Com demanar visita?
Hola Labaula, jo crec que hauries d'anar al CAP que et correspon i allà demanar hora per ginecologia i ja està. Suposo que, com que ets de BCN igual tens més d'un gine per triar, t'ho dic perquè al meu poble només n'hi ha una de gine de la SS i t'has de quedar amb la que tens i punto. Però crec que hauries de trucar allà i preguntar. I si el que et toca no et fa el pes, suposo que allà mateix et diran com ho has de fer per canviar-te de metge.
A veure com et va.
A veure com et va.
- Lola
- :: rateta

- Entrades: 171
- Membre des de: dl. oct. 23, 2006 10:14 am
- Ubicació: Esparreguera
- Contacta:
Labuala, primer has de mirar si el mateix CAP on tens el metge de capcelera té servei de ginecologia, perque no hi ha a tots els centres. Si hi ha, directament al taulell t'han de poder donar hora per aquest, i si no, al mateix taulell també et poden dir a quin CAP hauries d'anar. Però això trucant al teu CAP t'ho indiquen sense problemes. També et poden dir si es doctor o doctora. Espero que et serveixi d'ajuda.
Jo diria, que has de demanar hora amb el gine al taulell, (especifica perquè és.... embaraç, revisió, consulta.....) perque per la revisió et poden donar per un any, si és que ja estàs embaraçada et donen hora al mes (més o menys) i si vols quedar-t'hi (depen) de la llista d'espera , ja que a vegades et comença a fer les analitiques el metge de capcelera, et dona els consells, l'àcid fòlic i quan ho estiguis et pasa amb el gine que serà ell qui et faci el seguiment junt amb la llevadora.....
De totes formes ho més sencill és que et dirigeixis al taulell i preguntis sense cap vergonya....
Una abraçada!!
De totes formes ho més sencill és que et dirigeixis al taulell i preguntis sense cap vergonya....
Una abraçada!!
A si??? Doncs jo que em pensava que el CAP de Caldes era un desastre, i quan vaig trucar per demanar hora per la revisió, a final de Desembre, me la van donar per aquest divendres. I me la donaven més d'hora, però per horari em va anar millor agafar la de divendres. Jo que em pensava que havien tardat molt....
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Entro per dir q, al CAP del meu poble, és pràcticament impossible fer-te una revisió ginecològica sense estar embarassada...
M'explico: quan encara no ho estava, vaig pensar un dia q potser ja estava bé d'anar per privat sempre i q estaria bé provar-ho per la SS i un dia em vaig animar a trucar al CAP per demanar hora per la revisió anual.
Total: em van donar hora per al cap de 20 mesos, pq em van dir q el gine només venia un cop a la setmana i q les revisions anuals han passat de ser anuals a ser cada 3 anys. Per tant, encara em feien un favor... Els hi vaig contestar q no calia q m'apuntessin i vaig descartar lo del gine de la SS... I això q el gine q visita al meu CAP és el Dr. Estela, un conegut metge de Girona q té consulta privada amb llista d'espera...
En fi, q tinc mala experiència amb la SS...
M'explico: quan encara no ho estava, vaig pensar un dia q potser ja estava bé d'anar per privat sempre i q estaria bé provar-ho per la SS i un dia em vaig animar a trucar al CAP per demanar hora per la revisió anual.
Total: em van donar hora per al cap de 20 mesos, pq em van dir q el gine només venia un cop a la setmana i q les revisions anuals han passat de ser anuals a ser cada 3 anys. Per tant, encara em feien un favor... Els hi vaig contestar q no calia q m'apuntessin i vaig descartar lo del gine de la SS... I això q el gine q visita al meu CAP és el Dr. Estela, un conegut metge de Girona q té consulta privada amb llista d'espera...
En fi, q tinc mala experiència amb la SS...
Doncs si Labaula, ja veus com estic. Sort que demà surto de dubtes.
Jo, pelque veig també estic tenint una mala experiència amb la SS. Si només és qüestió de fer la revisió anual, no hi ha cap problema, però ara mateix, fa gairebé 2 setmanes que hi vaig anar per primer cop i encara no m'han dit què em passa, si és que si o és que no. I sort que ja tenia l'hora per divendres, perquè si no me la donen d'aquí 2 mesos. Ja em sap greu ja, però je hagut de demanar hora a un gine privat, i això que jo sempre he sigut anti metges privats. Però és que amb el ritme que va la SS, m'entereré de que estic embarassada el dia que em posi de part...
Jo, pelque veig també estic tenint una mala experiència amb la SS. Si només és qüestió de fer la revisió anual, no hi ha cap problema, però ara mateix, fa gairebé 2 setmanes que hi vaig anar per primer cop i encara no m'han dit què em passa, si és que si o és que no. I sort que ja tenia l'hora per divendres, perquè si no me la donen d'aquí 2 mesos. Ja em sap greu ja, però je hagut de demanar hora a un gine privat, i això que jo sempre he sigut anti metges privats. Però és que amb el ritme que va la SS, m'entereré de que estic embarassada el dia que em posi de part...
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Jo tambè vaig tenir una mala experiència amb el gine de la S.S....
Copm que el meu problema es que no em ve la regla irregular, com a moltes dones jo hi vaig anar tan tranquil.la, pensant que em faria una revisió de conya i em diria el que.... doncs anava molt equivocada.
Sabeu que ni em va mirar????????? Ell assegut al seu seient tan comfortable i jo allà a l'altre cantò de l'escriptori mirant-lo explicant el meu problema i em sentia tan petita..... tan petita i tan humiliada, perque no em va fer ni cas.....
I des d'aleshores no m'ho he pensat mès i me'n vaig a un de privat... La diferencia es bestial.... la veritat no torno amb el de la S.S ni boja!!!!!!!
Copm que el meu problema es que no em ve la regla irregular, com a moltes dones jo hi vaig anar tan tranquil.la, pensant que em faria una revisió de conya i em diria el que.... doncs anava molt equivocada.
Sabeu que ni em va mirar????????? Ell assegut al seu seient tan comfortable i jo allà a l'altre cantò de l'escriptori mirant-lo explicant el meu problema i em sentia tan petita..... tan petita i tan humiliada, perque no em va fer ni cas.....
I des d'aleshores no m'ho he pensat mès i me'n vaig a un de privat... La diferencia es bestial.... la veritat no torno amb el de la S.S ni boja!!!!!!!
- Lola
- :: rateta

- Entrades: 171
- Membre des de: dl. oct. 23, 2006 10:14 am
- Ubicació: Esparreguera
- Contacta:
Doncs noies, jo no es per portar-vos la contraria, pero jo estic encantada amb la ginecologa i la llevadora de la SS. Jo tenia uns problemes de regularitat amb la regla, i m'ho van mirar tot super bé, que no em preocupes, molt maques les dues,...suposo que també depen de qui et toqui. Ara, lo que si es una porqueria son les esperes, les pobres sempre van de cul, atenen moltisima gent, triguen en donar hores,...Elles mateixes recomanen que ens queixem PER ESCRIT, perque si no, no arriva en lloc.
Lola, jo, am la gine que hi havia fa bastant temps al meu CAP també estava molt bé. Després en va venir un, que de tantes queixes que hi va haver el van fer fora (em sembla que es va queixar absolutament TOTHOM del tio, perquè realment et feia setir com una mè) i la que hi ha ara, és molt tranquila, amb bastanta pachorra diria jo, i estic segura de que el problema és la massificació i els protocols que s'han de seguir. Però és que en el meu cas, fa 15 dies que hi vaig anar i encara no m'han sapigut dir si estic embarassada o no. I com que cada vegada em diuen "si vols fem això" o "si vols fem allò altre"
Jo crec que depèn totalment de la persona: ja és prou incòmode anar al gine, com perquè a sobre no et tractin bé...
Jo crec que depèn totalment de la persona: ja és prou incòmode anar al gine, com perquè a sobre no et tractin bé...
Labaula, jo, quan vaig dir que estava buscant, em contesta l'enfermera: ahh, així no hi ha cap problema si és que si...
Clar que no hi ha cap problema, però jo vull saber què em passa. em sambla que se'm van prendre una mica pel pito del sereno, ifns que em van venir amb el fabulós resultat de k'anàlisi de "si però no i no però si"
En fi, paciència......
Clar que no hi ha cap problema, però jo vull saber què em passa. em sambla que se'm van prendre una mica pel pito del sereno, ifns que em van venir amb el fabulós resultat de k'anàlisi de "si però no i no però si"
En fi, paciència......
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |