HE PENJAT 4 POSTS NOUS A MERCADILLO I NO SURTEN A L'INICI...
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
HE PENJAT 4 POSTS NOUS A MERCADILLO I NO SURTEN A L'INICI...
TONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Algú sap perquè? He posat anuncis per vendre roba i cosetes al post de mercadillo i si entres si que es veu, però a l'inici del SOC PETIT no,perquè?? He fet algo malament?¿?¿

Algú sap perquè? He posat anuncis per vendre roba i cosetes al post de mercadillo i si entres si que es veu, però a l'inici del SOC PETIT no,perquè?? He fet algo malament?¿?¿
lila29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 28, 2010 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: HE PENJAT 4 POSTS NOUS A MERCADILLO I NO SURTEN A L'INICI...
Jo sí que els veig. No sé, torna a iniciar sessió, però crec que no hi ha cap problema ;)
- lila29

- Contacta:
Merci Irina, com que tinc el recordatori de contrasenya activat..potser és això 

- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
A mi tampoc em surten a l'inici.... a veure si algú ho aclareix, Lila29....
- lila29

- Contacta:
Havera el Toni si ens diu algo, veig que ho poden llegir però clar, si no ho veus a l'inici la gent potser no s'assabenta de les coses....
Doncs a mi també em pasa, he penjat un post al mercadillo i no surt a l'inici ...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Potser fotu la pota, eh?
Però diria o bé no surten publicats a l'inici pq com són post d'accés restringit, moltes noies, crec q recordar, q volien entrar quan veien un post i després no podien ¿?¿? o bé, sols els poden veure les usuàries registrades i q tenen accés... ja dic, q a mi em sona algo així, però tampoc estic del tot segura...
Però diria o bé no surten publicats a l'inici pq com són post d'accés restringit, moltes noies, crec q recordar, q volien entrar quan veien un post i després no podien ¿?¿? o bé, sols els poden veure les usuàries registrades i q tenen accés... ja dic, q a mi em sona algo així, però tampoc estic del tot segura...
- lila29

- Contacta:
No ho sé Itaca, però joho hauria de poder veure,no? Tinc molts missateges...havera si el Toni diu algo
Merci 
Merci 
en Toni ta de vacaciones, no crec que us contesti!
Pel que jo tinc entès, i ho recordo molt borrosament... creeeeeec que no sempre surten a linici per no acribillar-lo de posts de vendes, ja que últimament, quan entraves a can SP, sols eren post del pal ''venc...venc... venc!'', i clar, el SP és molt més que això! per tant, surten tots els temes menys aquests!
Pel que jo tinc entès, i ho recordo molt borrosament... creeeeeec que no sempre surten a linici per no acribillar-lo de posts de vendes, ja que últimament, quan entraves a can SP, sols eren post del pal ''venc...venc... venc!'', i clar, el SP és molt més que això! per tant, surten tots els temes menys aquests!
a disposar!
per cert per cert, he vist que estàs prenyii! moltes felicitaaaaaaaaaaats!!!!!!!!!!!!!!!!!

per cert per cert, he vist que estàs prenyii! moltes felicitaaaaaaaaaaats!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mí també m'ha passat!!! No em surten a la pàgina d'inici els posts que he posat al mercadillo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |