recomenacions escola bressol

Canvia el seu entorn: professores i amics.

ainhoa2202
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 12:58 pm

recomenacions escola bressol

EntradaAutor: ainhoa2202 » dc. maig 06, 2009 1:18 pm

Hola,

Jo tinc dos fills, un nen de 24 mesos i una nena de tres mesos, la nena d'aqui poc es quedarà amb l'àvia però el setembre vui que vagi ja a la guarderia com vaig fer el nen. El nen des dels set mesos ha anat a una ludoteca de 08.00 a 17.00 i ara tinc la possibilitat de que vagi a l'escola bressol perquè l'amplien. Preu per preu em costarà el mateix ja que pago 255 i el deixo a les 8 i el recullo a les cinc i mitja amb dinar inclós. Sé que els inconvenients són que a l'escola bressol a les cinc haig d'estar en punt i en canvi a la ludoteca no ja que tanca a les 19.30, vui saber si és millor que vagi a l'escola bressol i per un altre costat com que no és de la localitat on vivim saber si un cop a l'escola bressol em facilitarà perquè pogui entrar al col.legi del mateix municipi que és lo que més m'interessa.

Gràcies
ainhoa2202
Entrades: 26
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 12:58 pm

Re: recomenacions escola bressol

EntradaAutor: ainhoa2202 » dc. maig 06, 2009 10:21 pm

Si, set hores són moltes, però no em puc permetre fer una reducció de jornada, i si porto a la nena a la meva mare cada dia estaría nou hores o més perquè ma mare viu lluny de mi i a fi de comptes la veuria molt menys. Semblen moltes hores però de les 8.00 a les 12.00 passa volant dinen i migdiada de dos a tres hores, almenys el meu fill, i després a les 16.00 el berenar i a les 17.00 ja hi sóc. I jo aixi faig una jornada seguida, menjo en 30 min. La ludoteca on va el meu nen, porten anys intentant convertir-la en guarderia, les professores són titulades, més d'una a fet magisteri, l'any que ve faran anglès. I el meu fill no és una excepció sino un més dels que estan tantes hores, i com no només tancant dos setmanes a l'agost i l'horari és molt ampli.

Merci.
Didac
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

Re: recomenacions escola bressol

EntradaAutor: Didac » dj. maig 07, 2009 12:16 pm

Hi ha algún altre criteri més (no massa comu) aqui tens un link cap a la pagina de la gene on ho explica (no es normal pero a vegades cambia d'un any per l'altre aquests son els del 2009):

http://www.gencat.cat/preinscripcio/cat ... tuacio.htm
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::