Cercadores novembre

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Blue Moon
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dg. nov. 01, 2020 4:41 pm

Hola cercadores!
He estat buscant el post de cercadores i no l'he vist, espero no estar jo sola ?-)
Jo començo aquest mes de forma molt tranquil.la, sense dates ni presses, porto ja 2 perdues x bioquimics i veient que fem diana sense cercar-lo començo a prendre l'acid folic per si de cas l'enganxem altre cop!
Si us voleu afegir us apunto i fem grup per compartir dubtes i pensaments...

Properes dates NW:
9/11 AidaC
16/11 Minta :-()-)
20/11 Tribuchang :-()-)
26/11 Farfalla :-()-)
26/11 Floretta :-()-)
28/11 Carabasseta :-()-)
29/11 Blue Moon
30/11 Ennaraa

Floretta
Edat: 35
Fills: 1
Cicles de cerca: 1er
DNW: 26/11

Ennaraa
Edat: 32
Fills: 1 de 3anys
Cicles de cerca: 5
DNW: No ho tinc gaire clar. Suposo q cap a final de mes.
Altres

_farfalla_
Edat: 35
cicle de recerca: 2n
DNW: 26/11

Tribuchang
Fills: 0
Cicles de cerca: 1r
DNW: 20/11
Altres: Inseminació artificial

Minta
Edat: 34
Cicles de cerca: 2
DNW: 16/11

Carabasseta
Edat: 40
Cicles de cerca: 3r
DNW: 28/11
Altres: fins fa poc estava ben tranquil·la amb la idea de tenir un altre fill, però ha estat complir els 40 i venir-me les presses! Fins el punt que m'he obsessionat una mica massa des de què hem començat la cerca fa 2 mesos. Ara voldria prendre-m'ho amb més calma perquè això no pot ser! : lasito :

AidaC
Edat: 23
Cicles de cerca: 0
DNW: 09/11

Blue Moon
DNW: 29/11
Blue Moon l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 30, 2020 1:00 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
Imatge
Imatge
AidaC
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: AidaC » dl. nov. 02, 2020 12:09 am

Hola! Jo vaig tenir un avortament a principis d’aquest mes i la veritat com que a la setmana ja estava tot bé no hem intentat evitar un altre embaràs, però tampoc l’hem buscat a per totes! Per si o per no, ja agafo lloc per aqui i vaig coneixent gent. Molta sort a totes! :-())

Edat: 23
DNW: 09/11
Altres:
carabasseta
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dl. nov. 02, 2020 8:33 pm

Hola guapes!!!
Fa molt que no apareixia per aquí, vaig ser cercadora fa uns anys i ara ens animem novament :)
Que bé que hagis obert el post, així ens fem una mica de companyia.

Nom: carabasseta
Cicles de cerca: 3r
DNW: 28/11
Altres: fins fa poc estava ben tranquil·la amb la idea de tenir un altre fill, però ha estat complir els 40 i venir-me les presses! Fins el punt que m'he obsessionat una mica massa des de què hem començat la cerca fa 2 mesos. Ara voldria prendre-m'ho amb més calma perquè això no pot ser! : lasito :

va, a veure si aquest més tenim moltes punxus!!
Ens llegim :miko:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 03, 2020 11:20 am

Moltíssima sort a totes, cercadores! Aquest serà el vostre mes!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge
Minta
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

EntradaAutor: Minta » dt. nov. 03, 2020 5:21 pm

Hola a totes!!!!!

Que contenta estic de tornar a ser aquí!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Al 2015 vaig passar per banquetera, cercadora i embarassada.
Tinc un petit que farà ara al novembre 4 anys... ens ho hem pensat i repensat això d'anar per el segon... pero es que el nostre fill es un torbellino dels bons! :miko:
Bé, ara ja no hi han excuses i desdel mes passat estem en busca i captura... a veure si hi ha sort!
Amb el meu primer fill em vaig quedar en el primer cicle de cerca... en aquest no ha sigut possible. Se que es molt improbable això de quedar-se a la primera, però com a l'altre embaràs va ser super ràpid, ara m'entren totes les pors del mon.

En fi! No us dono mes la brasa!
Us desitjo a totes una cerca ben curteta!!! :***:

Edat: 34
Cicles de cerca: 2
DNW: 16/11
Altres:
Lilitum
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

EntradaAutor: Lilitum » dc. nov. 04, 2020 6:17 am

Bon dia valentes!
Gràcies x obrir espai BlueMoon!

Jo m’estreno amb bones noticies,ja que des de diumenge que tinc positiu a la panxa! ..::·· :love: :b-)))

El tema està en que l’anterior cicle varem tenir un bioquímic i ara estic acollonida! Va ser de poques setmanes així que ara estic que no m’ho crec... amb por per si em torna a passar... es que he empalmat el sangrat que vaig tenir de l’abort amb aquest embaraç! Que fort!

Som pares d’una petita que acaba de fer 3 anys i portavem un any intentant que arribes el/la segon/a!
Us he de dir que abans que ella arribes també varem tenir bioquímic,així que tant de bo vagi igual i a la segona vagi bé! :-())

I molta sooort noies! Tant de bo totes tingueu el possitiu i ens puguem anar acompanyant,ho desitjo de tot cor❤️

Edat: 38
Fills: 1 nena
Cicles cerca: Uns 12 mesos
DNW: 2 novembre
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dc. nov. 04, 2020 9:31 am

Benvingudes AidaC, Carabasseta i Minta! Afegeixo dades al primer post.
Uauuuu Lilitum, moltes felicitats! Segur que ara va tot be, toca confiar en el petit.
Gracies per passar Nayade jiji...

Jo acabo de liquidar la W i ja m'estic prenent les preconceptives, que si arriba m'enganxi preparada!
Imatge
Imatge
carabasseta

EntradaAutor: carabasseta » dc. nov. 04, 2020 1:55 pm

hola guapes!! va, que bé que ja en som unes quantes >.-<:

Lilitum, esperem que estigues ja més tranquil·la i segura d'aquest positiu, les experiències anteriors ens fan ser molt prudents i t'entenc perfectament, però segur que aquesta vegada tot tira endavant, ja ens diràs!!

gràcies Nayàde pels ànims!!!

AidaC i Minta, us esteu apropant al desespero, veritat? com van aquests ànims/sensacions???

Bluemoon, tu i jo anem amb dates quasi iguals! quines preconceptives t'estàs prenent? Jo des de fa mes i pico l'àcid fòlic i també llevat de cervesa que ja prenia uns mesos abans. Però no sé si seria millor prendre alguna cosa més específica...

Ego: jo ara acabant la warry, que aquest mes ha estat fluixeta i però sembla que s'estigui allargant. El mes anterior no me vaig arribar a fer test, però sembla que vaig tenir bioquímic, tenia molts símptomes (tot i què això ja és un clàssic quan busquem), però em va venir com a 2 dies abans del que tocava i molt forta i amb dolors i coàguls, no sé, mai ho sabré però va ser molt extrany tot...

va nenes, ens llegim!! muaaaaa
AidaC

EntradaAutor: AidaC » dj. nov. 05, 2020 8:58 am

Enhorabona Lilitum! Et desitjo tota la sort del món :)

Gràcies Nayade pels ànims i enhorabona pel teu embaràs! :ok:

Doncs si Carabasseta, jo aquest mes no esperava res, ja que la pèrdua completa va ser el 09/10 i no hem fet molta feina que diguéssim jeje Però ja comencen aquests símptomes que no saps si ho són o és el teu cap que et juga males passades: nàusees (cada matí més intenses), dolor als pits, molt cansament, moltes ganes d'orinar... Ja veurem que fem perquè exactament no sabem per quin dia esperar la W.

Vinga noies ens parlem! :love: :love: :love:
Minta

EntradaAutor: Minta » dj. nov. 05, 2020 9:54 am

Bon dia noies!!

Primer de tot, LITIUM enhorabona!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Segur que aquesta vegada anira tot suuuper be! Que contenta, la primera panxu del mes!

BLUEMOON gràcies x obrir el post! Estic super contenta d’estar aquí una altre vegada. Em porta molts bons records del meu primer embaraç <:-)

NÁYADE!!! FELICITATS pel teu embaras! Que fort q tornem a coincidir 4 anys mes tard pel mateix forum, encara q ja veig q has estat a tope x aquí!
A veure si hi ha sort i tornem a coincidir mes o menys en panxus! Al 2016 tb vam coincidir amb un parell de messos de diferència si no ho recordo malament. >.-<:

CARBASSETA Vinga bonica! A veure si aquest mes tot va millor.

AidaC ostres!! Pinten bé aquests simptomes!
Es un rotllo això de no saber quan ha de venir la W, jo estic igual!

EGO: bueno noies, escric modo soso mvl.
Al igual q AidaC, jo no se exactament quin día m’ha de venir la W.
Els últims dos mesos he sigut bastant regular, cicles de 29 o 30 dies. Però a l’estiu vaig tenir cicles de mes de 40 dies.
Tampoc sé exactament quins dies he ovulat, ja q no em faig TO.
A l’altre embaraç tampoc mels vaig fer, anavem disfrutant del moment i la panxu va arribar de seguida.
Em plantejo q si aquest mes no em quedo embarassada, compraré TO... ara bé, no tinc n’idea de com funcionen i q es lo q haig de mirar ?-) . Arribat el moment necessitaré de la vostre sabiduria :love:
En qualsevol cas, jo de moment conto q la meva DNW es el 16/11, com si fos cicle normal. I q sea lo que dios quiera. Jajajja!

Ens anem llegint!!!
Nit1985
Entrades: 135
Membre des de: dl. set. 22, 2014 9:57 pm

EntradaAutor: Nit1985 » dv. nov. 06, 2020 5:35 am

Bon dia noies,

M'incorporo al vostre post. Tinc 35 anys i un nen de casi 5 anys. Ens ha costat molt trobar el moment i la decisió de posar-nos a buscar un segon, però aquí estem, primer mes que hem intentat.

Amb el meu fill vaig fer un grup d'amigues en aquest fòrum que encara es manté.

Així que espero que puguem compartir bons moments :)
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dv. nov. 06, 2020 8:47 am

Benvinguda Nit1985! Omple la fitxa i t'afegeixo al llistat jeje, aixi estem pendents de la data NW de cada una.

Doncs si, Carabasseta, coincidim en edat, que ja tenim 1 fill i data jajaja, a veure si tambe coincidim en mes de maternitat >.-<:
M'estic prenent Gestagyn preconcepcion, es supercomplet en quant a vitamines i suplements varis, pero no em senta gaire be, aquest mes l'acabare de gastar pero li preguntare a la ginecologa dilluns (tinc visita per comprovar que no hagin quedat adherencies ni res) a veure quin altre em recomana, amb el primer prenia Yodocefol i em sentava ok, pero vaig haver de prendre apart vitamina D i ferro... El Gestagyn ja ho porta inclos crec.

AidaC, ja queda poquet per sortir de dubtes, tens TE a casa? Son un vici jajaja, en la primera cerca en gastava minim 1 cada mes el dia anterior a la falta jiji, dels barats per aixo, si no quina ruina...
Imatge
Imatge
Tribuchang
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

EntradaAutor: Tribuchang » dv. nov. 06, 2020 9:40 am

Jo ahir em vaig fer una inseminació (la primera!) així que esperem fer-nos un test (ben positiu :p-) ) el proper dia 20.

La meva dona i jo tenim 32 anys i busquem el nostre primer fill :-())
AidaC

EntradaAutor: AidaC » dv. nov. 06, 2020 12:27 pm

Benvingudes Nit1985 i Tribuchang! Un plaer llegir noves incorporacions , us desitjo molta sort! :-())

BlueMoon, no en tinc de TE a casa però m’han d’arribar la propera setmana. Els vaig comprar quan vaig començar a sentir més simptomes jajaja

Ego: Segons l’ App, la W hauria d’apareixer avui però jo conto uns dies de més pel tema de l’avort. Ara ja si que comencen els nervis i els dubtes, si no m’aguanto em tocara anar a la farmàcia, però de moment ho vaig aguantant jajaja
Minta

EntradaAutor: Minta » dv. nov. 06, 2020 8:47 pm

Benvingut/da Tribuchang i Nit1985!
AidaC com vas amb el desespero?

Ego: doncs res noies. Jo estic fatal dels nervis.
Tinc varios simptomes: sabor metàlic, punxades a la panxa, sensació d’angoixa, picor als pits...
suposo q serà el meu cap, q me l’està jugant... encara qda una setmana per la W!!
A veure si pasen ràpid els dies per q això es estresant a tope!

Q tingueu bon cap de setmana! : lasito :h
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dg. nov. 08, 2020 11:30 am

Benvinguda Tribuchang!
Omple la fitxa i t'afegeixo al llistat! De moment poso la DNW, molta sort a la beta :)
Quina quantitat de simptomes estic llegint jeje, a veure si acaba el mes amb tot de positius!
Imatge
Imatge
carabasseta

EntradaAutor: carabasseta » dg. nov. 08, 2020 3:34 pm

Hola guapíssimes!!

Entro modo soso mòbil per donar la benvinguda a Tribuchang i Nit1985!! Aquest mes ha de ser el nostre :p-)

I també per animar aquests desesperos plens de símptomes... Ai aiii, com ho porteu Minta i AidaC?

Bluemoon, doncs sii, coincidim totalment hehe... A veure què te diu la gine dilluns, esperem que te confirmi que està tot ben net!

Jo preparant-me per la SW, dilluns o dimarts me faré TO (d'aquests de tira) per veure com evoluciona la cosa, en principi ovularé a mitjans-finals setmana que ve, aviam!!

Que acabeu de passar un bon diumenge, boniques!
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dl. nov. 09, 2020 1:59 pm

AidaC, avui es la teva DNW, com et trobes?

Ego: Avui he anat a la revisio i visualment tot be, en 2 setmanes tinc cita una altra vegada x veure resultats d'una analitica completa i la mostra que m'ha pres avui.
I he fet un TO i surt super marcat, al mateix nivell que la linia de control, aixi que l'ovulacio es imminent, veurem si trobo una estona sense la nena, es complicat.
Imatge
Imatge
Tribuchang

EntradaAutor: Tribuchang » dl. nov. 09, 2020 4:34 pm

Aqui va :globus:

Cicles de cerca: 1r
DNW: 20/11
Altres: Inseminació artificial
Tribuchang

EntradaAutor: Tribuchang » dt. nov. 10, 2020 5:52 pm

Avui tinc un dia de molts símptones... aquest mati tenia com punxadetes i sensació de molts gasos i la tarda ha començat amb dolor com de regla. Ara fa una estona al anar al lavabo he tacat una miqueta però molt poquet com rosadet. Ja fa 6 dies desde que em vaig fer la inseminació i estic prenent progesterona (que sé que els simptomes venen d’aqui) però aquest sagnat creieu que pot ser d’implantació?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::