el esperma se desplace por el cuellouterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:
http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.
Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
Per poder penjar fotos al fòrum:
1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
tiritissima l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2015 9:36 pm, en total s’ha editat 47 vegades.
Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.
Eeeeep!!
M'infiltro des de mamis de juliol per felicitar a una vella coneguda, la Tiritissima, nova jefa de maig, pel seu càrrec!!Segur que ho faràs molt bé, jejejeje! Estava pendent del teu TE,que al final ha estat negatiu, però pel que veig, la teva filosofia és "al mal temps bona cara" no??
Vinga, que això de ser jefa diuen que porta sort!!
MOLTA SORT A TOTES, PEL MAIG, PANXUS A RAIG!!! 
M'infiltro des de mamis de juliol per felicitar a una vella coneguda, la Tiritissima, nova jefa de maig, pel seu càrrec!!Segur que ho faràs molt bé, jejejeje! Estava pendent del teu TE,que al final ha estat negatiu, però pel que veig, la teva filosofia és "al mal temps bona cara" no??
Vinga, que això de ser jefa diuen que porta sort!!
MOLTA SORT A TOTES, PEL MAIG, PANXUS A RAIG!!! 
Tiritissima!
M'encanta el post de maig
seràs una super jefa
Nom d'usuària: Zenda 75
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) M'agrada molt Cole Porter i d'ell sobretot Anyting goes, té molt ritme i energia.
Cicle de cerca i durada del cicles: 10 i entremig un abortament bioquímic el gener passat. Els cicles van de 28 a 32
Disfruto molt de la meva feina, sóc doscent, m'agrada ensenyar als meus alumnes i si aconsegueixo fer-los despertatr interès per l'art, el dibuix, les noves tecnologies, ja estic contenta. Cosa que no sempre és tasca fàcil.
Prenc seidivid perquè tinc ovaris poliquístics. Intentem fer sexy week però amb una filla pel mig no és massa fàcil. Encara que aquest mes tinc la sort que les dies òptims he tingut festa.
M'encanta el post de maig
seràs una super jefa Nom d'usuària: Zenda 75
Prenc seidivid perquè tinc ovaris poliquístics. Intentem fer sexy week però amb una filla pel mig no és massa fàcil. Encara que aquest mes tinc la sort que les dies òptims he tingut festa.
Visca visca! ! Quin post més xulo!
Ara no sóc a casa perquan torni m'apunto!
Ara no sóc a casa perquan torni m'apunto!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Hola noies!
He estat una mica desconectada. Moltes gracies per les benvingudes. Ja he tornat del viatge de feina, aixi que ara si que m'apunto com a cercadora (tot i que em trobo en fase lutea i la SW ja ha acabat).
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): digueu-me nyonya pero escolto la banda sonora de frozen i del petit princep
Cicle de cerca i durada del cicles: 24 cicles de cerca, cada cicle dura entre 28 i 36 dies
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc ovaris poliquistics i durant aquests cicles de cerca he anat aprenent a interpretar el que va passant al meu cos.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc onagra i maca 2 cops al dia i ara estic començant amb Ovusitol.
Aprofito per preguntar-vos un dubte que tinc. En general no soc gens esportista, pero a vegades em ve de gust fer eliptica una estona (en tinc una a casa) o ara que ja tenim un temps agradable em ve de gust sortir a correr o patinar amb en DaNuro. en canvi, penso que com el meu cos no esta acostumat a fer esport, l'esforç podria afectar a una possible implantacio. com que portem un parell d'anys cercants, se'm fa pesat evitar fer segons quines activitats. Que creieu vosaltres? haig d'evitar fer esport? poques vegades que em ve de gust.......
sort a totes! segur que sera un gran mes! gracies jefa per aquest post!
He estat una mica desconectada. Moltes gracies per les benvingudes. Ja he tornat del viatge de feina, aixi que ara si que m'apunto com a cercadora (tot i que em trobo en fase lutea i la SW ja ha acabat).
Aprofito per preguntar-vos un dubte que tinc. En general no soc gens esportista, pero a vegades em ve de gust fer eliptica una estona (en tinc una a casa) o ara que ja tenim un temps agradable em ve de gust sortir a correr o patinar amb en DaNuro. en canvi, penso que com el meu cos no esta acostumat a fer esport, l'esforç podria afectar a una possible implantacio. com que portem un parell d'anys cercants, se'm fa pesat evitar fer segons quines activitats. Que creieu vosaltres? haig d'evitar fer esport? poques vegades que em ve de gust.......
sort a totes! segur que sera un gran mes! gracies jefa per aquest post!
DaNur
Hola noies!
Em fa moltíssima il.lusió apuntar-me a cercadores de maig! Vaig descorbir el SP al poc temps de tenir el meu nen, i em va anar molt bé amb tots els dubtes que tenia de mare primerenca. M'encanta aquest fòrum!
Molta sort a totes!!!
Disculpeu el mode soso però escric des del mòbil...
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Tornar a sortir a córrer i fer un bon sopar amb vi rosat
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Una de les noves de Catarres q ara no recordo el nom...
Cicle de cerca i durada del cicles: És el primer. Amb el nen vam trigar 3 mesos. Però ara els meus cicles són mooolt irregulars. 33-25-26 dies els 3 últims...
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb el 1r embaràs va anar tot molt bé. Tant de bo les cercadores tinguem totes la mateixa bona sort!
També dir q ara dormim amb un bitxo de 18 mesos entre tots dos... i tenim poca intimitat... a més d'anar força cansats. Però mirarem de fer SW!i començar aviat que diuen que hi ha més possibilitats de fer nenes. Jajaja (si ve un altre nen segur q també ens posarem suuuper contents).
Estic molt contenta d'estar en aquest grup! Ànims guapes!
Em fa moltíssima il.lusió apuntar-me a cercadores de maig! Vaig descorbir el SP al poc temps de tenir el meu nen, i em va anar molt bé amb tots els dubtes que tenia de mare primerenca. M'encanta aquest fòrum!
Molta sort a totes!!!
Disculpeu el mode soso però escric des del mòbil...
Estic molt contenta d'estar en aquest grup! Ànims guapes!

Nom d'usuària: Anetta
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) Are you with me lost frecuencies
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle complet, durades , molt irregulars
Nº Fills 0
Prenc ovusitol tot i q noto que me inflat, vosaltres a algu li ha passat? I el meu home pren supradyn i aquilea vigor
Nº Fills 0
Hola cercadores!
Dalilala, Anneta, Nicoleta , Danur i Tiritissima a veure si aquest més és el nostre, com deia la Gisa PEL MAIG PANXUS A RAIG!!
Tiritissima, Que tens novetats?, ja ens diràs.
Anneta
Jo vaig pendre durant molt temps l'ovusitol i no em passava això que dius de la panxa inflada.
Dalilala, Anneta, Nicoleta , Danur i Tiritissima a veure si aquest més és el nostre, com deia la Gisa PEL MAIG PANXUS A RAIG!!
Tiritissima, Que tens novetats?, ja ens diràs.
Anneta
Jo vaig pendre durant molt temps l'ovusitol i no em passava això que dius de la panxa inflada.
- carabasseta
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm
Ohh quina sorpresa trobar-me ja el post de cercadores! Estic fora passant el pont i molt desconnectada (costa trobar wifi!!) així q m infiltro un momentet per saludar-vos i dilluns m'apunto en condicions!
Gràcies tiritissima per oferir-te a ser jefa, quin post de maig més optimista i maco que has fet!
Aprofito per contestar la Danur, pel tema esport jo te recomano que si ve la warry(potset no ve!!) t'apuntis a algo que t agradi. Jo he estat uns mesos esperant per si de cas i a l'abril (en part animada pel post de cercadores, va ser un repte!!)vaig decidir que no me podia condicionar tant buscar panxu en el meu dia a dia, pq dps me venia la mala warry i me sentia que havia perdut el temps!! I al final mira, m'he apuntat a zumba i estic molt contenta...crec que el fet d estar entretinguda a la vegada que posar-te un poquet en forma és més beneficiós pel cos i la ment que el mal que te pugui fer practicar un esport a la implantació...no sé, és la meua opinió!:)
Ale guapes, fins aviadet!!
Gràcies tiritissima per oferir-te a ser jefa, quin post de maig més optimista i maco que has fet!
Aprofito per contestar la Danur, pel tema esport jo te recomano que si ve la warry(potset no ve!!) t'apuntis a algo que t agradi. Jo he estat uns mesos esperant per si de cas i a l'abril (en part animada pel post de cercadores, va ser un repte!!)vaig decidir que no me podia condicionar tant buscar panxu en el meu dia a dia, pq dps me venia la mala warry i me sentia que havia perdut el temps!! I al final mira, m'he apuntat a zumba i estic molt contenta...crec que el fet d estar entretinguda a la vegada que posar-te un poquet en forma és més beneficiós pel cos i la ment que el mal que te pugui fer practicar un esport a la implantació...no sé, és la meua opinió!:)
Ale guapes, fins aviadet!!
- tiritissima

Bona nit noietes!
Vaig actualitzant dades a la primera pàgina mentre us vaig llegint! Quina il·lusió anar-vos apuntant totes! Gràcies pels anims, ho farem tan bé com podrem! De ganes n'hi ha moltes
Gisa guapa quina gràcia que siguis la primera en donar-me la benvinguda! Si es que sempre puc comptar amb el teu suport! Com estàs guapa?? M'he de passar pel post de mamis de juliol a saludar-te i a donar-te mil i un ànims per aquest tram final!
Zenda75 benvinguda guapa! Esperem que aquest mes feu diana, que us ho mereixeu! Compartim el gust pels musicals! Per cert, Cole Porter, m'has fet anar a escoltar-lo, no sabia qui era tot i que el nom em sonava molt.
DaNur, estàs en ple desespero? Com ho portes? Tema esport jo crec que si no és algo molt bestia ha de ser recomanable i tot, no? Vaja, parlo des del sentit comú, no soc pas metgessa ni res, però si a tu et ve de gust? Jo no me n'estaria i així fas coses que t'agraden i acumules PEPO. Quantes noies s'han quedat embarassades fent esport, ballant, bevent alcohol, o el que sigui que fessin perquè pensaven que no ho estaven no? Tot i així entenc que 24 cicles de cerca et fan dubtar fins i tot de la melodia del mòbil... Ànims
Per cert, let it goooo, let it goooo
Nicoleta benvinguda tu també! Veig que més o menys estem en la mateixa situació, la meva nena té 14 mesos però ja hem decidit anar a pel segon. Jo també he sentit que les nenes es "fan" abans de l'ovulació i de fet, jo crec que en el meu primer embaràs va anar així! Sort! Crec que la cançó dels Catarres és "Cremem la nit"... pot ser?
Anetta tornem a les andades
, aviam si fem del maig el nostre mes! Tema ovusitol no et puc ajudar... Molta sort!
carabasseta estàs de pont? Uiiix, gaudeix molt i desconnecta i dilluns ens expliques què tal!
Moment ego: Doncs ahir migdia, just unes horetes de fer TE (negatiu) va venir la punyetera W. Tu te creus? I a més ben rabiosa ella, que tinc un mal d'ovaris i ronyons que TE LA! Per una banda guai perquè veig que els cicles se m'estan regulant, per l'altra penso que ja hagués pogut venir abans i ens estalviàvem un TE
. És broma, jajajaja, en fi, ara a esperar que marxi la W

Vaig actualitzant dades a la primera pàgina mentre us vaig llegint! Quina il·lusió anar-vos apuntant totes! Gràcies pels anims, ho farem tan bé com podrem! De ganes n'hi ha moltes
Gisa guapa quina gràcia que siguis la primera en donar-me la benvinguda! Si es que sempre puc comptar amb el teu suport! Com estàs guapa?? M'he de passar pel post de mamis de juliol a saludar-te i a donar-te mil i un ànims per aquest tram final!
Zenda75 benvinguda guapa! Esperem que aquest mes feu diana, que us ho mereixeu! Compartim el gust pels musicals! Per cert, Cole Porter, m'has fet anar a escoltar-lo, no sabia qui era tot i que el nom em sonava molt.
DaNur, estàs en ple desespero? Com ho portes? Tema esport jo crec que si no és algo molt bestia ha de ser recomanable i tot, no? Vaja, parlo des del sentit comú, no soc pas metgessa ni res, però si a tu et ve de gust? Jo no me n'estaria i així fas coses que t'agraden i acumules PEPO. Quantes noies s'han quedat embarassades fent esport, ballant, bevent alcohol, o el que sigui que fessin perquè pensaven que no ho estaven no? Tot i així entenc que 24 cicles de cerca et fan dubtar fins i tot de la melodia del mòbil... Ànims
Nicoleta benvinguda tu també! Veig que més o menys estem en la mateixa situació, la meva nena té 14 mesos però ja hem decidit anar a pel segon. Jo també he sentit que les nenes es "fan" abans de l'ovulació i de fet, jo crec que en el meu primer embaràs va anar així! Sort! Crec que la cançó dels Catarres és "Cremem la nit"... pot ser?
Anetta tornem a les andades
, aviam si fem del maig el nostre mes! Tema ovusitol no et puc ajudar... Molta sort!carabasseta estàs de pont? Uiiix, gaudeix molt i desconnecta i dilluns ens expliques què tal!
Moment ego: Doncs ahir migdia, just unes horetes de fer TE (negatiu) va venir la punyetera W. Tu te creus? I a més ben rabiosa ella, que tinc un mal d'ovaris i ronyons que TE LA! Per una banda guai perquè veig que els cicles se m'estan regulant, per l'altra penso que ja hagués pogut venir abans i ens estalviàvem un TE
. És broma, jajajaja, en fi, ara a esperar que marxi la W

Hoooolaaaa futures mamiiiis!!!!! Felicitats pel nostre dia q de ben segur aviat celebrarem amb la nostra futura panxeta i baby!!!
Q tal esteuuuu????? Jo suuuuper be!!! Estem pAssant un finde super guai am el sr. Rubinat
a mes a mes, tb mha marxat la W i ja em trobo mooolt millor (he estat uns dies bastant fotuda). Per tant, a carregar piles per la SW!!!
Com no podia ser d'altra manera comencem mes apuntantnos a cercadores!!!! Tot i q la meva DNW es al juny m'apunto per compartir neguits abans no ovuli, q ja sabeu q en mi es tot un handicap!
Nom d'usuari: rubinat
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar una amanida de salmo fumat acompanyada de vinet blanc
Cicle de cerca i durada del cicles: amb moooolta alegria puc dir q aquest es el meu recent estrenat tercer cicle de cerca. Tinc ovaris poliquistics i durant sis mesos no ha aparegut la warry. Per tant no puc dir una durada concreta de cicle. Pero fent calculs diria q son de 37 dies.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc ovaris poliquistics amb cicles anovulatoris q em provoquen amenorrea. Com tot en la meva vida, cada petita victoria em costa una barbaritat d'aconseguir. Com si escales una muntanya molt alta i amb forta pendent. No exagero si dic q no he tingut les coses facils (be, menteixo, en l'aspecte laboral tot em va de cara). Val a dir q tot aixo em causa frustracio pero q he trobat la manera de transformarla en aprenentatge. Per tant, sempre intento veure allo positiu de les coses. Es un exercici molt productiu i q ajuda a no decaure. Ara be, aixo no treu q cada dia crida als quatre vents: vull ser mareeeeeeee!!!!!!!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Buf... Alla voy! Actualment estic en tractament per ovular. Prenc omifin, ovusitol, acid folic i metformina. La metformina no em senta gens be.... Faig TO i prenc la temperatura basal, estic apuntada a grafiqueres tambe. Fem SW, dia si dia no i cames amunt en acabat
Jefa merci per aquest super post!
Cercadores, ens visualitzo a totes amb una panxeta ben bunica!
Petonets a totes les estrelles q esteu pendent de nosaltres/mi ;****
Q tal esteuuuu????? Jo suuuuper be!!! Estem pAssant un finde super guai am el sr. Rubinat
a mes a mes, tb mha marxat la W i ja em trobo mooolt millor (he estat uns dies bastant fotuda). Per tant, a carregar piles per la SW!!! Com no podia ser d'altra manera comencem mes apuntantnos a cercadores!!!! Tot i q la meva DNW es al juny m'apunto per compartir neguits abans no ovuli, q ja sabeu q en mi es tot un handicap!
Nom d'usuari: rubinat
Jefa merci per aquest super post!
Cercadores, ens visualitzo a totes amb una panxeta ben bunica!
Petonets a totes les estrelles q esteu pendent de nosaltres/mi ;****
Bona nit bufones!!!!
No sabia si apuntar-me per falta de temps, però jolines amb aquest post taaaan xulo, no m'he pogut resitir! Gràcies jefa!!!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): m'encanta Els Manel: "Captatio Benevolentiae" (vem obrir el ball de la nostra boda amb aquesta). Al ajuntament vem entrar amb un descubriment que em sembla que us agradarà: Vagabond's Wagon - Bulletproof Stockings - espero que us agradin!
Cicle de cerca: 1 anys de cercle, amb un parón de 14 setmanes que son les que vaig estar embarassada.
Durada del cicles: abans era super regular de 28 dies ara els meus cicles van de 25 a 36 dies.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Avui fa un any que ens vem casar :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenem Acfol, fa un parell de mesos vaig llegir lo important que ells també preguessin el àcid folic, així que ell també en pren. Aquest serà el segon mes que fem el TO.
Ens estem fent proves per si podem intuir perque el cor del bebe va deixar de bategar així jo estic més tranquila per si esta a les nostres mans que pugui tornar a pasar.
Anetta, jo em vaig pendre el Ovusitol, em va anar de conya aquell mes em vaig quedar embarassada, però em vaig imflar moltisim, tant que els vaig haver de deixar perque feia coseta i tot, fins i tot els ulls... mira-ho i si veus que va a molt truca al metge. ;)
DaNur, a mi em va dir el metge que vida normal fins que tingues el + Així que si et ve de gust sortir a correr amb el teu home no ho dubtis, crec que tot el que el faci sentir bé i feliç ajudarà a que el cigronet s'agafi força.
Nicoleta, hauràs d'aprofitar quan el bitxo dormi la siesta o el que sigui! jejeje.. però la SW a topeeeee
Zenda75 m'encanta els teus objectius com a doscent, ja indica que ets molt bona en la teva feina.
Rubinat, ets la canya!!!!!! Aquest mes a per totes!!!!
Carabasseta, que tal el pont? on heu estat??? segur que us ha anat de conya per recarregar piles.
Tiritissima, quina rabia la warry!!!! grrrrrr... i just despres del TE :( a mi em va pasar un mes i em dolia més els calers que em vingues la warry bueno no, però vaig pensar que era de ser malparida! jajaja... Ànims bufona!!! com dius tu els cicles son regulars és més fàcil encertar.
En fi boniques com diu la Gisa: PEL MAIG PANXUS A RAIG!!
Mooooolts petonets,
No sabia si apuntar-me per falta de temps, però jolines amb aquest post taaaan xulo, no m'he pogut resitir! Gràcies jefa!!!!
Anetta, jo em vaig pendre el Ovusitol, em va anar de conya aquell mes em vaig quedar embarassada, però em vaig imflar moltisim, tant que els vaig haver de deixar perque feia coseta i tot, fins i tot els ulls... mira-ho i si veus que va a molt truca al metge. ;)
DaNur, a mi em va dir el metge que vida normal fins que tingues el + Així que si et ve de gust sortir a correr amb el teu home no ho dubtis, crec que tot el que el faci sentir bé i feliç ajudarà a que el cigronet s'agafi força.
Nicoleta, hauràs d'aprofitar quan el bitxo dormi la siesta o el que sigui! jejeje.. però la SW a topeeeee
Zenda75 m'encanta els teus objectius com a doscent, ja indica que ets molt bona en la teva feina.
Rubinat, ets la canya!!!!!! Aquest mes a per totes!!!!
Carabasseta, que tal el pont? on heu estat??? segur que us ha anat de conya per recarregar piles.
Tiritissima, quina rabia la warry!!!! grrrrrr... i just despres del TE :( a mi em va pasar un mes i em dolia més els calers que em vingues la warry bueno no, però vaig pensar que era de ser malparida! jajaja... Ànims bufona!!! com dius tu els cicles son regulars és més fàcil encertar.
En fi boniques com diu la Gisa: PEL MAIG PANXUS A RAIG!!
Mooooolts petonets,
Bon dia precioses!!!
Que xulo t'ha quedat el post de maig, jefa!!! Gisa, m'encanta aquest lema! AL MAIG PANXUS A RAIG! Aviam si igualment les estadístiques d'abril! Aquest mes, noies, a per totes!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir a córrer i beure'm un bon gintònic
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol del Boss! M'encanta! Em posa de molt bon rotllo!
Cicle de cerca i durada del cicles: 2on cicle. No ho se ben bé, és el 2on cicle post anticonceptius, però l'últim 32 dies.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt la rebosteria, sobretot fer galetes!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Soniase des de fa un mes i mig. I intentem fer SW dia si dia no o cada dos dies, per no perdre el costum! jiji Aquest cicle també he començat a prendre temperatures. Rubinat, ets un exemple a seguir per la manera d'afrontar les situacions. Jo també tinc ovaris poliquístics, com moltes de vosaltres Zenda75, DaNur... I la veritat és que em fa por no saber amb què em trobaré. Crec que el meu primer cicle post anticonceptius va ser anovulatori perquè vaig tacar molt poquet durant 3/4 dies, així que penso que potser serà un camí llarg i hauré de fer molts ooohhhmmmsss
per això també sóc al SP, perquè us doneu ànims i forces les unes a les altres, i això és molt maco i a la vegada dóna energia per no decaure!
Gràcies noies!!!
DaNur: pel tema de l'esport, jo no se si afecta o no a la implantació, però com diu la carabasseta, no et pot condicionar amb el teu dia a dia, i més si això et fa sentir bé segur que també serà bo pel teu cigronet o llentieta.
Anetta: jo no prenc Ovusitol, sinó Soniase, que es veu que és una mica més complert, però no he notat cap canvi. Si veus que no et senta bé truca al gine, potser hi ha altres complexos vitamínics que et poden anar millor (Seidivid, Soniase...).
Lataat: molta sort amb aquestes proves! Aviam si aconseguiu saber el perquè i podeu evitar que torni a passar.
Nicoleta: jiji que maco el teu bitxet, l'haureu d'enganyar d'alguna manera per poder fer SW! M'alegro que el teu primer embaràs anés tant i tant bé! Ets una privilegiada!
carabasseta: quina enveja el teu cap de setmana llarg!!! Nosaltres ja no podem gastar més, vam marxar de vacances per setmana santa, i a l'agost tornem a fer viatge a NYC! Espero que l'hagueu aprofitat al màxim!
Que tingueu un fantàstic dia!
Que xulo t'ha quedat el post de maig, jefa!!! Gisa, m'encanta aquest lema! AL MAIG PANXUS A RAIG! Aviam si igualment les estadístiques d'abril! Aquest mes, noies, a per totes!
per això també sóc al SP, perquè us doneu ànims i forces les unes a les altres, i això és molt maco i a la vegada dóna energia per no decaure!
Gràcies noies!!!DaNur: pel tema de l'esport, jo no se si afecta o no a la implantació, però com diu la carabasseta, no et pot condicionar amb el teu dia a dia, i més si això et fa sentir bé segur que també serà bo pel teu cigronet o llentieta.
Anetta: jo no prenc Ovusitol, sinó Soniase, que es veu que és una mica més complert, però no he notat cap canvi. Si veus que no et senta bé truca al gine, potser hi ha altres complexos vitamínics que et poden anar millor (Seidivid, Soniase...).
Lataat: molta sort amb aquestes proves! Aviam si aconseguiu saber el perquè i podeu evitar que torni a passar.
Nicoleta: jiji que maco el teu bitxet, l'haureu d'enganyar d'alguna manera per poder fer SW! M'alegro que el teu primer embaràs anés tant i tant bé! Ets una privilegiada!
carabasseta: quina enveja el teu cap de setmana llarg!!! Nosaltres ja no podem gastar més, vam marxar de vacances per setmana santa, i a l'agost tornem a fer viatge a NYC! Espero que l'hagueu aprofitat al màxim!
Que tingueu un fantàstic dia!

novateta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 04, 2015 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
26/08/2015 Ets un nen!
Per cert jefa! tiritissima, no decaiguis per aquest TE negatiu, he llegit que ser jefa porta bona sort! I m'encanta el post! Que aquest mes sigui el teu mes maca!!! Molts PEPOS!!!
30/05/2015 TE+
26/08/2015 Ets un nen!
26/08/2015 Ets un nen!
- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
CD10
Bon dia cercadores de maig!!!!
Aquí estic, disposada a apuntar-me un mes més.
He de confessar que estic una mica decaiguda... Ja sé que només estic al 4rt cicle de cerca, però, no sé, tinc una mica de baixón... Algú ho va definir molt bé en un post de cercadores anterior: quan al teu voltant tot són panxus i vas veient que mica en mica tothom passa a l'altra banda, tens la sensació de ser la que repeteix curs. Quina merda.
A més, veig que m'estic ofuscant una mica amb el tema de l'edat. Penso que potser sí que ja és massa tard per mi... Les de 30 comencen a sentir el rellotge biològic, les de 35 el senten amb una gran intensitat i les que ja hem posat el 4 al davant... pues us podeu imaginar el volum al què sona el nostre TIC-TAC!!!
En fi, veig que m'està quedant un post bastant pansit...
Va, a respirar fondo i a remuntar ben aviat els ànims per estar a tope per la SW que ja s'acosta!
Sé que totes vosaltres estareu aquí per donar un cop de mà en els moments de baixón, com ara. Gràcies per ser-hi!
Aquí van les meves dades:
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: pues anem a pel quart (i últim) abans que sigui massa tard!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Faig TO, prenc àcid fòlic i oli d’onagra.
Ens anem
per aquí!!!
Molta sort a totes en aquest mes de maig!

Bon dia cercadores de maig!!!!
Aquí estic, disposada a apuntar-me un mes més.
He de confessar que estic una mica decaiguda... Ja sé que només estic al 4rt cicle de cerca, però, no sé, tinc una mica de baixón... Algú ho va definir molt bé en un post de cercadores anterior: quan al teu voltant tot són panxus i vas veient que mica en mica tothom passa a l'altra banda, tens la sensació de ser la que repeteix curs. Quina merda.
A més, veig que m'estic ofuscant una mica amb el tema de l'edat. Penso que potser sí que ja és massa tard per mi... Les de 30 comencen a sentir el rellotge biològic, les de 35 el senten amb una gran intensitat i les que ja hem posat el 4 al davant... pues us podeu imaginar el volum al què sona el nostre TIC-TAC!!!
En fi, veig que m'està quedant un post bastant pansit...
Va, a respirar fondo i a remuntar ben aviat els ànims per estar a tope per la SW que ja s'acosta!
Sé que totes vosaltres estareu aquí per donar un cop de mà en els moments de baixón, com ara. Gràcies per ser-hi!
Aquí van les meves dades:
Ens anem
per aquí!!!Molta sort a totes en aquest mes de maig!

- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Hola noies!
Ja torno a ser aquí! No sé si em coneixeu totes; vaig estar a cercadores uns mesos enrere però vaig decidir fer un parèntesi perquè estava tope de feina...
Aquest mes ja estem més relaxats i, si m'hi voleu, m'apunto de nou!
Nom d’usuària: Embarassada (nom que em vaig posar quan estava embarassada del segon fill, i vaig entrar al Sóc Petit.. Però ara no n'estic, no n'estic!)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Versió en jazz de Meghan Trainor de "All about that bass"
Cicle de cerca i durada dels cicles: 7è cicle de cerca, tot i que n'hi ha 3 en què no vam poder fer els deures quan tocava. Cicles de 27-33 dies.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: doncs que busquem el tercer fill, però donant el pit encara al segon...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Fem pinxitus quan podem... Costa, costa! Aquest mes potser faré TO.
Marionilla, reina, estic una mica com tu!! Tan fàcil que era aconseguir embaràs quan érem més joves, oi? Jo sempre m'hi quedava a la primera, i ara mira... des d'octubre que ho provem!! En fi, és evident que tenim molta sort de tenir fills sans, ja... I, qui sap, potser la naturalesa encara ens en voldrà donar un altre! Ànims!!!
Ja torno a ser aquí! No sé si em coneixeu totes; vaig estar a cercadores uns mesos enrere però vaig decidir fer un parèntesi perquè estava tope de feina...
Aquest mes ja estem més relaxats i, si m'hi voleu, m'apunto de nou!
Marionilla, reina, estic una mica com tu!! Tan fàcil que era aconseguir embaràs quan érem més joves, oi? Jo sempre m'hi quedava a la primera, i ara mira... des d'octubre que ho provem!! En fi, és evident que tenim molta sort de tenir fills sans, ja... I, qui sap, potser la naturalesa encara ens en voldrà donar un altre! Ànims!!!

- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Hola cercadores!
M'agradaria entrar un moment a donar-li un "achuchon" virtual a la Marionilla i si hi ha algu mes de baixon. Crec que lo de repetir curs ho vaig dir jo.
Res, treu-t'ho del cap! Crec que estem massa capficades amb el que pot anar malament, inclús a nivell subconscient, sense donar-nos, I així només fem que emetre males vibracions. El que hem de fer és visualitzar els nostres petits, estar agraides pel que tenim I un cop fet això seguir amb el nostre dia.
Aquesta és la manera que he decidit prendre-m'ho a partir d'ara. Ja veieu que estic a un pas de sortir a ballar despullada sota la lluna plena :p
M'agradaria entrar un moment a donar-li un "achuchon" virtual a la Marionilla i si hi ha algu mes de baixon. Crec que lo de repetir curs ho vaig dir jo.
Res, treu-t'ho del cap! Crec que estem massa capficades amb el que pot anar malament, inclús a nivell subconscient, sense donar-nos, I així només fem que emetre males vibracions. El que hem de fer és visualitzar els nostres petits, estar agraides pel que tenim I un cop fet això seguir amb el nostre dia.
Aquesta és la manera que he decidit prendre-m'ho a partir d'ara. Ja veieu que estic a un pas de sortir a ballar despullada sota la lluna plena :p
- tiritissima

Bona nit guapes!
Com ha anat aquest dilluns? I sobretot les que van poder fer tres dies de festa i desconnectar... com us ha anat la tornada? Realment, hi ha dilluns per oblidar, jo avui no he parat ni un moment, al cap de setmana vam desconnectar tant de tot que fins i tot vam desconnectar de netejar i clar, amb una baldufa d'un any, la me*** s'acumula en un plis i avui estava el pis....
. Però bueno, la bona notícia és que he pogut treure estonetes per anar-vos llegint i actualitzar la primera pàgina.
Cercadores, JA SOM 10!
M'estic apuntant totes les cançons i aviam si aviat trec la llista que us vaig comentar. Em fa molta il·lusió
. Està molt bé perquè hi ha gustos per tot i segur que fem descobertes interessants les unes de les altres
Benvingudes Lataat, novateta i Marionilla!!! Tornem a les andades eh
. Espero de tot cor poder cantar-vos un positiu amb condicions! De veritat que totes ens ho mereixem!
Rubinat preciosa jo et vull donar tots els ànims del món. De tu vull cantar dos positius, el del TO i el del TE. Els dos seran especialment celebrats donats els últims mesos que has viscut! No m'imagino el que han de ser aquests sis mesos d'espera, que no saps mai quan s'acabaran. Després d'haver-te conegut i haver llegit a grafiqueres algun exemple de positiu després de tants i tants mesos d'espera. Sou un exemple de superació i de paciència. A mi em va passar com a la Nicoleta, vam encertar a la primera, però vaig haver d'esperar més d'un any a que el Tirito estigués preparat, i tot i que no és el mateix, puc imaginar el que pot ser i només puc que donar-te ànims perquè el PEPO és bàsic! No perdem l'humor ni la paciència. Ànims bonica
Lataat com va anar la celebració de l'any de casats? Espero que fos molt especial!
Per cert, les que al mes passat van posat data NW a principis de maig què en sabem? Rescatat del post d'Abril:
Gat de paper -------------- 29 d'abril i 1 de maig
Selenemar------------------ del 2 al 7 de maig
Mvillpa --------------------- 5 de maig
Pitiflautiks ---------------- 6 de maig
Ice ------------------------- Principis de maig
Khaleesi------------------- 8 de maig
Això és una crida!! Gat de paper, Selenemar, Mvllipa, Pitiflautikx, Ice i Khalessi, apunteu-vos i expliqueu-nos com esteu i si heu fet TE que volem cantar!!
La resta com esteu? Jo moooolt de tranquis veient com la FW s'està aquests dies per casa
. I penso, aviam si no tornes burra!
Bona nit a totes!
PD: Adoptem el lema de la Gisa...
AL MAIG PANXUS A RAIG

Com ha anat aquest dilluns? I sobretot les que van poder fer tres dies de festa i desconnectar... com us ha anat la tornada? Realment, hi ha dilluns per oblidar, jo avui no he parat ni un moment, al cap de setmana vam desconnectar tant de tot que fins i tot vam desconnectar de netejar i clar, amb una baldufa d'un any, la me*** s'acumula en un plis i avui estava el pis....
Cercadores, JA SOM 10!
M'estic apuntant totes les cançons i aviam si aviat trec la llista que us vaig comentar. Em fa molta il·lusió
. Està molt bé perquè hi ha gustos per tot i segur que fem descobertes interessants les unes de les altres
Benvingudes Lataat, novateta i Marionilla!!! Tornem a les andades eh
. Espero de tot cor poder cantar-vos un positiu amb condicions! De veritat que totes ens ho mereixem!Rubinat preciosa jo et vull donar tots els ànims del món. De tu vull cantar dos positius, el del TO i el del TE. Els dos seran especialment celebrats donats els últims mesos que has viscut! No m'imagino el que han de ser aquests sis mesos d'espera, que no saps mai quan s'acabaran. Després d'haver-te conegut i haver llegit a grafiqueres algun exemple de positiu després de tants i tants mesos d'espera. Sou un exemple de superació i de paciència. A mi em va passar com a la Nicoleta, vam encertar a la primera, però vaig haver d'esperar més d'un any a que el Tirito estigués preparat, i tot i que no és el mateix, puc imaginar el que pot ser i només puc que donar-te ànims perquè el PEPO és bàsic! No perdem l'humor ni la paciència. Ànims bonica
Lataat com va anar la celebració de l'any de casats? Espero que fos molt especial!
Per cert, les que al mes passat van posat data NW a principis de maig què en sabem? Rescatat del post d'Abril:
Gat de paper -------------- 29 d'abril i 1 de maig
Selenemar------------------ del 2 al 7 de maig
Mvillpa --------------------- 5 de maig
Pitiflautiks ---------------- 6 de maig
Ice ------------------------- Principis de maig
Khaleesi------------------- 8 de maig
Això és una crida!! Gat de paper, Selenemar, Mvllipa, Pitiflautikx, Ice i Khalessi, apunteu-vos i expliqueu-nos com esteu i si heu fet TE que volem cantar!!
La resta com esteu? Jo moooolt de tranquis veient com la FW s'està aquests dies per casa
. I penso, aviam si no tornes burra!
Bona nit a totes!
PD: Adoptem el lema de la Gisa...
AL MAIG PANXUS A RAIG

- tiritissima

Marionilla nina! Ni estàs repetint curs ni res per l'estil. El tema de l'edat és evident i no podem negar que quant més grans més es complica la cosa, però no hi ha res perdut. Potser, després de 4 cicles veus el positiu més lluny però no és així. Sincerament, jo t'admiro, perquè si amb tres mainades en pots buscar una quarta és que sou uns campions. Ma sogra va tenir dos fills passats els 40 i d'això ja fa molt de temps. I si ella va poder (que ja et dic que no eren els seus primers dos fills, i ni molt menys li parlis de tempes, TO's i dies de cicle) tu també pots! Jajajaja,...
Estarem al teu costat en tot aquest procés, tant en els mals moments com en els bons. Tan de bo aquest maig sigui el teu mes! Pepo a mars per tu

Estarem al teu costat en tot aquest procés, tant en els mals moments com en els bons. Tan de bo aquest maig sigui el teu mes! Pepo a mars per tu

CD32 i de moment sense rastres de warry... no tinc cap símptoma de res :( :S i espero que aquest cicle no s'allargi tant o que sigui un TE+ (tot i que crec que no, sempre hi ha esperança).
l'últim cicle va ser de 55 dies aixi que no estic massa ilusionada, el divendres 8 amb CD35 em fare TE....em va bé fer-lo en divendres perque aixi el cap de setmana m'animo i intento no posar-me trista!!!
molts ànims a totes i espero que ens arribi aviat el nostre moment!! jo és el primer embaràs que busco i la veritat es que em pensava que seria més fàcil...portem desde el gener buscant...suposo que em consola pensar que encara estem dins del període de "normalitat" i tb m'animen molt els vostres ànims!!
l'últim cicle va ser de 55 dies aixi que no estic massa ilusionada, el divendres 8 amb CD35 em fare TE....em va bé fer-lo en divendres perque aixi el cap de setmana m'animo i intento no posar-me trista!!!
molts ànims a totes i espero que ens arribi aviat el nostre moment!! jo és el primer embaràs que busco i la veritat es que em pensava que seria més fàcil...portem desde el gener buscant...suposo que em consola pensar que encara estem dins del període de "normalitat" i tb m'animen molt els vostres ànims!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |