Mal de pit abans d' implantació?
Mal de pit abans d' implantació?
Hola! Ja fa uns quants anys que va nèixer el meu princep i no recordo amb tanta precisió quan em van començar a fer mal els pits... Si que quan en teoría estava a punt de venir em feien molt mal...
La meva pregunta és...als tres dies d' ovular si fan una mica de mal vol dir que no hi ha hagut embaràs? Poden molestar abans que inclús s' hagi produit la implantació? Algú s' hi ha trobat i finalment era embaràs? Gràcies
La meva pregunta és...als tres dies d' ovular si fan una mica de mal vol dir que no hi ha hagut embaràs? Poden molestar abans que inclús s' hagi produit la implantació? Algú s' hi ha trobat i finalment era embaràs? Gràcies
Re: Mal de pit abans d' implantació?
Hola Planeta!
Doncs t'explico el meu cas a veure si et pot ajudar. Jo aquest mes m'he quedat embarassada i una de les coses diferents que m'ha passat dels altres mesos ha estat el dolor de pit.
Normalment em començaven a fer mal sempre uns 5-7 dies abans que em baixés la regla, però aquest últim cicle, 2 dies després de ovular confirmat per un test d'ovulació ja em van fer mal!!! Em va estranyar i tot! Vaig estar 11 días fins que em tocava el dia de regla amb mal de pits, molt més de l'habitual...
Espero que sigui el mateix cas que tu i tinguis una bona panxuuu!!!
Doncs t'explico el meu cas a veure si et pot ajudar. Jo aquest mes m'he quedat embarassada i una de les coses diferents que m'ha passat dels altres mesos ha estat el dolor de pit.
Normalment em començaven a fer mal sempre uns 5-7 dies abans que em baixés la regla, però aquest últim cicle, 2 dies després de ovular confirmat per un test d'ovulació ja em van fer mal!!! Em va estranyar i tot! Vaig estar 11 días fins que em tocava el dia de regla amb mal de pits, molt més de l'habitual...
Espero que sigui el mateix cas que tu i tinguis una bona panxuuu!!!
Cada dona és un món, i els teus símptomes pot ser només et serveixin a tu i a ningú més. A mi per exemple sempre em fan mal els pits durant el temps que passa entre uns dies després de l'ovulacio fins al dia de la regla.
És més, ara que estic embarassada no he notat un mal de pits més diferent del normal fins la setmana 6 quasi.
Per desgràcia fins el test tots els símptomes poden ser tot i res a la vegada.
Que tinguis sort!
És més, ara que estic embarassada no he notat un mal de pits més diferent del normal fins la setmana 6 quasi.
Per desgràcia fins el test tots els símptomes poden ser tot i res a la vegada.
Que tinguis sort!
Hola bonica
Jo desde l ovulacio i fins la regla tinc els pits inflats i em fa mal la zona dels mugrons. Ara que estic embarassada un dels sintomes diferents va ser que em feia mal per la zona del costat del pit mes aviat per on s ajunta pit i aixella. No se si t ajudara perque cada dona es un món.
Espero que sigui positiu! Ja ens explicaràs!
Jo desde l ovulacio i fins la regla tinc els pits inflats i em fa mal la zona dels mugrons. Ara que estic embarassada un dels sintomes diferents va ser que em feia mal per la zona del costat del pit mes aviat per on s ajunta pit i aixella. No se si t ajudara perque cada dona es un món.
Espero que sigui positiu! Ja ens explicaràs!
Doncs si, finalment va ser embaràs però ha acabat en bioquímic....Gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |