QUEDADA PER DESPRES DE SETMANA SANTA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Leias
:: poltre
Entrades: 670
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:51 am

EntradaAutor: Leias » dj. abr. 20, 2006 4:12 pm

jejeje! Jo també he pensat el mateix quan ho has escrit morena! Si no et teus el casc segur que et reconeixem!!!!!! >.-<:
morena
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: morena » dj. abr. 20, 2006 4:35 pm

jejejee pensaba quitarmelo pero como no os vea a la primera me lo pondre!!!! jejejee :ok:
:--/) :--/) :--/)
Aissssssss que guay! me hace mucha ilusión que nos veamos mañana!!!
Ah, espero que no llueva, pq sino se me fastidia el modelito del casco y chaqueta jejejejejeje
morena

EntradaAutor: morena » dj. abr. 20, 2006 6:00 pm

Ah!!! si me acuerdo me llevaré la camara para inmortalizar el momento!!! no el de mi entrada sino el de la reunión!
Si os acordais, cogerla tambien alguna de vosotras por si me descuido!
Hasta mañana!!! :--/)
Kikita
:: cèrvol
Entrades: 595
Membre des de: dj. març 02, 2006 1:37 pm

EntradaAutor: Kikita » dj. abr. 20, 2006 6:03 pm

Jo tambe vindré amb la meva vella motito... :oink: :oink: :oink:
Una vella scoopy de primera generació de color crema, amb un casc vell blanc, AQUESTA SOC JO! :p-) :p-) :p-)
Kikita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 20, 2006 6:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ferro
Entrades: 563
Membre des de: dc. gen. 25, 2006 7:50 pm

EntradaAutor: ferro » dj. abr. 20, 2006 6:09 pm

Qui més s´apunta!!!
Va, va!!
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dj. abr. 20, 2006 7:18 pm

NENAS!!!!!!!!!!!!
YO SOY YA VETERANA DE LAS QUEDADAS ME HE IDO A COMER CON LAS DE GUIA NUPCIAL,GEMMA Y TONI Y A MERENDAR CON LAS DE ABRIL Y LEIAS ASI QUE PAN COMIDO!!!!!! :ok: :ok:
YO HE IDO HOY A LA PELU PARA QUE ME VEAIS BIEN REPEINADA JE JE!!!!! INTENTARE LLEGAR A LAS 16H ESPERARME EH!!!!!!!!!
A VER SI PUEDO CONVENCER A INES QUE A ESTA ES MAS DIFICIL MOVERLA DE SU CASA mecachis!!!!!!!!!!
BUENO QUE ME HACE MUCHISIMA ILUSION VEROS A TODAS UN BESAZO Y HASTA MAÑANA :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)
AH LLEVARE CAMARA TAMBIEN :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
ferro

EntradaAutor: ferro » dj. abr. 20, 2006 7:49 pm

Jolín, Sol, a la pelu y todo! Podías avisar. Yo no iré muy repeinada y ya os explicaré mañana porqué o sea que ya me disculparéis.
Un beso y hasta mañana!!
Kikita
Entrades: 595
Membre des de: dj. març 02, 2006 1:37 pm

EntradaAutor: Kikita » dj. abr. 20, 2006 8:02 pm

jajaja! jo tampoc... sempre vaig una mica deixalabrada i és que amb motito no es pot anar feta un figurin entre el casco i etc...
Sandra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Sandra » dj. abr. 20, 2006 8:11 pm

a mi tampoc no m'espereu molt pentinada que vindré de treballar a la piscina. :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)
A més també vaig amb moto i això del casc no permet anar molt pentinada.
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dj. abr. 20, 2006 9:16 pm

Noies, finalment aniré jo sola amb els nens, però com molt a prop viu la padrina de l'Arnau doncs em farà de cangur una horeta >.-<: >.-<: >.-<: això es tot un privilegi :p-) :p-) després em portarà els nens a les 17:30, així que també els coneixereu però com son tan neguitosos ja no patiran tan temps al cafè.
Ostres !!! Que tenim els "Angeles de Charlie"amb casc..jejeje Morena, Kikita i Sandra..imagineu totes tres entrant al cafè amb el casc possat...jejeje s'en va el cap de vegades.. :p-) :p-) Jo portaré la camera, sempre la porto amb mi i més raó si es tracta d'una Trobada.

L'únic que no se és si em veig amb cor d'anar en metro o en cotxe, ja veurem :-:)
Leias

EntradaAutor: Leias » dv. abr. 21, 2006 7:17 am

Bon dia guapes!!!!!

Jo no porto la cámara! Avui m'he llevat molt aviat així que no hi he pensat, a més jo de pentinada res de res, pk en aquests moments faig una cara a dormida................ Porto una fandilla, jersei negre i mocador al coll taronja!!!!!!! (jo aniré sense casc pk em moc amb transports públics!!!! :--/)
morena

EntradaAutor: morena » dv. abr. 21, 2006 7:27 am

jejeje Gemma, me a gustado eso de "Los Angeles de Charlie" jejejeje
Veamos, yo si no llueve ya os dije que iria con la chaqueta de moto gris clarita y el casco gris. Llevo pantalon negro y poco mas se verá. Si llueve iré en metro, entonces llevaré chaqueta blanca, pantalon negro y paraguas jejejeje.
:--/) :--/) :--/)
ENYA
Entrades: 631
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 8:52 am

enya

EntradaAutor: ENYA » dv. abr. 21, 2006 7:34 am

nenes, bon dia!! jo també m'he oblidat la punyetera camara... jolin... pero porto el mobil.....

a veure jo al veure avui que fotia un temps de merda, vaig una mica menys primaeral que aquests darrers dies..... però m'he posat uns pantalons negres, camisa negra amb ratlletes finetes blanques, collaret de boletes negres, i un "trench" (oi que es diu aixi?? jajajajajaj) de color rosa palo!! JAJJAAJJAJAJAJAJAJ!!!!! es que em pixo amb mi mateixa....

el bolso es de color turquesa... I paraigues! vindre amb metro segurament perquè tot i que no està lluny de la feina , em fa una mica de pal caminar....

bueno guapetones ens veiem aquesta tarda a partir de les 15'30 al starbukcs,.,,,, com veig que fa mal temps quètal si quedem directament a dins????

un peto molt i molt gran!!!
ferro

EntradaAutor: ferro » dv. abr. 21, 2006 8:39 am

Jo vinc amb cotxe, per tant tampoc porto casc. De roba, doncs pantalons negres i jersei blanc.
Fins a la tarda!!
Leias

EntradaAutor: Leias » dv. abr. 21, 2006 9:00 am

Ei que ningú m'ha avisat que l'uniforme eren pantalons negres!!!!!!!!!!!!

Ferro tú a quina hora arribes? Jo hauré de marxar cap a les 18h pk després he d'anar a recollir el manu!
morena

EntradaAutor: morena » dv. abr. 21, 2006 9:15 am

Ei Leias, a ver si me da tiempo de llegar antes de las 18h para conocerte!!! Si no llueve supongo q si llegaré antes, lo malo es que llueva.
Ferro, a que hora llegarás??
sariketas
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. oct. 03, 2005 9:23 am
Ubicació: El Maresme

Quedada per despres de setmana santa

EntradaAutor: sariketas » dv. abr. 21, 2006 9:28 am

Nines!
Jo vindré en cotxe desde la zona de l'Estació de Sants, si algu necessita que la passi a recollir només m'ho heu de dir al:669 171 485.
Jo seré molt puntual, a les 15:30 ja hi seré perquè no crec que pugui quedar-me massa estona.
Em moro de ganes de que arribi l'hora!!

us aviso que vaig molt adormida porto desde diumenge sense dormir més de dues hores seguidas perquè he tingut a la Clàudia malaltona, aixi que no us espanteu per la cara que porto i les ulleres que faig!!

Jo vaig vestida amb texans, americana marró, gabardina blau marí. bolso marró amb logos i...no se que més dir!!

petonets
ferro

EntradaAutor: ferro » dv. abr. 21, 2006 9:29 am

Jo suposo que arribaré sobre les 16:00h o sigui que Leias ens veurem!!!! No sé fins a quina hora em quedaré però espero conèixer a la Morena també!!!
Leias

EntradaAutor: Leias » dv. abr. 21, 2006 9:33 am

Morena llega lo antes possible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A ver si coincidimos un rato!
tutuaia
Entrades: 554
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 12:53 pm

EntradaAutor: tutuaia » dv. abr. 21, 2006 9:41 am

Hola noies:
Finalment no podré venir a aquesta trobada que em feia tanta ilusió.
Ja ho tenia tot arreglat per a poder venir però aquesta nit he vomitat i m'he aixecat amb diarrea. He anat a treballar, però la veritat és que no em trobo gens bé.
Resulta que el meu fill va començar amb els mateixos símptomes el primer dia que havia d'anar a escola després de les vacances, i suposo que m'ho ha encomanat. Avui ell ja ha anat a l'escola, però també estic pendent que no es trobi malament i em truquin.
Bé noies, em sap greu, però espero que un altra dia us pugui conèixer.
Que us ho passeu molt bé. Petons i abraçades a totes.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::