☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁
Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁
Bon dia noies! Com anem?
Us volia comentar que ahir a la tarda em vaig detectar CW (o això crec) i vaig estar amb mal a l'ovari esquerre... Així que penso que devia ovular ahir (i no el 14, com tenia previst), però com que no tinc TO, tampoc ho he pogut confirmar. Això sí, la temperatura segueix prou estable i sense canvis significatius. És possible que la temperatura es mantingui i ovulis igualment?
Potser això em fa ballar la DNW al 6 d'octubre, però no ho sé. En qualsevol cas, aquesta tarda enganxaré el maridín i el seduiré, per si de cas, jajajajaja! De veritat eh? Jo era súper regular abans de l'anticonceptiva, però bé, si he ovulat (encara que sigui més tard del previst) ja és molt!!! Tot i que això farà que aquest cicle sigui més llarg i el desespero també
Esperem però que tot acabi en una bona panxu
I vosaltres què tal? Alguna novetat?
Us volia comentar que ahir a la tarda em vaig detectar CW (o això crec) i vaig estar amb mal a l'ovari esquerre... Així que penso que devia ovular ahir (i no el 14, com tenia previst), però com que no tinc TO, tampoc ho he pogut confirmar. Això sí, la temperatura segueix prou estable i sense canvis significatius. És possible que la temperatura es mantingui i ovulis igualment?
Potser això em fa ballar la DNW al 6 d'octubre, però no ho sé. En qualsevol cas, aquesta tarda enganxaré el maridín i el seduiré, per si de cas, jajajajaja! De veritat eh? Jo era súper regular abans de l'anticonceptiva, però bé, si he ovulat (encara que sigui més tard del previst) ja és molt!!! Tot i que això farà que aquest cicle sigui més llarg i el desespero també
I vosaltres què tal? Alguna novetat?
Hola sandy jo faig tempes fa uns mesos i per experiència et dic que jo noto la CW un dia o dos abans d'ovular. La tempe et dirà quan has ovulat després d'ovular. És a dir q t'ho marca un dia després pero si veus que avui o demà has tingut una baixada llavors serà aquell dia. Vull dir q potser q ovuls avui o demà
Hola noies!!! Com esteu??
Sóc l'Anamnesi, estic al post de Cercadores també, però com que he començat a fer la gràfica de les tempes i tinc dubtes concrets d'això, m'apunto a aquest post també, així puc preguntar dubtes més específics i no saturo l'altre !! : ))
Em presento:
Nom: ANAMNESI
- Edat dels dos: Jo 31 i ell 35
- Nº de fills: De moment cap, esperem que ben aviat un en camí!
- Cicles de cerca: Un sense mirar res, l'actual fent gràfica i SW
- Durada dels vostres cicles (aprox): Vaig deixar les pastilles fa dos mesos i el primer ha estat de 30 dies, ara el segon ja veurem...
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Estic prenent Natalben preconceptivo i fent la gràfica espero detectar la SW por poder atacar a tope! Ara, ens ho volem prendre amb calma i que vingui quan vulgui... però que vingui!!
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: En principi si el meu cicle fos de 28 dies seria AVUI 23/9, però vaig ovular el dia CD20, o sigui que suposo que s'allargarà uns dies...
Jo de moment, he fet només una gràfica de tempes, vaig començar el dia 16 del cicle, vaig estar 4 dies a 35.90 i després vaig anar pujant fins a 36.4 (per tant em diu el FF que vaig ovular el dia 20), i m'he mantingut fins avui CD29 a 36.4 baixant algun dia puntual a 36.3 .... No em vull fer il·lusions perquè sé que havent deixat les pastilles podria molt ben ser que tingués un cicle més llarg del normal, i noto com uns dolores que poden estar indicant la presència imminent de la W.... Si el cap de setmana no ha aparegut em faré un TE a veure el què!
Com ho veieu vosaltres??
Una abraçada a totes i moltíssima sort a les que esteu en desespero !!!!

Sóc l'Anamnesi, estic al post de Cercadores també, però com que he començat a fer la gràfica de les tempes i tinc dubtes concrets d'això, m'apunto a aquest post també, així puc preguntar dubtes més específics i no saturo l'altre !! : ))
Em presento:
- Durada dels vostres cicles (aprox): Vaig deixar les pastilles fa dos mesos i el primer ha estat de 30 dies, ara el segon ja veurem...
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Estic prenent Natalben preconceptivo i fent la gràfica espero detectar la SW por poder atacar a tope! Ara, ens ho volem prendre amb calma i que vingui quan vulgui... però que vingui!!
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: En principi si el meu cicle fos de 28 dies seria AVUI 23/9, però vaig ovular el dia CD20, o sigui que suposo que s'allargarà uns dies...
Jo de moment, he fet només una gràfica de tempes, vaig començar el dia 16 del cicle, vaig estar 4 dies a 35.90 i després vaig anar pujant fins a 36.4 (per tant em diu el FF que vaig ovular el dia 20), i m'he mantingut fins avui CD29 a 36.4 baixant algun dia puntual a 36.3 .... No em vull fer il·lusions perquè sé que havent deixat les pastilles podria molt ben ser que tingués un cicle més llarg del normal, i noto com uns dolores que poden estar indicant la presència imminent de la W.... Si el cap de setmana no ha aparegut em faré un TE a veure el què!
Com ho veieu vosaltres??Una abraçada a totes i moltíssima sort a les que esteu en desespero !!!!

GRÀFICA FERTILITY FRIEND:
My Ovulation Chart
My Ovulation Chart
dama10 ha escrit:Hola sandy jo faig tempes fa uns mesos i per experiència et dic que jo noto la CW un dia o dos abans d'ovular. La tempe et dirà quan has ovulat després d'ovular. És a dir q t'ho marca un dia després pero si veus que avui o demà has tingut una baixada llavors serà aquell dia. Vull dir q potser q ovuls avui o demà
Moltes gràcies! A veure demà com surt la temperatura :) espero que el meu cos no es torni gaire boig
però jo, per si de cas, al ataqueeeeee!!!

Anamnesi ha escrit:Hola noies!!! Com esteu??
Em presento:
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Estic prenent Natalben preconceptivo i fent la gràfica espero detectar la SW por poder atacar a tope! Ara, ens ho volem prendre amb calma i que vingui quan vulgui... però que vingui!!![]()
Jo de moment, he fet només una gràfica de tempes, vaig començar el dia 16 del cicle, vaig estar 4 dies a 35.90 i després vaig anar pujant fins a 36.4 (per tant em diu el FF que vaig ovular el dia 20), i m'he mantingut fins avui CD29 a 36.4 baixant algun dia puntual a 36.3 .... No em vull fer il·lusions perquè sé que havent deixat les pastilles podria molt ben ser que tingués un cicle més llarg del normal, i noto com uns dolores que poden estar indicant la presència imminent de la W.... Si el cap de setmana no ha aparegut em faré un TE a veure el què!Com ho veieu vosaltres??
Una abraçada a totes i moltíssima sort a les que esteu en desespero !!!!![]()
![]()
Hola Anamnesi! Jo també vaig deixar les pastilles fa dos mesos i el primer cicle ha estat també de 30 dies. Anem bastant semblants! Jo encara no estic a grafiteres perquè no sé massa com va el tema però t'aniré llegint perquè al anar una mica iguals potser m'ajuda. Jo m'he fet el TE avui i negatiu (segons el WL la warry m'havia de venir diumenge però diria que l'app em calcula els cicles una mica a l'atzar). A veure si se'ns regula aviat! i espero que la warry no t'arribi i al finde cantis un positiu!! Molta sort!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
Bon dia noies!!!
Em fa una il·lusió tremenda tornar a formar part d'aquest meravellós món de la cerca de panxu!!!!
Em deixes entrar, Aroswi? He vist que no has tingut sort aquest mes... a l'octubre cantarem el teu positiu segur!!!! Amb aquests cicles tan curtets et vull ja fent deures a saco, eh??? Sobre quin dia ovules?? Quant dura la teva FL? He llegit que no fas tempes, necessitaves descans de termòmetre, no??? Espero que això t'ajudi a encertar-la!!!!
Jo sóc veterana per aquesta part del socpetit i, per sort, tinc ja dos fills. En la cerca dels dos embarassos vaig fer gràfiques perquè m'agrada controlar els meus cicles. Tinc cicles molt irregulars, amb ovulacions molt diverses. Ara fa quatre mesos que estem en cerca del tercer fill però no ha estat fins divendres passat que no em va baixar la primera regla després del part. Encara alleto al meu petit, de 17 mesos, i he començat a fer gràfica i espero poder prendre tempe cada dia, perquè necessito veure que el meu cos torna a funcionar... tants mesos sense regla, sense ovular,...
començava a estar una mica agobiada. Ara sento que la cerca torna a començar de debó i aprofito per estar per aquí ben acompanyada i, de pas, si alguna necessita ajuda, tinc força experiència interpretant gràfiques! :) Espero poder-vos ajudar, si em necessiteu.
Dades:
Nom: izascun79
Edat dels dos: Jo 36 ell 46
Nº fills: 2. El Pau té 3 anys i el Gerard 17 mesos i els dos positius els vaig cantar al post grafiquero corresponent!!! Espero cantar aviat el tercer!
Cicles de cerca: doncs cicles serà el primer, perquè fins ara no he ovulat per primer cop. Portem sense prendre precaucions des del mes de maig
Durada dels cicles: Abans de quedar-me del Pau els tenia força irregulars, d'entre 26 i 40 dies. Els dos cicles que vaig tenir entre els dos embarassos també van ser força caòtics. No sabria dir. Alletant és complicat.
Més cosetes: faré TO's i prenc només àcid fòlic. A més estic seguint una mica la dieta Bareta per mirar de fabricar una nena, però vingui el que vingui estarem igual de feliços. És només per saber què és tenir una nena! jijijij
DATA DE NW: serà a l'octubre, evidentment... quan ovuli ho sabré però de moment calculo que sobre el 18 d'octubre, si ovulo cap a CD20, que és la meva mitjana.
He vist que hi havia poquetes pàgines escrites així que m'he posat al dia llegint-t'ho tot i així us conec una mica.
sandysc85, la teva gràfica té pinta de que estàs a punt d'ovular. Segurament sigui inminent, però la ClaraWeb, com bé diu la dama, apareix dos o tres dies abans d'ovular. Són els dies que ets més fèrtil perquè els bitxets viuen millor e aquest medi esperant la sortida de l'òvul. La tempe pujarà un cop hagis ovulat així que segueix fent deures fins que la pujada sigui clara. És a dir, encara no has ovulat!!!! Avui és un bon dia per atacar al maromo, i tant!!!!!
Potser ovules avui o demà o demà passat... això la tempe ens ho dirà. D'altra banda, encara no saps quant dura la teva Fase Lútia, Potser et sorprens i no tens fase lútia de 14-15 dies, com la majorina. Jo els tinc d'11 dies, per exemple. Segur que serà un cicle més llarg del normal, pensa que és la teva primera ovulació després de molt de temps sense ovular i el cos s'ha de posar en marxa de nou.
Anamnesi, si tens compte del FertilityFriend, penja la teva gràfica a la signatura i així podem veure-la totes. Pel que dius, si vas ovular a CD20 (entenc que era el dia 15 de setembre) la teva data de NW seria el proper dimarts dia 6. Tot just estàs a 8DPO, així que toca esperar uns dies... No crec que estigui a punt de baixar la regla, sincerament!!!! Esperem q no baixiiiii! Molts ànims amb el desespero!!!!!
nina81, tampoc he sabut com veure la teva gràfica! Com va??? Saps si has ovulat??
petitprincep, em sones d'haver-te llegit per aquí. Et desitjo tota la sort del món amb l'aventura de la FIV. Segur que aviat passes per aquí a dir-nos que t'està creixent la panxa!
cucurucho, lamento mucho lo que te pasó. Me alegro de que el quiste haya desaparecido!!!!! Espero que te encuentres bien y animada!!!! He leido que te casas? Que vaya todo genial!!!! A ver si volvéis tres de la luna de miel! :)
Naral! Veig que ja has tingut la primera regla, oi?? ole ole!!!! Vinga, que cantarem juntetes el positiu a l'octubre!!!! Muaaaks
Yuyu preciosa!!!!! Lamento que encara segueixis per aquí.. t'envio totes les meves energies positives!!!! He vist el post del Jofre i tens un petit preciós!!!! Ens vas deixar amb l'all al cor amb aquelles tempes tan altes! Males notícies?
Lleona! A veure si amb el tractament aconseguiu l'esperat positiu!!!! Estic segura que sí!!! Positivisme a tope!!!!! No has fet més tempes? Ahir era la teva DNW, no¿?
Ens llegim, noies!!!
Molta sort a totes!!!
Em fa una il·lusió tremenda tornar a formar part d'aquest meravellós món de la cerca de panxu!!!!
Em deixes entrar, Aroswi? He vist que no has tingut sort aquest mes... a l'octubre cantarem el teu positiu segur!!!! Amb aquests cicles tan curtets et vull ja fent deures a saco, eh??? Sobre quin dia ovules?? Quant dura la teva FL? He llegit que no fas tempes, necessitaves descans de termòmetre, no??? Espero que això t'ajudi a encertar-la!!!!
Jo sóc veterana per aquesta part del socpetit i, per sort, tinc ja dos fills. En la cerca dels dos embarassos vaig fer gràfiques perquè m'agrada controlar els meus cicles. Tinc cicles molt irregulars, amb ovulacions molt diverses. Ara fa quatre mesos que estem en cerca del tercer fill però no ha estat fins divendres passat que no em va baixar la primera regla després del part. Encara alleto al meu petit, de 17 mesos, i he començat a fer gràfica i espero poder prendre tempe cada dia, perquè necessito veure que el meu cos torna a funcionar... tants mesos sense regla, sense ovular,...
començava a estar una mica agobiada. Ara sento que la cerca torna a començar de debó i aprofito per estar per aquí ben acompanyada i, de pas, si alguna necessita ajuda, tinc força experiència interpretant gràfiques! :) Espero poder-vos ajudar, si em necessiteu.Dades:
Nom: izascun79
Edat dels dos: Jo 36 ell 46
Nº fills: 2. El Pau té 3 anys i el Gerard 17 mesos i els dos positius els vaig cantar al post grafiquero corresponent!!! Espero cantar aviat el tercer!
Cicles de cerca: doncs cicles serà el primer, perquè fins ara no he ovulat per primer cop. Portem sense prendre precaucions des del mes de maig
Durada dels cicles: Abans de quedar-me del Pau els tenia força irregulars, d'entre 26 i 40 dies. Els dos cicles que vaig tenir entre els dos embarassos també van ser força caòtics. No sabria dir. Alletant és complicat.
Més cosetes: faré TO's i prenc només àcid fòlic. A més estic seguint una mica la dieta Bareta per mirar de fabricar una nena, però vingui el que vingui estarem igual de feliços. És només per saber què és tenir una nena! jijijij
DATA DE NW: serà a l'octubre, evidentment... quan ovuli ho sabré però de moment calculo que sobre el 18 d'octubre, si ovulo cap a CD20, que és la meva mitjana.
He vist que hi havia poquetes pàgines escrites així que m'he posat al dia llegint-t'ho tot i així us conec una mica.
sandysc85, la teva gràfica té pinta de que estàs a punt d'ovular. Segurament sigui inminent, però la ClaraWeb, com bé diu la dama, apareix dos o tres dies abans d'ovular. Són els dies que ets més fèrtil perquè els bitxets viuen millor e aquest medi esperant la sortida de l'òvul. La tempe pujarà un cop hagis ovulat així que segueix fent deures fins que la pujada sigui clara. És a dir, encara no has ovulat!!!! Avui és un bon dia per atacar al maromo, i tant!!!!!
Potser ovules avui o demà o demà passat... això la tempe ens ho dirà. D'altra banda, encara no saps quant dura la teva Fase Lútia, Potser et sorprens i no tens fase lútia de 14-15 dies, com la majorina. Jo els tinc d'11 dies, per exemple. Segur que serà un cicle més llarg del normal, pensa que és la teva primera ovulació després de molt de temps sense ovular i el cos s'ha de posar en marxa de nou.Anamnesi, si tens compte del FertilityFriend, penja la teva gràfica a la signatura i així podem veure-la totes. Pel que dius, si vas ovular a CD20 (entenc que era el dia 15 de setembre) la teva data de NW seria el proper dimarts dia 6. Tot just estàs a 8DPO, així que toca esperar uns dies... No crec que estigui a punt de baixar la regla, sincerament!!!! Esperem q no baixiiiii! Molts ànims amb el desespero!!!!!
nina81, tampoc he sabut com veure la teva gràfica! Com va??? Saps si has ovulat??
petitprincep, em sones d'haver-te llegit per aquí. Et desitjo tota la sort del món amb l'aventura de la FIV. Segur que aviat passes per aquí a dir-nos que t'està creixent la panxa!
cucurucho, lamento mucho lo que te pasó. Me alegro de que el quiste haya desaparecido!!!!! Espero que te encuentres bien y animada!!!! He leido que te casas? Que vaya todo genial!!!! A ver si volvéis tres de la luna de miel! :)
Naral! Veig que ja has tingut la primera regla, oi?? ole ole!!!! Vinga, que cantarem juntetes el positiu a l'octubre!!!! Muaaaks
Yuyu preciosa!!!!! Lamento que encara segueixis per aquí.. t'envio totes les meves energies positives!!!! He vist el post del Jofre i tens un petit preciós!!!! Ens vas deixar amb l'all al cor amb aquelles tempes tan altes! Males notícies?
Lleona! A veure si amb el tractament aconseguiu l'esperat positiu!!!! Estic segura que sí!!! Positivisme a tope!!!!! No has fet més tempes? Ahir era la teva DNW, no¿?
Ens llegim, noies!!!
Molta sort a totes!!!
Hola noies! no m'afegeixo oficialment al post però diria que m'està baixant la w i em plantejo començar gràfica per conèixer el meu cos després de les anticonceptives! us volia fer un parell de preguntes: es pot utilitzar termòmetre digital o ha de ser el de tota la vida? si us preneu la temperatura bucal com col·loqueu el termòmetre? us aniré seguint a totes aviam si així li pillo el truquillo!! sort a totes i al ataqueeee!
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Hola noies!!
Lagreta! Quina gràcia que anem alhora!!
Apunta't i així anem començant les dues amb aquest món de les gràfiques
Jo em vaig comprar un termòmetre digital, la veritat és que amb el normal no ho faria segur, el 99% de les vegades me'l poso que estic encara pràcticament dormint...
Espero que se't reguli aviat i puguis controlar millor els cicles!! Ens veiem per aquí o pel cercadores!
Izascun hola! Moltes gràcies pels teus consells, ja he afegit l'enllaç a la gràfica del FF a sota, diria.. Jeje Vaug ovulat el 13 de setembre, i pel que posa estic al DPO10, jo calculava que amb un cicle de 28 dies m'hauria hagut de venir avui... Però pel que comentes serà més llarg oi? Com es pot saber ? Moltíssima sort en aquesta tercera cerca i benvinguda també!!!! Gràcies per la teva ajuda!!
Ens llegim per aquí boniques!
Lagreta! Quina gràcia que anem alhora!!
Apunta't i així anem començant les dues amb aquest món de les gràfiques
Jo em vaig comprar un termòmetre digital, la veritat és que amb el normal no ho faria segur, el 99% de les vegades me'l poso que estic encara pràcticament dormint...
Espero que se't reguli aviat i puguis controlar millor els cicles!! Ens veiem per aquí o pel cercadores!
Izascun hola! Moltes gràcies pels teus consells, ja he afegit l'enllaç a la gràfica del FF a sota, diria.. Jeje Vaug ovulat el 13 de setembre, i pel que posa estic al DPO10, jo calculava que amb un cicle de 28 dies m'hauria hagut de venir avui... Però pel que comentes serà més llarg oi? Com es pot saber ? Moltíssima sort en aquesta tercera cerca i benvinguda també!!!! Gràcies per la teva ajuda!!
Ens llegim per aquí boniques!
GRÀFICA FERTILITY FRIEND:
My Ovulation Chart
My Ovulation Chart
Anamnesi ha escrit:Hola noies!!
Lagreta! Quina gràcia que anem alhora!!Apunta't i així anem començant les dues amb aquest món de les gràfiques
![]()
Jo em vaig comprar un termòmetre digital, la veritat és que amb el normal no ho faria segur, el 99% de les vegades me'l poso que estic encara pràcticament dormint...![]()
![]()
Doncs crec que sí que m'hi apuntaré. Diria que m'està baixant la regla, però només quan m'eixugo queda una mica de color marró... normalment això em passa al final de la regla no al principi (al principi vaig de poc a abundant però sempre de rosa-vermell viu el primer dia) així que he començat a llegir coses del sagnat d'implantació però he parat perquè ja no sé què pensar i m'autoposaré el cap com un bombo. A veure com avança i si al final és la maleïda m'apunto a les grafiqueres de pet!
tu al haver tingut només un cicle des de les pastilles de 30 dies com ho calcules? jo avui m'he fet un TE (dia 28 del cicle i negatiu) perquè el WL em deia que m'havia de venir al dia 25. Ens seguim!
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Així m'agrada, que tinguem cares noves repletes de ganes i forces per fer tempes i portar panxulines!!!!
Benvingues a les noves Anamnesi i Lagreta i bentornada a la Izascun79, que totes tingueu una cerca ben curteta!
Sandysc85, jo amb el tema cw no et puc ajudar, perquè no sempre la detecto igual, veig que avui segueixes a tempe baixeta, veurem docns, però això mateix, mentrestant divertiu-vos molt!
Dama10, quant de temps, com estàs?
Anamnesi, ara t'apunto a la primera pàgina, em sembla ben pensat això del TE el cap de setmana, així surts de dubtes!Tan de bo es mantingui la tempe alta o es reguli el cicle ben aviat!
Izaskun, quin gust trobar-se amb grafiqueres veteranes! I a sobre que hagueu cantat les panxus per aquí. I el tercer, què guay i valenta ets! Veig que no tens la grafi a la signatura...on ho apuntes? Jo la veritat, ja tinc ganes, ovulo entre els dies 10-12 i la meva FL dura uns 12 dies. Així es que tinc cicles mega curts! Però el meu pronòstic és que segurament haurem de fer RA. Estem allargant la cosa pq l'Aroswo s'està prenent uns suplements, però sino hi ha panxu al proper cicle, com ja tenim resultats, tocarà posar fil a l'agulla!
Lagreta, com ja t'han dit pots utilitzar termòmetre digital i per prendre la tempe bucal ha de ser sota la llengua. Et recomano llegeixis els primers posts, que expliquen bastant bé els pasos, tema de TO, moc cervical... Hem intentat recollir-ho tot allà i està obert a crítiques i suggeriments! Llegeixo això del marronet, fins que no sigui vermell, no contis w ...tot i que el negatiu pinta lleig...t'esperem amb els braços oberts! Diga'ns alguna cosa!!! T'apunto?
Lleona, com ho portes, veig pel FF que tacant marronet...
Naral, Nina81 i vos? què tal?
Cucurucho, no te he apuntado, te apunto?
Si m'he descuidat a algú aviseu-me ehhh!!!
Bé noietes, aquests dies marxo de pont, no sé si estaré el 100% però la part bona és que serà la meva SW o sigui...pinxitos a dojo!
Ens
Benvingues a les noves Anamnesi i Lagreta i bentornada a la Izascun79, que totes tingueu una cerca ben curteta!
Sandysc85, jo amb el tema cw no et puc ajudar, perquè no sempre la detecto igual, veig que avui segueixes a tempe baixeta, veurem docns, però això mateix, mentrestant divertiu-vos molt!
Dama10, quant de temps, com estàs?
Anamnesi, ara t'apunto a la primera pàgina, em sembla ben pensat això del TE el cap de setmana, així surts de dubtes!Tan de bo es mantingui la tempe alta o es reguli el cicle ben aviat!
Izaskun, quin gust trobar-se amb grafiqueres veteranes! I a sobre que hagueu cantat les panxus per aquí. I el tercer, què guay i valenta ets! Veig que no tens la grafi a la signatura...on ho apuntes? Jo la veritat, ja tinc ganes, ovulo entre els dies 10-12 i la meva FL dura uns 12 dies. Així es que tinc cicles mega curts! Però el meu pronòstic és que segurament haurem de fer RA. Estem allargant la cosa pq l'Aroswo s'està prenent uns suplements, però sino hi ha panxu al proper cicle, com ja tenim resultats, tocarà posar fil a l'agulla!
Lagreta, com ja t'han dit pots utilitzar termòmetre digital i per prendre la tempe bucal ha de ser sota la llengua. Et recomano llegeixis els primers posts, que expliquen bastant bé els pasos, tema de TO, moc cervical... Hem intentat recollir-ho tot allà i està obert a crítiques i suggeriments! Llegeixo això del marronet, fins que no sigui vermell, no contis w ...tot i que el negatiu pinta lleig...t'esperem amb els braços oberts! Diga'ns alguna cosa!!! T'apunto?
Lleona, com ho portes, veig pel FF que tacant marronet...
Naral, Nina81 i vos? què tal?
Cucurucho, no te he apuntado, te apunto?
Si m'he descuidat a algú aviseu-me ehhh!!!
Bé noietes, aquests dies marxo de pont, no sé si estaré el 100% però la part bona és que serà la meva SW o sigui...pinxitos a dojo!
Ens

>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Mi jefa preciosísima !!! Cómo me gustaría que no tuvieras que pasar por RA....
Yo lo llevo con desespero....jajajaja pero desespero por quitarme el aro !!! En teoría me tocaría quitarlo el miércoles, pero por tema boda y viaje de novios, me lo quitaré unos días antes (ya me comentó la gine que cap problema).....así que este sábado va fuera y a esperar la regla provocada por su ausencia....y a partir de ahí.....esperemos que ovule pronto :) :) :)
Supongo que no tocaré termómetro hasta post-luna de miel..... pero sí que anotaré SW jajajajaja que como controlo muy bien mis ciclos y por la claraweb detecto mi ovulación, pues haremos lo que se pueda por volver ya cargaditos de Mauricio :P
¡Me encanta ver que se ha apuntado tanta gente!
Estoy pendiente de todas !!!!

Yo lo llevo con desespero....jajajaja pero desespero por quitarme el aro !!! En teoría me tocaría quitarlo el miércoles, pero por tema boda y viaje de novios, me lo quitaré unos días antes (ya me comentó la gine que cap problema).....así que este sábado va fuera y a esperar la regla provocada por su ausencia....y a partir de ahí.....esperemos que ovule pronto :) :) :)
Supongo que no tocaré termómetro hasta post-luna de miel..... pero sí que anotaré SW jajajajaja que como controlo muy bien mis ciclos y por la claraweb detecto mi ovulación, pues haremos lo que se pueda por volver ya cargaditos de Mauricio :P
¡Me encanta ver que se ha apuntado tanta gente!
Estoy pendiente de todas !!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Aroswi ha escrit: Lagreta, com ja t'han dit pots utilitzar termòmetre digital i per prendre la tempe bucal ha de ser sota la llengua. Et recomano llegeixis els primers posts, que expliquen bastant bé els pasos, tema de TO, moc cervical... Hem intentat recollir-ho tot allà i està obert a crítiques i suggeriments! Llegeixo això del marronet, fins que no sigui vermell, no contis w ...tot i que el negatiu pinta lleig...t'esperem amb els braços oberts! Diga'ns alguna cosa!!! T'apunto?
Apunta'm apunta'm que ja m'ha vingut...
- Nom: Lagreta
- Edat dels dos: 29 ell i jo 28
- Nº de fills: cap
- Cicles de cerca: ara començo el 2n (però és el primer en serio)
- Durada dels vostres cicles (aprox): doncs ni idea. el 1r cicle després de les pastilles 30, el 2n (el que acabo de passar) de 27. El WL diu que de 24 perquè ho calcula amb les dates dels cicles amb les pastilles. Així que entre 27 i 30?
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! prenc el femasvit i demà que serà el meu segon dia del cicle (avui m'ha vingut la warry a la tarda) començo a fer tempes però sense TO.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. 17/10 (segons WL), 20/10 (si tinc un cicle de 27 dies) o 23/10 (cicle de 30). Vaya, que entre el 17 i el 23.
Vaig a llegir-me tot el post per veure bé com s'han de prendre les tempes! les aniré apuntant al womanlog. Moltes gràcies!!
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
izascun79 ha escrit:Bon dia noies!!!
sandysc85, la teva gràfica té pinta de que estàs a punt d'ovular. Segurament sigui inminent, però la ClaraWeb, com bé diu la dama, apareix dos o tres dies abans d'ovular. Són els dies que ets més fèrtil perquè els bitxets viuen millor e aquest medi esperant la sortida de l'òvul. La tempe pujarà un cop hagis ovulat així que segueix fent deures fins que la pujada sigui clara. És a dir, encara no has ovulat!!!! Avui és un bon dia per atacar al maromo, i tant!!!!!![]()
![]()
![]()
Potser ovules avui o demà o demà passat... això la tempe ens ho dirà. D'altra banda, encara no saps quant dura la teva Fase Lútia, Potser et sorprens i no tens fase lútia de 14-15 dies, com la majorina. Jo els tinc d'11 dies, per exemple. Segur que serà un cicle més llarg del normal, pensa que és la teva primera ovulació després de molt de temps sense ovular i el cos s'ha de posar en marxa de nou.
Ostres Izascun! Mil gràcies per la classe magistral de tempes!!! Avui la temperatura ha pujat dues dècimes (no sé si és significatiu), així que seguirem mirant, a veure com va la cosa i si segueix pujant...
Pel que fa la fase lútia, no tinc ni idea del què em dura... Sé que abans de prendre l'anticonceptiva, notava l'ovulació (em feia mal un ovari diferent cada mes) i a les dues setmanes clavades em venia la warry... No sé si això vol dir que tinc una FL de 14 dies o què (perquè tampoc sé si ovulo el dia que em fa mal l'ovari o a l'endemà), però també ho anirem veient
Com veus, estic en fase experimental total! Lagreta m'alegro de veure't per aquí també! Això de les tempes és tot un món
Cucurucho ánimo con ese aro! En dos días fuera!! Disfruta mucho de la boda y la luna de miel. Ojalá volváis siendo 3
Arowsi disfruta molt del pont! A veure si feu diana
Desesperos, com esteu?? Alguna novetat?
Molts pepos a totes!
Bon dia noies!!!!
Sandysc85 veig que de moment no has ovulat, a veure si s'anima l'ovulet!!!
lleona de moment la temperatura és alta!!! molta sort!!
Cucurucho80 me alegro que todo esté bien!! bien prontito a la carga otra vez!!! ésta tiene que ser la buena!!
Aroswi ja vaig veure que va venir...
aviat ja comenceu SW no??! ja vaig veure que estàs tb al post de RA, espero que no faci falta!
aprofita al màxim aquests dies de pont!!
Anamnesi benvinguda!! veig que la temperatura continua ben alta!
Izascun79 rebenvinguda!!!
espero que sigui ràpid i al octubre ja puguem cantar el teu positiu!!!
lagretabenvinguda a tu també! sento l'arribada...
molta sort al pròxim cicle!!
Jo per fi ja he tingut la primera regla després del legrat!!
Ara a veure quant tardo a ovular aquest cicle... jejejeje de moment estic fent dieta per perdre uns quilets i vaig a fer acupuntura. Esperem que entre tot ajudi! i la pròxima vegada vagi tot bé!
Ens anem llegint!! petons a totes!!!!
Sandysc85 veig que de moment no has ovulat, a veure si s'anima l'ovulet!!!
lleona de moment la temperatura és alta!!! molta sort!!
Cucurucho80 me alegro que todo esté bien!! bien prontito a la carga otra vez!!! ésta tiene que ser la buena!!
Aroswi ja vaig veure que va venir...
aprofita al màxim aquests dies de pont!! Anamnesi benvinguda!! veig que la temperatura continua ben alta!
Izascun79 rebenvinguda!!!
espero que sigui ràpid i al octubre ja puguem cantar el teu positiu!!! lagretabenvinguda a tu també! sento l'arribada...
molta sort al pròxim cicle!! Jo per fi ja he tingut la primera regla després del legrat!!
Ara a veure quant tardo a ovular aquest cicle... jejejeje de moment estic fent dieta per perdre uns quilets i vaig a fer acupuntura. Esperem que entre tot ajudi! i la pròxima vegada vagi tot bé!
Ens anem llegint!! petons a totes!!!!
holaaa! entro des del mbl. aquest matí primera tempe i 36.5. em sento molt tonta tota mig clapada fotent-me el termòmetre a la boca jajaja però tot sigui per una bona causa!! a veure si així noto bé quan ovulo tot i que he llegit que quan puja la tempe vol dir que ja has ovulat i per tant és posar-se al ataque el mateix dia no?? aix és tot un món això de les tempes! aviam si m'aclaro. merci a totes!!
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Benviguda Lagreta!!! T'anirà d'allò més bé entendre el teu cos després d'estar amb les anticonceptives. Et desitjo una cerca ben curteta!!! A mi la primera regla també em va baixar de manera força estranya, tacant marró durant un dia, quan jo era de tacar vermell des del primer moment i amb força quantitat. Els primers cicles després de deixar les pastis poden ser estranys.
Respecte del que dius de l'ovulació: sí, és cert. La gràfica t'indica quan has ovulat un cop ho has fet i aleshores ja no ets a temps de fer res. El tema és fer els deures abans i anar fent fins que veus que has ovulat, que pots relaxar-te. Això serveix per evitar, per exemple, equivocar-se amb la data d'ovulació. Hi ha noies que perceven claríssimament quan ovulen: dolor d'ovaris, claraweb,... però hi ha altres que no tenen ni idea de quan ovulen. En principi, pel que ens han fet creure sempre, en un cicle de 28 dies s'ovula el dia 14, però això no té perquè ser cert sempre. El fet de fer gràfiques serveix per coneixer realmente el teu cicle, no és un mètode per a quedar-se embarassada en sí sino una forma de saber com és el teu cicle habitual, si ets d'ovular el dia 14 i tens fases lúties de 14 dies tindràs cicles de 28 dies però una altra noia, també amb cicles de 28 dies, pot ovular a dia 17 i tenir fase lútia de 11 dies, i si penses que ovules a dia 14 i deixes de fer deures aquell dia, quan ovules a dia 17 ja fa 3 dies de la última relació i és molt més difícil quedar-te embarassada... i així pots passar mesos i mesos, sense saber que el problema és que no estàs fent deures els dies que toca. Durant la fase de desespero la temperatura també pot ajudar-te a saber si estàs embarassada o has d'esperar la warry abans de que arribi el moment i això d'alguna manera, a mi em dóna molta tranquil·litat, fa que el desespero sigui més "guiat", no vas tan a cegues,... nuse. Però per això necessites tenir unes quantes gràfiques, i espero que no sigui el teu cas i et quedis a la primera!!!!!
Anamnesi, ara sí veiem la gràfica! Quina ovulació tan maca!!! Sí, normalment la fase lútia dura entre 14 i 16 dies, tot i que pot ser més curta (fins a 11 dies) o més llarga (més estrany). En el teu cas, donat que no tenim cap pista de quina és la duruació normal de la teva, val més ser conservadores per evitar-nos disgustos i pensar que és de 15 dies, per exemple. D'aquesta manera, la teva DNW és l'1 d'octubre. Amb aquesta data al cap, si arriba el dia 1 i segueixes amb tempes altes, tenim ja força probabilitats d'encertar-la. I si baixa abans, serà una merda, però almenys ja sabrem que esperar els propers cicles. Amb la primera gràfica passa això, que anem a cegues. Això t'aconsello jo, però vaja... fes el que creguis que has de fer per estar tranquil·la. Si et vols fer TE aquest finde, estant a 12-13DPO si estàs embarassada és possible que ja donés positiu. Molts ànims!!!!
Lleona!!!! Veig que tenim la warry amb nosaltres... ho sento molt, noia! La medicació ha fet allargar el teu cicle però ara falta que serveixi per al que volem que serveixi! Avui tens dret a estar de baixon però demà toca començar a pensar en la nova sw, eh? Amb aquests cicles curtets no et pots permetre estar baixa de moral pq deseguida toca posar-se a fer feineta! Muaaaakis
Aroswi, tens raó. Pensava que tenia la gràfica a la signatura. Ja ho he modificat. Espero que aquest cicle sigui el definitiu i us estalvieu haver d'anar a RA! Tota l'energia positiva cap a tu!!!! A practicar molt aquests dies!
ole ole cucurucho!!! Esto ya se acerca! Este ciclo será el bueno, con bodorrio incluido y sexy-lunademiel. Te casas ya este ciclo o será el próximo? Menudo viajecito, a las Mauricio... envidia miiiiil!!!!
sandy, de moment la tempe d'aquests dos dies segueix massa baixa. Tens unes tempes molt altes a l'inici de cicle així que això em fa pensar que les teves tempes post-ovulatòries estaran al voltant dels 37 graus. Esperem a veure aquests dies. No deixis de prendre la tempe aquest finde, que serà el decisiu! I no deixis de fer deures, eh??? Pel que expliques dels dolorets i les dues setmanes clavades la warry sembla que tens FL de 13 dies. Normalment els dolors d'ovulació es produeixen el mateix dia de l'ovulació i l'endemà és DPO1, així que sí a DPO14 et venia la regla és que la FL són 13 dies.
Naral, veig que tu ets de cicles llargs, com jo... ens farem companyia en aquesta fase de desespero. Sempre m'he desesperat més esperant l'ovulació que el dia de la NW... jejejejeje Això de no saber mai quan ovules és tot un maldecap. Molts ànims, aquest mes d'octubre és nostre!!!!
Algú sap alguna cosa de la yuyu?
Petonets per totes!
Respecte del que dius de l'ovulació: sí, és cert. La gràfica t'indica quan has ovulat un cop ho has fet i aleshores ja no ets a temps de fer res. El tema és fer els deures abans i anar fent fins que veus que has ovulat, que pots relaxar-te. Això serveix per evitar, per exemple, equivocar-se amb la data d'ovulació. Hi ha noies que perceven claríssimament quan ovulen: dolor d'ovaris, claraweb,... però hi ha altres que no tenen ni idea de quan ovulen. En principi, pel que ens han fet creure sempre, en un cicle de 28 dies s'ovula el dia 14, però això no té perquè ser cert sempre. El fet de fer gràfiques serveix per coneixer realmente el teu cicle, no és un mètode per a quedar-se embarassada en sí sino una forma de saber com és el teu cicle habitual, si ets d'ovular el dia 14 i tens fases lúties de 14 dies tindràs cicles de 28 dies però una altra noia, també amb cicles de 28 dies, pot ovular a dia 17 i tenir fase lútia de 11 dies, i si penses que ovules a dia 14 i deixes de fer deures aquell dia, quan ovules a dia 17 ja fa 3 dies de la última relació i és molt més difícil quedar-te embarassada... i així pots passar mesos i mesos, sense saber que el problema és que no estàs fent deures els dies que toca. Durant la fase de desespero la temperatura també pot ajudar-te a saber si estàs embarassada o has d'esperar la warry abans de que arribi el moment i això d'alguna manera, a mi em dóna molta tranquil·litat, fa que el desespero sigui més "guiat", no vas tan a cegues,... nuse. Però per això necessites tenir unes quantes gràfiques, i espero que no sigui el teu cas i et quedis a la primera!!!!!
Anamnesi, ara sí veiem la gràfica! Quina ovulació tan maca!!! Sí, normalment la fase lútia dura entre 14 i 16 dies, tot i que pot ser més curta (fins a 11 dies) o més llarga (més estrany). En el teu cas, donat que no tenim cap pista de quina és la duruació normal de la teva, val més ser conservadores per evitar-nos disgustos i pensar que és de 15 dies, per exemple. D'aquesta manera, la teva DNW és l'1 d'octubre. Amb aquesta data al cap, si arriba el dia 1 i segueixes amb tempes altes, tenim ja força probabilitats d'encertar-la. I si baixa abans, serà una merda, però almenys ja sabrem que esperar els propers cicles. Amb la primera gràfica passa això, que anem a cegues. Això t'aconsello jo, però vaja... fes el que creguis que has de fer per estar tranquil·la. Si et vols fer TE aquest finde, estant a 12-13DPO si estàs embarassada és possible que ja donés positiu. Molts ànims!!!!
Lleona!!!! Veig que tenim la warry amb nosaltres... ho sento molt, noia! La medicació ha fet allargar el teu cicle però ara falta que serveixi per al que volem que serveixi! Avui tens dret a estar de baixon però demà toca començar a pensar en la nova sw, eh? Amb aquests cicles curtets no et pots permetre estar baixa de moral pq deseguida toca posar-se a fer feineta! Muaaaakis
Aroswi, tens raó. Pensava que tenia la gràfica a la signatura. Ja ho he modificat. Espero que aquest cicle sigui el definitiu i us estalvieu haver d'anar a RA! Tota l'energia positiva cap a tu!!!! A practicar molt aquests dies!
ole ole cucurucho!!! Esto ya se acerca! Este ciclo será el bueno, con bodorrio incluido y sexy-lunademiel. Te casas ya este ciclo o será el próximo? Menudo viajecito, a las Mauricio... envidia miiiiil!!!!
sandy, de moment la tempe d'aquests dos dies segueix massa baixa. Tens unes tempes molt altes a l'inici de cicle així que això em fa pensar que les teves tempes post-ovulatòries estaran al voltant dels 37 graus. Esperem a veure aquests dies. No deixis de prendre la tempe aquest finde, que serà el decisiu! I no deixis de fer deures, eh??? Pel que expliques dels dolorets i les dues setmanes clavades la warry sembla que tens FL de 13 dies. Normalment els dolors d'ovulació es produeixen el mateix dia de l'ovulació i l'endemà és DPO1, així que sí a DPO14 et venia la regla és que la FL són 13 dies.
Naral, veig que tu ets de cicles llargs, com jo... ens farem companyia en aquesta fase de desespero. Sempre m'he desesperat més esperant l'ovulació que el dia de la NW... jejejejeje Això de no saber mai quan ovules és tot un maldecap. Molts ànims, aquest mes d'octubre és nostre!!!!
Algú sap alguna cosa de la yuyu?
Petonets per totes!
Hola noies, sóc de cercadores de Setembre.
Entro súper intrussa per preguntar una coseta que m'ha passat aquest cicle i valtros que coneixeu tan el cos, potser teniu alguna explicació.
Bé, segon cicle de búsqueda (primer mirant cosetes). Vaig decidir comprar TO de tires q venen sense intruccions i me'ls vaig anar fent. Com mai marcava línia d'hormona vaig buscar info i me'ls stava fent malament. Tinc cicles molt irregulars, i creia q ja havia perdut el cicle però vaig seguir. Bé, el dia 16 em va sortir positiu i el dia 19 em va venir la W, stan amb la warry vaig fer fos TO i em van tornar a donar +. Tercer dia vaig fer-me TE i negatiu.
Creieu que és molt normal això?
Perdoneu per l'intrusisme, és que senore us vaig llegint jejeje. Jo no m'apunto perquè estic veient que m'obsesiono una mica i no gaudeixo de la búsqueda.
Gràcies boniques
Entro súper intrussa per preguntar una coseta que m'ha passat aquest cicle i valtros que coneixeu tan el cos, potser teniu alguna explicació.
Bé, segon cicle de búsqueda (primer mirant cosetes). Vaig decidir comprar TO de tires q venen sense intruccions i me'ls vaig anar fent. Com mai marcava línia d'hormona vaig buscar info i me'ls stava fent malament. Tinc cicles molt irregulars, i creia q ja havia perdut el cicle però vaig seguir. Bé, el dia 16 em va sortir positiu i el dia 19 em va venir la W, stan amb la warry vaig fer fos TO i em van tornar a donar +. Tercer dia vaig fer-me TE i negatiu.
Creieu que és molt normal això?
Perdoneu per l'intrusisme, és que senore us vaig llegint jejeje. Jo no m'apunto perquè estic veient que m'obsesiono una mica i no gaudeixo de la búsqueda.
Gràcies boniques
Lagreta, molt benvinguda!!! Espero veure't molt poc per aquí!
Izascun79. Mil gràcies per les teves paraules, sempre s'agraeixen els ànims. Tot i la warry, no estic xof, ja estic mentalitzada amb els 22 negatius que porto. La sopresa seria el positiu!!! I penso com tu: bé per la medicació però ara falta el positiu.
Merci!!!
Izascun79. Mil gràcies per les teves paraules, sempre s'agraeixen els ànims. Tot i la warry, no estic xof, ja estic mentalitzada amb els 22 negatius que porto. La sopresa seria el positiu!!! I penso com tu: bé per la medicació però ara falta el positiu.
Merci!!!
izascun79 ha escrit:Benviguda Lagreta!!! T'anirà d'allò més bé entendre el teu cos després d'estar amb les anticonceptives. Et desitjo una cerca ben curteta!!! A mi la primera regla també em va baixar de manera força estranya, tacant marró durant un dia, quan jo era de tacar vermell des del primer moment i amb força quantitat. Els primers cicles després de deixar les pastis poden ser estranys.
Uau! Gràcies per tota la info izascun79!! jo tenia entès que uns dies després de l'ovulació també era període fèrtil i hi havia opcions de quedar-s'hi. Crec que ara faré SM i a lo loco jajajaj però si em serveix anar veient si les tempes es mantenen altes o baixes ja m'ajudarà molt. Aquest útlim cop al no saber exactament la data NW és un rotllo perquè no saps si és retard o embaràs i això em va fer rallar molt, almenys veure si em mantinc alta o baixa ja em farà veure si hem fet diana o no. De moment he fet 36,5 ahir i 36,4 avui.
Gràcies Lleona! Espero que també tinguis una cerca curta (tu i totes les altres!) i com que he vist que ja t'ha vingut la w entenc que ens veurem a grafiqueres octubre oi? Segur que la castanyada ens porta una panxu!

18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Venga vaaaaaa, que el post se anima jejejeje
Estamos pendientes de cantar alguna panxu este mes :P ....y las que ya este mes no podáis (podamos), para octubre fijo !!! con las castañitas !!!
Yo mañana me quito el aro....ofuuuuu, parece que cuente los minutos jajajaja Y no me lo quito hoy que sino me fastidia la W el finde y quiero celebrar con mi niño que ayer hicimos 3 añitos :P
A la pregunta de si me iré en el primer ciclo....pues....a ver, si me lo quito mañana me bajará W para el martes o así.... Y tendría que bajarme de nuevo (o noooooo ), la semana antes de la boda :) Así que....o me voy con cigronet o me voy con SW a la luna de miel jajajaja
Como sólo he llevado 2 aros, espero que ovule bien y pronto....No creo que haya trastornado demasiado a mi cuerpecito....Pero nunca se sabe :) sobre la marcha.....
Naral, me encanta coincidir por aquí contigo :) ojalá nos veamos pronto de nuevo por hilos mejores
Besitos a todas y buen finde !!! ahhhh y....

http://www.fertilityfriend.com/home/542781

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |