EL XUMET

Els hàbits de dormir.
imma
:: zebra
Entrades: 1493
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:11 pm
Ubicació: Girona! m'enamora

EL XUMET

EntradaAutor: imma » ds. març 22, 2008 8:21 pm

HI HA ALGU QUE NO HAGI DONAT XUMET AL SEU FILL?
nosaltres hem decidit no donar-n'hi però ara pateixo per quan hagi d'anar a treballar i no tingui el pit per adormir-se!? a vegades el veig que xuma sense tenir res a la boca, creieu que li hauria de donar?!
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. març 22, 2008 8:56 pm

LA JOANA NO TE XUMET. A MI TAMBE EM PRECOUPAVA COM S'ADRMORIA PQ QUAN ESTA AMB MI SEMPRE S'ADORM ENGANXADA A LA TETA, PERO LA MEVA MARE NO HA TINGUT CAP PROBLEMA, ESPRES DE DONAR-LI LA FRUITA DIU QUE JA LI ENTRA SONETA I LA POSA AL COTXET I LA PASSEJA UNA MICA PEL PATI, I DE VEGADES DIU QUE NO LI CAL NI PASSEJAR, LA POSA AL COTXET MENTRE ELLA FA FEINA I ELLA ES VA ADORMINT.
ABANS D'AHIR VAIG ANAR A SOPAR AMB UNS AMICS I QUAN VAIG TORNAR JA ESTAVA BEN DORMIDETA, O SIGUI QUE V PODER DORMIR A LA NIT SENSE TETA, QUE AIXO JA ES MES DIFICIL.

AMB QUI EL DEIXES EN ROC?
Monfran
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » ds. març 22, 2008 10:38 pm

I com la van fer dormir Julieta a la nit? En braços?

Això del xumet es molt relatiu... perque la Clàudia té xumet i fa uns dies que no el vol ni veure per adormir-se, vol la teta... només el fai servir si es mig desvetlla quan la deixo al moises i li enxufo el xumet i es torna a dormir.
imma

EntradaAutor: imma » dg. març 23, 2008 7:31 am

en Roc es quedarà amb el papa! que també el sap fer adormir a la ganduleta, però és inevitable pensar que trobarà a faltar el pit, o almenys això em sembla a mi!
gràcies maques!
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 23, 2008 10:06 am

si en braços,
despres , com fa normalment, quan portava un parell d'hores dormint va rondinar i en lluis va anar a l'habitacio i la va girar i va estar alla una estona i va continuar dormint.
en canvi la nit següent, quan va rondinar i en lluis em va dir que no li dones teta a veure si es podia tornar a dormir es va posar histerica, va vomitar i tot, en lluis la va agafar i plorava d'una manera, nomes volia venir en mi, suposo que el dia anterior ja sabia que jo no hi era i per tant ja es va conformar pero si saben que estem alla aprop i estan acostumades a noslatres doncs es el que volen.
imma tranquila que segur que en roc estara molt be amb el seu pare, pel que he vist la joana es va acostumar rapid a que jo cada dia estic fora unes horetes
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dg. març 23, 2008 10:45 am

Pobreta Joana... com pot ser que notin tant que hi som o no...

Jo ahir vaig aconseguir que es dormis a les 22 hores també però es va estar despertant cada mitja hora i amb el xumet i cantant-li una canço (nanananana) doncs es tornava a dormir.
Es que feia dos nits quan es despertava als vespres i no la tornava a fer dormir estava molt neguitosa, crec que tenia son...i no s'adormia fins la una.
Lo del xumet a vegades va bé, però hi ha dies que la tinc als braços i li posso el xumet perque d'adormi més rapid es possa histèrica que no el vol.
Qui els entengui............

Per cert Julieta, que ve que puguis surtir cada nit i el Lluis es quedi amb la Joana, amb això ha canviat oi?
Jo sempre que surto sense la nena pateixo moltissim per a veure si l'he deixat amb gana o que deu estar fent... suposo que quan sgui mes gran sera diferent.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 23, 2008 12:47 pm

La Sança no vol el xumet, l'escup, fa cara de fàstic i s'enrabia. Sols vol teta.
Lydia
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » dg. març 23, 2008 4:32 pm

LA BETH NO VA VOLER MAI XUMET, SEMPRE S'ADORMIA SOLA. PERO ES CLAR QUE JO NO LI VAIG PODER DONAR EL PIT, O SIGUI QUE NO ESTAVA ACOSTUMADA A XUMAR RES...
Imatge

Imatge
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dg. març 23, 2008 6:42 pm

Jo també penso que no has de patir. És normal, oi, que els primers mesos s'adormin fent com si xumessin? A la Mariona la vam acostumar a la pipa encara que ella primer la rebutjava, perquè jo estava obsessionada amb la mort sobtava i havia llegit que hi havia una correlació entre menys morts i pipa. En fi, que ella xuma, però penso que si no hagués tingut mai pipa ja no s'adormiria com si xumés.

Per cert, que aprofito que heu obert aquest post, per dir que jo m'havia convençut que la Mariona a l'any ja no tindria pipa. Als sis mesos li vaig anar traient progressivament de dia i va anar molt bé. Crec que hi estàvem més enganxats nosaltres que ella. La nit, però, és una altra cosa. Veig que en depèn més i com que diuen que s'ha de fer en un moment en què no estiguin patint cap estrés per altres motius, no trobo el moment.

És que com que encara no té dents i veig que es toca la boca, la barbeta i les orelles, doncs penso que li fa mal la boca i que no és un bon moment per treure-li la pipa. I ja hem passat de l'any! Ahir vaig provar d'adormir-la sense. Només durant un parell de minuts i vaig veure que tot i que estava cansada es posava nerviosa.
jochechita
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dg. març 23, 2008 8:46 pm

QUINA SORT QUE NO VULGUIN XUMET!!!!!!!

EL MEU FILL QUASI BÉ VA SORTIR DE LA PANXA AMB EL XUMET POSAT, LI VAN DONAR A LA NURSERY DE LA CLINICA, PERQUE NO PARAVA DE PLORAR I A MI NO EM PUJAVA LA LLET I ESTAVA MORT DE LA GANA, I PER QUE DEIXÉS DE PLORAR COM UN BOIG LI VAN ENXUFAR UN XUMET QUE LI TAPAVA MITJA CARA, POBRET...

PER MI, FINS QUE NO S´EL VA SAER POSAR SOL, ALS 6 MESOS VA SER UNA CREU...ELL ES QUEDAVA DORMIT SOLET A LA SEVA HABITACIÓ,CAP PROBLEMA, PERÒ A LA QUE LI QUEIA EL XUMET...BUAAAAAAAAAAA!!! UNA NIT VAIG ENTRAR 16 VEGADES PER POSAR-LI, LES VAIG COMPTAR!!!

ESPERO QUE EL PROPER NO TINGUI TANTA FELERA PEL XUMET...ESPERO!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
vacomva
:: poltre
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dl. març 24, 2008 9:17 am

A la Irene no es que no li haguem ofert, es que no el vol!!!
Ens fa l'efecte que si l'agafes de vegades li aniria bé per relaxar-se, però res.
Quan li oferim hi juga una estoneta, com diula TOTXO, sense solta ni volta...l'agafa a l'inrevés, el llença,...
Abans d'ahir el va tenir una estoneta a la boca, i ja ens pensavem que haviem triomfat!!!.. RES, ja no se'n recorda com ho va fer, i torna a les "andades".
S'adrom a la teta, o bé quane stà moooooooooooooooolt cansada, ella soleta.

Un petonas al nas :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge
Imatge
imma

EntradaAutor: imma » dl. març 24, 2008 8:26 pm

Decididament no li donaré el xumet, li veig més inconvenients que avantatges. De moment encara em queden 6 setmanes de baixa, després ja veurem com va tot. Sort que el papa ha estat molt per casa i en Roc està acostumat tant a ell com a mi! suposo que això també ajudarà!!
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. març 24, 2008 10:46 pm

la joana te un parell de xumets per jugar.
li dono sobretot quan anem en cotxe, sel sap posar molt be, pero no sap xumar, nomes el mossega, per ella es com una altra joguina o un mossegador
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. març 25, 2008 9:37 am

La Cloe va estrenar xumet amb les primeres dents i l'ha retrobat ara amb la segona tanda. Només mossega, per totes bandes... fa una gràcia.
ara, com a xumet no l'ha fet servir pas mai
Monfran

EntradaAutor: Monfran » dt. març 25, 2008 10:48 am

Quan se saben possar el xumet?
Ilítia
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dt. març 25, 2008 11:13 am

La Mireia tampoc mai ha volgut el xumet només per jugar. Per dormir o es dorm al pit o esdorm als braços.
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dt. març 25, 2008 1:49 pm

Em sembla que a la Mariona lli vam començar a donar cap als tres mesos. Ella primer no el volia, però li anàvem posant a la boca fins que s'hi va acostumar

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::