BRISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

BRISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EntradaAutor: sol » dv. oct. 13, 2006 10:54 pm

BRISAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! :-eh_:: BRISAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
BRISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DONDE ANDAS???????? NO LLEGABAS HOY???????
TE ECHAMOS DE MENOS CIELOOOOOOOOOOOO
NECESITAMOS NUESTRA BRISAAAAAAAAAAAA FRESCA Y MARAVILLOSAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » ds. oct. 14, 2006 9:34 am

Hola macaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

com ha anat???
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. oct. 14, 2006 12:52 pm

BRISA!!!!!!!! echo de menos tus abrazos, donde te has metido, que 15 dias sin ti son muchos!!!!!!!

Pero que guay que estés de vuelta :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » ds. oct. 14, 2006 6:18 pm

en vista de que no contesta tendremos que llamarla mas fuerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

BRISAAAAAAAAAAA
BRISAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BRISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BRISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. oct. 15, 2006 9:50 am

Estará deshaciendo la maleta y aprobechandose de su marido y de los dias que no lo ha visto.
Avatar de l’usuari
Brisa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 580
Membre des de: dl. jul. 17, 2006 2:25 pm

EntradaAutor: Brisa » dg. oct. 15, 2006 8:27 pm

Hoooola, hola, hola, hoooooola!!

Ja he tornat! ja estic per aquí!

Sol, cariño, muchas gracias por abrirme el post!! qué ilusión me ha hecho entrar en el fórum y encontrar mi nick escrito en él!!! Gracias cariñito!

I a qui també vull donar les gràcies, públicament, és a la meva estimada Inés. La Inés ha estat en contacte amb mi en tot moment i, crec que sense que ni ella se n’adonés, m’ha estat animant i donant molt bones vibracions informant-me de totes les notícies. Inés, gràcies Amiga, ets una persona increïble.

Per Egipte tot ha anat molt i molt bé! Més que bé! Ha anat fabulós! Com sempre que trepitjo terres faraòniques! Però estic contenta d’estar de tornada a casa, amb el meu home, la meva família, les amistats i les meves “nenes del fòrum”.

Aries, PYM, ENHORABONA PELS VOSTRES POSITIUS! Estic mooooolt contenta! Em vaig posar molt i molt contenta quan vaig saber la notícia.

ENYA, la meva estimada Enya... amb tu em vaig posar a plorar. Els ulls se’m van entelar amb unes llàgrimes d’alegria difícils de controlar. I em vaig dir “què carai! Plora d’alegria!”. La marchita Inés em va informar dels teus embrions... deuen estar tan a gust dins la teva panxolina!!! Estic molt contenta per tu, molt! No t’ho pots ni imaginar! I és que et mereixes el millor! Seràs una mare esplèndida, fantàstica, meravellosa!! Així que molta força i endavant!

El dia 5 em va venir la regla i em vaig quedar una mica xof! Però la Inés, un cop més, em va enviar 4 línees al mòbil i de cop em vaig animar! Em va comentar que a ella també li havia vingut la regla el mateix dia que a mi i tot seguit vaig saber que la Inés i jo ens quedarem embarassades el mateix dia, del mateix mes. Oi que sí Inés? Ja sé que és pràcticament del tot impossible que això passi però em faria molta, molta, molta il•lusió que passés així.

La meva Kiti, mi queridísima kiti! T'he enviat mil abraçades, mil! No les senties? No les notaves? Inés també em va mantenir informada de tu... de fet, la Inés em va tenir informada de totes vosaltres! T'envio una abraçada molt, molt forta.

Vrio, ja t’ha vingut la regla! Bueeeeeeeeeno.

I a totes les altres! Com esteu? Carinyets meus! No sabeu com us he trobat a faltar! Egipte és preciós i et fa oblidar de moltes coses però de vosaltres... és del tot impossible no tenir-vos present!

Us envio mil petons,
La vostra Brisa.
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. oct. 15, 2006 8:58 pm

Brisa, yo también me puse muy triste cuando me enteré que te habia venido la regla, lo siento.
Pero bueno, para el siguiente, o sea éste, vale??

No sé si han sido tus abrazos en la distancia, lo que si que es verdad, que cada dia me encuentro un poquito mejor.

Mañana hablamos guapa, que ahora me voy con mi maridin, a darnos mimos en el sofa
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 16, 2006 8:34 am

Hola Brisa guapaaaaa!! Quina ilu tornar-te a veure por aquiiii!! Si nena si... Estic :-()) Demà vaig a la gine a veure si va tot bé.... i a la primera visiteta... ja us explicaré!
Tu aquest mes, aprofita el reencuentro amb el teu maridet!!
Per cert, com ha anat el viatge??!
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » dl. oct. 16, 2006 12:42 pm

HOLA CORAZON!!!!! LA VERDAD ES QUE ME HA ENCANTADO ESTAR EN CONTACTO CON MI FARAONA PREFERIDA ASI Q NO DEBES DARME LAS GRACIAS LO HE HECHO ENCANTADA!!!!!!!!!!!!!!!
BIENVENIDA!!!!!!!!!!!!! Y EN CUANTO AL EMBARAZO :ok: .....JUNTAS Y PARIENDO EN EL MISMO HOSPITAL :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
<a><img src="http://b4.lilypie.com/rSTkp1.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. oct. 16, 2006 6:05 pm

jajaja, anda que no, alli cada una chillando por su lado.
Hombre podria ser, yo conozco a una chica que esta embarazada del mismo dia que yo lo estaba, asi que las coincidencias existen.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::