treure el bolquer
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Re: treure el bolquer
gràcies guapi! tb m'han dit a la llar el que em comentes, tinc moltes ganes de respectar els temps de la meva nena, i d'animar-la en allò que s'aventura a probar i ara toca el tema adeu als bolquers!!
hola!! jo vui començar a treure el bolker pq la meva nena te una irritacio bestial i abans de la dutxa la tenc sense bolker i alguna vegada s'ha fet pipi o caca, are te 19 mesos i crec que no sera molt petitona, algu ha probat el orinal de fisher-price?? crec que la motivaria molt no?? es que es una mica car i pas de gastarme tanta pasta, pero per un altre canto pens que mentres juga s'ho pot passar molt be... no se que fer....
Hola noies! com ho porteu?...
Jo li vaig treure als 20 mesos i.... només 2 díes x adaptar-se i rés més. Si que al principi retenia la caca, però... superat. De nit vaig decidir treure-li també a l'hora, crec que és un dels aventatges de fer-ho més tard, esta més madur el nen amb el tema de control d'esfinters i el que no volia era. de dia si- de nit no, aixi que a la nit li vaig treure a la setamana i.... aa dia d'avui no he canviat cap llençol... Es una sort perque pocs en conec aixi.
Al germà també li vaig treura als 20 mesos i tot de cop també.
Jo li vaig treure als 20 mesos i.... només 2 díes x adaptar-se i rés més. Si que al principi retenia la caca, però... superat. De nit vaig decidir treure-li també a l'hora, crec que és un dels aventatges de fer-ho més tard, esta més madur el nen amb el tema de control d'esfinters i el que no volia era. de dia si- de nit no, aixi que a la nit li vaig treure a la setamana i.... aa dia d'avui no he canviat cap llençol... Es una sort perque pocs en conec aixi.
Al germà també li vaig treura als 20 mesos i tot de cop també.
Jo tambè els hi vaig treure al estiu el primer dia creia que hem donava un atac, sabeu que tinc bessons, doncs el primer dia no se si era pel fet de sentirse sense el bolquer, o potser nervis, no sé el cas es que la Aitana en una tarda es va pijar 7 vegades i el Pol 1 pero es que no feia pipi s'aguantava fins que no podia mes i s'ho feia a sobre.
Pero deseguida va estar i a finals d'agost ja dormien i tot sense bolquer. M'ha anat genial amb una mica de paciencia
Pero deseguida va estar i a finals d'agost ja dormien i tot sense bolquer. M'ha anat genial amb una mica de paciencia
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
una pregunta: quan li treiueu els bolquers de nit, si encara dormen al llitet de baranes, com ho
fan si tenen ganes de fer pipi?? perque clar, no poden sortir,....
esque el llitet de la meva nena es d'aquest q es 140x70 i clar, encara no li hem tret els barrots
ni ho tenim en ment,....
fan si tenen ganes de fer pipi?? perque clar, no poden sortir,....
esque el llitet de la meva nena es d'aquest q es 140x70 i clar, encara no li hem tret els barrots
ni ho tenim en ment,....
El millor es esperar a que la criatura estigui madura per tereure el bolquer. Quant ells t'ho comecen a demanar, i no tenen aprensió al Water, ja es pot començar a provar.
Jo li he tret fa dos dies, nomès pel dia, per dormir encara li fico. Durant el matí es va pixar el priner dia dos cops i per la tarde algún més però l'un dema al matí, cap veaga i per la tarda una (és que va venir una amigeta a casa, i estavam molt entretingudes). Espero que d'aquí una semaneta com a molt li pugui traure el de la nit.
Ja us anire explicant
Jo li he tret fa dos dies, nomès pel dia, per dormir encara li fico. Durant el matí es va pixar el priner dia dos cops i per la tarde algún més però l'un dema al matí, cap veaga i per la tarda una (és que va venir una amigeta a casa, i estavam molt entretingudes). Espero que d'aquí una semaneta com a molt li pugui traure el de la nit.
Ja us anire explicant
Hola noies,
El meu nen hem demana que el segui a l'orinal i diu "mama pipi aqui", però després el tinc una estona i no hi ha manera que ho faci. No ha fet mai ni un pipi a l'orinal. Ens estem plantejant treure-li el bolquer, però no sabem si és el moment i tampoc si li hem de treure alhora el del dia i el de la nit.
A més creieu que ara per festes és un bon moment? O millor quan torni a començar a la "guarde"???
El meu nen hem demana que el segui a l'orinal i diu "mama pipi aqui", però després el tinc una estona i no hi ha manera que ho faci. No ha fet mai ni un pipi a l'orinal. Ens estem plantejant treure-li el bolquer, però no sabem si és el moment i tampoc si li hem de treure alhora el del dia i el de la nit.
A més creieu que ara per festes és un bon moment? O millor quan torni a començar a la "guarde"???
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
aqui vos deix la meva petita experiencia per si serveix a qualcu ;-
fa cosa de un mes vam començar a ferli anar a l'escoleta, quan algun dels mes grans hi anava, despres els cap de setmana a casa quan l'aixecava la seia al water i per causalidad feia caca!!!! aixi que vam començar a fer caca als matins a casa abans d'anar a l'escoleta i aquest finde li hem tret del tot, be del tot no, a les nits encare li poso, pq fa casi 2 bibis i aixo no ho agunto ni jo que estic embarassada..
el primer dia res, tot a sobre i el segon casi també pero avui que ha començat l'escoleta em fet pipi+kk al water abans de sortir a l'escola pipi sobre les 10:30 a casa despres de dinar 12:30 (per dormir volker) i quan s'ha aixecat pipi al water aixi que per mi que nam be
l'orinal no li agrada ella va al water agafa el reductor el tamboret i quan acaba la recompensa es tirar de la cadena cantar cumpleaños feliz (en castella
) i xocar les mans jajaja li fa tanta ilusio...
Pd: el mes important es que li fa molta ilusió, i crec que aixó s'ha d'aprufitar al màxim, pq jo creia que era molt petita i encare ens queda tot l'estiu, pero es are quan a ella li fa il.lusio
fa cosa de un mes vam començar a ferli anar a l'escoleta, quan algun dels mes grans hi anava, despres els cap de setmana a casa quan l'aixecava la seia al water i per causalidad feia caca!!!! aixi que vam començar a fer caca als matins a casa abans d'anar a l'escoleta i aquest finde li hem tret del tot, be del tot no, a les nits encare li poso, pq fa casi 2 bibis i aixo no ho agunto ni jo que estic embarassada..
el primer dia res, tot a sobre i el segon casi també pero avui que ha començat l'escoleta em fet pipi+kk al water abans de sortir a l'escola pipi sobre les 10:30 a casa despres de dinar 12:30 (per dormir volker) i quan s'ha aixecat pipi al water aixi que per mi que nam be
l'orinal no li agrada ella va al water agafa el reductor el tamboret i quan acaba la recompensa es tirar de la cadena cantar cumpleaños feliz (en castella
) i xocar les mans jajaja li fa tanta ilusio...Pd: el mes important es que li fa molta ilusió, i crec que aixó s'ha d'aprufitar al màxim, pq jo creia que era molt petita i encare ens queda tot l'estiu, pero es are quan a ella li fa il.lusio
- littlenahia
- :: formigueta

- Entrades: 73
- Membre des de: ds. nov. 15, 2008 8:52 pm
- Ubicació: Arenys
ei! doncs jo demà li trec del tot! la nahia té dos anys i un mes, al nadal els reis li van portar l'orinal, li vam posar de nom , poppy, està encantada i des de llavors abans de banyar sempre si asseu, n'hi ha fet dos, crec que de casualtat, i aquesta semana em parlat amb la guarde i hem decidit treure-li, demà comencem! m'han aconsellat treura-li durant to el dia menys per la siesta i dormi... ja us explicaré!
- nuralb

Nosaltres tb li treiem dimarts (dilluns es festa a la guarde),...ella ja te dos orinalets,..un
a cada lavabo,..i de casualitat ha fet un parell de pipis i para de contar,...però ella sap molt
be pq serveiexen els orinals,...ara nomès caldrà q dimarts els vulgui fer servir,..a la guarde
seguramente sense problemes,..a veure q tal a casa,...estem super neguitosos!!
a cada lavabo,..i de casualitat ha fet un parell de pipis i para de contar,...però ella sap molt
be pq serveiexen els orinals,...ara nomès caldrà q dimarts els vulgui fer servir,..a la guarde
seguramente sense problemes,..a veure q tal a casa,...estem super neguitosos!!
Nenes! Nosaltres li vem treure divendres també! Portem dos dies i mig. Ella a la llar desde setembre que va fent pipis i cacas a la gibrelleta, tots les dies a una hora o altra. A casa també fa un parell de mesos que de tant en tant hi fa pipi o caca, casi cada dia. Per tant, sap perfectament per a que són les gibrelles.
Divendres i ahir van ser molt molt caòtics, la veritat, no m'ho esperava tant. Si ella normalment fa uns 5 o 6 pipis al dia, aquests dos dies ho ha multiplicat, divendres en va fer com 12!! De tant en tant, n'enganxem un a la gibrelleta, però la majoria sel's fa a sobre. Els que enganxem són perque jo la poso casi cada hora a seure un rato a la gibrella, però demanar-ne ella, no n'ha demanat cap. Quan nota que es comença a mullar, dues gotetes, se n'adona i em vé "mamaaa sa mullat alta vagada!!!" pobreta, amb una cara de pena.....perque sap que no ho vull. Aleshores l'assento a la gibrella perque acabi de fer-lo, però penso que dels nervis d'haver-se mullat, el talla i allà no surt res. Després de deu minuts d'haver-la canviat....es torna a pixar! O sigui, que el que sería un pipi es transforma en dos o tres, perque a cada gota que es mulla les calcetes para de pixar pobreta.
Avui anem una mica millor, hem enganxat tres pipis i una caca a la gibrelleta, i se n'han escapat tres també.
Amb les cacas hem tingut sort, les hem enganxat sempre a la gibrella perque ella se n'adona molt i ho demana de seguida quan veu que comença a sortir.
Vosaltres què tal? Littlenahia veu començar dissabte oi??
Divendres i ahir van ser molt molt caòtics, la veritat, no m'ho esperava tant. Si ella normalment fa uns 5 o 6 pipis al dia, aquests dos dies ho ha multiplicat, divendres en va fer com 12!! De tant en tant, n'enganxem un a la gibrelleta, però la majoria sel's fa a sobre. Els que enganxem són perque jo la poso casi cada hora a seure un rato a la gibrella, però demanar-ne ella, no n'ha demanat cap. Quan nota que es comença a mullar, dues gotetes, se n'adona i em vé "mamaaa sa mullat alta vagada!!!" pobreta, amb una cara de pena.....perque sap que no ho vull. Aleshores l'assento a la gibrella perque acabi de fer-lo, però penso que dels nervis d'haver-se mullat, el talla i allà no surt res. Després de deu minuts d'haver-la canviat....es torna a pixar! O sigui, que el que sería un pipi es transforma en dos o tres, perque a cada gota que es mulla les calcetes para de pixar pobreta.
Avui anem una mica millor, hem enganxat tres pipis i una caca a la gibrelleta, i se n'han escapat tres també.
Amb les cacas hem tingut sort, les hem enganxat sempre a la gibrella perque ella se n'adona molt i ho demana de seguida quan veu que comença a sortir.
Vosaltres què tal? Littlenahia veu començar dissabte oi??
- littlenahia

hola! quina experiencia tu! doncs si, nosaltres vam començar ahir, i per sort no ha sigut tan caòtic... de fet jo m'ho imaginava com el que t'ha passat a tu, i ha resulta bastant controlable, ahir es va fer tots els pipis a sobre (uns 4-5), i com es normal, a la que t'avisava ja era cames avall, va haber-hi una caca i també es va adonar quan ja era feta, amb els pipis no, pero amb les caques es molt porosa i quan veu que la ha fet es posa nervisiosa perque se sent bruta, digo yo, i li molesta una mica quan la netegem amb la toallita, fins que se sent neta, avui hem fet un pipi a l'orinal, tb posant-la nosaltres, deu haber coincidit, pero ha fet dues caques i les dues ens ho ha dit i les ha fet a l'orinial!!!! m'he posat tant contenta que quan m'ha vist fins i tot ella s'hi ha ha posat!! nosaltres quan ho fa bé la felicitem i ens posem contents, l'orinal es diu poppy, i quan l'encerta li donem un premi, una maduixa, un petit caramel sense sucre, i veu que ho fa bé... en fin, tot es anar probant, cada nen deu ser diferent, i molta paciència! avui amb una caca, hem estar un munt d'estona a l'orinal, i quan hem cregut que ja estava i ella mateixa deia que ja, la vesteixo de nou, calcetes netes, pantaló net... i al posar-la de peu... un altre pipi... jijijijjjjiii oooommmmmmmmmmm, bueno sort a totes! ja explicareu!
- nuralb

nosaltres comencem demà, juntament amb la guarde,...esque avui aqui a sitges fan festa als coles i les guardes,...
així q avui em toca preparar-li unes quantes mudes per demà i a veure q tal,.....
per cert,...quines sabatetes els hi poseu?? estic una mica amoïnada amb aaixò,....
així q avui em toca preparar-li unes quantes mudes per demà i a veure q tal,.....
per cert,...quines sabatetes els hi poseu?? estic una mica amoïnada amb aaixò,....
littlenahia veig que aneu pel bon camí! molt bé! ves-nos explicant què tal!
nuralb jo també patía per les sabates, pensava que se les mullaría, i li vaig comprar unes bambes així senzilletes, tipus victoria, per si un cas se les mullava, tenir mentrestant les seves sabates de sempre. Però cap de les vegades que s'ha fet pipi a les calces, que han sigut moltes, s'ha mullat les sabates. Com que només se li escapen les primeres gotes, o el primer raig, no arriba ni a mullar-se les cames, només calcetes. Però jo penso que has de tenir preparades unes sabates de recanvi, encara que senzilletes, per anar canviant si se't mullen unes.
Jo noies, us haig de dir que hem hagut d'aturar la operació-bolquers: la Paola té bronquitis. Ahir va començar amb febrada, i avui la pedi li ha trobat bronquitis, i diu que ni parlar-ne de mullar-se les calces aquests dies.....que li posi el bolquer, i hi torni quan estigui recuperada, la setmana que vé. Em fa pena perque penso que per ella serà un trasbals, oi? Ara no deu entendre per què li he tornat a posar bolquers....i d'aquí dos dies tornar-li a treure....pensarà que ni jo tinc clar el que vull que faci, pobreta.
Sort, aneu xplicant que us vaig seguint i així em preparo!!!
nuralb jo també patía per les sabates, pensava que se les mullaría, i li vaig comprar unes bambes així senzilletes, tipus victoria, per si un cas se les mullava, tenir mentrestant les seves sabates de sempre. Però cap de les vegades que s'ha fet pipi a les calces, que han sigut moltes, s'ha mullat les sabates. Com que només se li escapen les primeres gotes, o el primer raig, no arriba ni a mullar-se les cames, només calcetes. Però jo penso que has de tenir preparades unes sabates de recanvi, encara que senzilletes, per anar canviant si se't mullen unes.
Jo noies, us haig de dir que hem hagut d'aturar la operació-bolquers: la Paola té bronquitis. Ahir va començar amb febrada, i avui la pedi li ha trobat bronquitis, i diu que ni parlar-ne de mullar-se les calces aquests dies.....que li posi el bolquer, i hi torni quan estigui recuperada, la setmana que vé. Em fa pena perque penso que per ella serà un trasbals, oi? Ara no deu entendre per què li he tornat a posar bolquers....i d'aquí dos dies tornar-li a treure....pensarà que ni jo tinc clar el que vull que faci, pobreta.
Sort, aneu xplicant que us vaig seguint i així em preparo!!!
isa quin greu lo de la nena, esper que estigui millor!!!
el resum de la nostra semana es un 9!!! algun pipi i aquest mati la kk pero ha estat pq ella estava jugant i ja m'ho avia dit pero s'ha quedat jugant i despres s'ha posat molt nerviosa i fins i tot a plorar... pobre... pero vaya cambi!!! aixo si que ha estat un bon cambi aixo de no dur bolquer es una pasada
el resum de la nostra semana es un 9!!! algun pipi i aquest mati la kk pero ha estat pq ella estava jugant i ja m'ho avia dit pero s'ha quedat jugant i despres s'ha posat molt nerviosa i fins i tot a plorar... pobre... pero vaya cambi!!! aixo si que ha estat un bon cambi aixo de no dur bolquer es una pasada

- littlenahia

Ei! estem supercontents! la nahia porta el tema pipis superbé, contant que vam començar dissabte... ahir se li va escapar un, pero la resta a l'orinal! avui ha surtit de cole i sense mullarse cap vegada, a més quan t'avisa ens dona temps a portarla al bany i baixarli les calcetes! a veure si no es torça la cosa! anims!
- nuralb

Nosaltres vem començar ahir,...i bueno,...pel mati molt be, tant a casa com a la guarde,...
però al migdia i la tarda molt malament,..no va fer ni un a l'orinalet,....
en canvi aquest mati,...molt be,...se li ha escapat un,...pobreta, pq m'ho ha dit però no li
ha donat temps a arribar,..però just avans de sortir cap a la guarde si q ens ho ha dit i l'ha fet.
A la guarde molt be i a migdia a casa tb ens ho ha demanat i això q estava jugant,...
a veure q tal aquesta tarda,....
però al migdia i la tarda molt malament,..no va fer ni un a l'orinalet,....
en canvi aquest mati,...molt be,...se li ha escapat un,...pobreta, pq m'ho ha dit però no li
ha donat temps a arribar,..però just avans de sortir cap a la guarde si q ens ho ha dit i l'ha fet.
A la guarde molt be i a migdia a casa tb ens ho ha demanat i això q estava jugant,...
a veure q tal aquesta tarda,....

avui hem tret el bolquer!!! de moment crec que bastant bé... ha fet caques i pipis a l'orinal, menys algun pipi petit del matí (unes gotetes) que se li han escapat... alguns ho ha anat demanant i atres l'hem assegut a l'orinal nosaltres. Però tret d'aquests petits de les 3h posteriors a treure-li el bloquer després en tota la resta de dia ja no se li ha escapat més...
de moment a la nt lihem deixat el bloquer...
de moment a la nt lihem deixat el bloquer...
Nenes, jo també m'apunto a això de treure el bolquer.
Ja fa dies que va fent pipís al orinal de la guarde, perque veu a les més grans de la classe que el fan i ja tenen el bolquer tret de fa dies i ho porten controlat. La professora ens ha aconsellat que ho provem aquest cap de setmana i aquest matí ho hem provat. S'ha fet tots els pipís a sobre, TOTS. Però l'últim ens ha avisat que tenia pipí però no hi hem sigut a temps a que el fes a l'orinal. Ara està fent la migdiada i li he possat perque dormi tranquil.la.
A veure aquesta tarda com reacciona.
És tot un món, aixó!!
Ja fa dies que va fent pipís al orinal de la guarde, perque veu a les més grans de la classe que el fan i ja tenen el bolquer tret de fa dies i ho porten controlat. La professora ens ha aconsellat que ho provem aquest cap de setmana i aquest matí ho hem provat. S'ha fet tots els pipís a sobre, TOTS. Però l'últim ens ha avisat que tenia pipí però no hi hem sigut a temps a que el fes a l'orinal. Ara està fent la migdiada i li he possat perque dormi tranquil.la.
A veure aquesta tarda com reacciona.
És tot un món, aixó!!
neuetes reina, com ho porteu? Nosaltres vaig explicar per aquí que ho vam intentar fa uns dos mesos, però la Pao va pillar una bronquitis i ho vam haver de deixar còrrer. Ara ens hi volem tornar a posar, al juliol, així que us aniré seguint aviam com us va, per agafar idees i paciència! La Pao també fa molt de temps que en fa, de pipis i cacas al cole. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |