Reacció al polièster?

Alèrgies, otitis, problemes..

jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Reacció al polièster?

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 15, 2015 2:35 pm

Hola,

aquest estiu el meu fill que ara té 16 mesos ha estat amb granets i taques que anaven i venien, de vegades exagerades, per tot el cos, d'altres més discretes. Primer ens van dir que era un virus, després picades de mosquit (!), després que potser una al.lèrgia... i ara a finals de mes tenim hora amb el dermatòleg.

Jo, pensant pensant, i fent proves, he arribat a la conclusió que li passa quan entra en contacte amb el polièster, però no n'estic segura. Algú té experiència amb aquesta al.lèrgia\reacció? Sabeu si cal fer cap prova per detectar-la? Com se li possa la pell al nen? Taques entre roses i liles, i també bultets tipus picada? Podria ser-ho?

Gràcies!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Reacció al polièster?

EntradaAutor: charito » dj. oct. 15, 2015 3:02 pm

Jo soc de fer servir coto i a mes te pell atopica. Rento tot abans de posarli per primera vegada tot i q ja te cinc anys pq sino li fa reaccio. Aquest estiu li vaig posar una samarrera del barça que li van regalar de poliester xungo i al momenr tenia una erupcio. O sigui que potser perfectament. Jo de tu tiraria el maxim possible al coto i si es organic millor al hm en tenen.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dv. oct. 16, 2015 9:45 am

Els meus dos tenen la pell seca, algún pediatra diu que el gran atópica i d'altres que no... la questió es que es posar-se el pantaló del xandall del cole, poliéster 100%, i teni reacció, foliculitis en el seu cas, imaginoq ue va lligat a que al fer esport sua i el poliéster doncs tampoc es que deixi traspirar i apa... Foliculitits es quan s'inflamen els folicles, pot ser com tot de grantes, tipus al sudamina o pot ser amb una granarros infectats... però cada pell és diferent i reacciona diferent... També pot ser que a l'estiu se t'ajuntèssin picades d'insectes (al meu gran li fan una reacció bestial de vegades amb infecció i tal que jo he anat a urgencies pensant que tenia una malatia tropical :-()-) ), sudamina, alguna reacció de al pell a alguna cosa, la crema hidratant al meu petit també li fa aquestes reaccions de omplir-se de grantes... són els parabens...
Et deixo un enllaç que a mi m'ha anat bé, els meus fills tenen la pell fosca i als pediatres els costa horros saber qué és perque reaccionen diferent a les pells blanques... pèrò veuràs qué es la sudamina per exemple que segons el grau pot tenir un aspecto bastant xungo.
Jo també cotó, un cotó bo... no per ser ecológic és més bo... Res de aflepats i coses s'aquestes...
http://adoptivanet.info/encasa/salud-pi ... tacion.php
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dv. oct. 16, 2015 11:43 am

Gràcies, noies! El més absurd és que jo tinc sensibilitat a la roba sintètica, però fins fa poc no vaig caure que podia ser el mateix problema, entre altres coses perquè les taquetes que li surten no són com les meves, i perquè va ser de cop i volta.

He mirat moltes pàgines amb fotos (gràcies per l'enllaç, ada_bcn!), però les úniques que semblaven idèntiques a les seves eren per reaccions de virus, i els metges ho descarten totalment, perquè més d'un mes no duren.

Ara crec que hauria de provar i posar-li alguna peça de polièster, a veure com reacciona, però em sap greu...

Gràcies per les respostes, ja quasi estic segura que és això, ara a veure què diu la dermatòloga.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::